son osmanlı44 16 Haziran 2019 20:38
merak etme filistinlilere yardım etmek için onlarla beraber savaşa bilmek için Filistin'e gitmeye hazırım en de istersen İngiltere'ye git ya da ABD'ye zevk ve Sefa peşine koş
0 0 Şikayet Et
son osmanlı44 16 Haziran 2019 20:37
b1r cahil sen kendini ne zannediyorsun Allahu Teala Hazretleri elbet yazdıklarımızı konuştuklarımızı kalbimizden geçeni en iyisi ile bilendir senin gibi önünü göremeyen insanları karalayan Hiç olmadık şeyleri söyleyen Şair olmadığı şeyleri söyleyen Cahil insan Umarım ölçüp tartar öyle söylersin bu hanımefendinin ölümü yalnız değil tüm ölümler içinde büyük bir tesir bırakmaktadır Müslüman edebiyatı yapmama gerek yok zaten kelime-i tevhidi getirdim kelime-i şehadeti getirdim Allah ve resulüne inanan müslümandır zaten onu kafirlikle suçlayamazsın Sadece yapman gereken onu ameliyle taş kandırmam taş kandırman gerekir Peki bu imanın sönük kalmasın çok şükür bunları kelimeyi tevhidi uygun olarak tecvidli uygun olarak söyledim ve kal ben de inanıyorum Aslında sana cevap vermem lazımdı zannetmiyorum ki öğüt alasın
1 0 Şikayet Et
son osmanlı44 16 Haziran 2019 20:34
Sen herhalde kendini cennete layık görüyorsun insanlara da karalamadan Utanmıyorsun bir şey söylerken kendini düşünüyor musun Biz Müslümanların dertleri ile dertleniyor Uz Bu böyle devam edecek Çünkü Sadece kendini düşünen nefsini düşünen bir Müslüman Kamil manada Müslüman olamaz önce din kardeşine düşüneceksin Evet Müslümanlar için kahroluyorum üzülüyorum Bekliyorum onları tekrar dünyayı Adalet huzur gelmesini bekliyorum sen evinde rahat rahat uyuyan adam Müslümanların dertleriyle dertlenen diyorsam Ne diyeyim ben sana Allah kalbindeki Merhameti almışsa ben ne diyeyim Sen suudilere bakarak tüm Arapları aynı kefeye koyuyorsun Müslümanlar şu anda sayıları çok fazla ama dağınık birbirinden uzak kalmışlar ama slam güneşi her tarafa da olacak tekrar Türkler tarih sahnesine çıkacak
1 0 Şikayet Et
son osmanlı44 16 Haziran 2019 20:30
filistinliler Osmanlıya ihanet etmediler Osmanlı'ya Araplarda ihanet etmedi sadece Mehmet Şerif isminde biri çıktı ve etrafına adam toplayarak Dünya Savaşı sırasında İngilizlerle anlaşarak Osmanlı Devleti'ne ihanet eden küçük bir kesimde Ondan sonra gerçek Müslümanları Mekke ve Medine'de öldüren şu andaki Suudi Krallığı eder lar İbni teymiyye'nin başlattığı akıma bağlıdırlar bazı İslam hukukunun içe sayarlar onlar Mekke ve Medine'de bulunan Ehli sünnet bir sürü müslümanı katlettiler Bundan haberin var mı ilistin'de Sen ülkesini terk edip Türkiye'ye geleni gördün mü sen adamlar taş ve sopa ile İsrail'e karşı duruyorlar Evet İslam ümmetinin dağılmasının a veya güçlü olamamasının en büyük sebepleri slam'dan Allah'tan uzaklaşmaları ve birbiriniden kenetlemekten uzaklaşmaları. Ayrıca teknoloji üreten memeleri iç ayrılıklar Ayrıca Avrupa'ya ve Amerika'ya Rusya'ya okumaya giden öğrencilerin Batı kültürünü kendilerini kaptırma ları teknoloji ilim yerine adetlerini almaları ve orada Hürriyet demokrasi adına gelip Osmanlı ülkesine karıştırmaları Osmanlı Devleti'nin sanayide geç kalmış olması ayrıca Balkan savaşlarında bile Ordu içinde siyaset olması bu yüzden Balkan topraklarının çok kayıp edildi. Osmanlı yıllarca Müslümanları korudu kolları Ama daha sonra tabii ki güçten düşünceye başaramadığı yapamadı u anda İslam topraklarının zulüm altında olmasının tek sebebi D ve İsrail İngiltere Fransa gibi devletlerin haksız işgal girişimleri zaten hiçbir işgal girişimi haklı olamaz ne ilim getirdiler ne demokrasi nd hukuk ne de eşitlik gittikleri her yerden petrolü çaldılar yeraltı kaynağını çaldılar insanları ezdiler sömürdüler eziyet ettiler işkence ettiler bedava anlatamayacağım çok şey 2 tane Filiz sen yine görüp de Ermeni Bilmem diyor kutlamış da her ülkede vatanını satan ihanet edenler var.
0 0 Şikayet Et
Türkçeci0505 16 Haziran 2019 12:34
"Filistinciler" Filistin devletinin sözde Ermeni soykırımını anma törenlerine katılım gosterdigini de biliyorlar mı?
0 0 Şikayet Et
son osmanlı44 16 Haziran 2019 10:39
Şöyle anlatayım Osmanlı'dan rahatsız olanlara Türk milletinden rahatsız olanlar Ölümden korkanlar umusamayanlar. Filistini kurtarmak bizim haddimize değil diye düşünenler inançsız olanlar eksilemiştir.
Şu mesaja eksi verenler Türklüğünden mi şüphe ediyor yoksa Müslümanlığından mı?
busRAp13, 2 ay önce
1 4 Şikayet Et
busRAp13 16 Haziran 2019 02:43
Şu mesaja eksi verenler Türklüğünden mi şüphe ediyor yoksa Müslümanlığından mı?
her ölüm haberi aldığımda İçim ürperiyor vicdanım sızlıyor Acaba nasıl gideceğim ne ile karşılaşacağım acaba amel defteri sahilinde ne olacak sol elimden ve verilecek kabirde başıma neler gelecek onları düşündükçe dünyanın da hiçbir şeyin kıymeti kalmıyor ne parana Ne mal mülk ne Evlat ne karene çocuk gerçekten onları düşündükçe hüzünleniyor çim ürperiyor ölüme hatırlayınca üzülüyorum bir de Müslümanların zulme uğramaları her tarafta içimi Yaralıyor hep özlemle bekliyorum 21 Osmanlı 21 güçlü Türkiye bekliyorum Müslümanları kurtaracak Türkiye'yi bekliyorum Filistin nerede öyle bekliyormuş bizi bir gün tekrar Türkler Gelip bizi kurtaracak diye
son osmanlı44, 2 ay önce
6 5 Şikayet Et
son osmanlı44 15 Haziran 2019 23:55
her ölüm haberi aldığımda İçim ürperiyor vicdanım sızlıyor Acaba nasıl gideceğim ne ile karşılaşacağım acaba amel defteri sahilinde ne olacak sol elimden ve verilecek kabirde başıma neler gelecek onları düşündükçe dünyanın da hiçbir şeyin kıymeti kalmıyor ne parana Ne mal mülk ne Evlat ne karene çocuk gerçekten onları düşündükçe hüzünleniyor çim ürperiyor ölüme hatırlayınca üzülüyorum bir de Müslümanların zulme uğramaları her tarafta içimi Yaralıyor hep özlemle bekliyorum 21 Osmanlı 21 güçlü Türkiye bekliyorum Müslümanları kurtaracak Türkiye'yi bekliyorum Filistin nerede öyle bekliyormuş bizi bir gün tekrar Türkler Gelip bizi kurtaracak diye
26 57 Şikayet Et