Teknisyen155 02 Temmuz 2019 13:57
İnan kimseye dişman degilim herkese saygım var herkesin yaptıgı işe emegine saygım var ama malesef eşit işe eşit ücret söylemde kaldı kamuda okadar sınıf farkı okadar ücret farkı varki bizim sıkıntımız bu adaletsizlik...
Ya sen ne kadar işçi düşmanısın ya burdaki çoğu yorumunu okudum nerdeyse.Valla devlet senin olsa yemin edeirim sen bu insanları aç bırakırsın. Devlet bir kadro vermiş sanane ya.Bak dediğine gör ne güzel 90 üstü puan almışsın.Bırak bu insanlarda refah güzel şartlarda yaşaşın.Bırak yükselsinler ne bunda bırak iiyi maaş alsınlar.
kursat4545, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
kursat4545 01 Temmuz 2019 11:01
Ya sen ne kadar işçi düşmanısın ya burdaki çoğu yorumunu okudum nerdeyse.Valla devlet senin olsa yemin edeirim sen bu insanları aç bırakırsın. Devlet bir kadro vermiş sanane ya.Bak dediğine gör ne güzel 90 üstü puan almışsın.Bırak bu insanlarda refah güzel şartlarda yaşaşın.Bırak yükselsinler ne bunda bırak iiyi maaş alsınlar.
Benim akıl yetiremedigim iş bu en az alan işçi ikramiye yol yemek yatak yakacak elbise kıl yün tüy derken en az alan 5000 para alıyır bi mühendiskadar maaş alıyor işçi deyince zannetmeyin kömür kazıp çıkarıyırlar kimi bilgisayar başında kimi şöför kimi evrak getir götür hepsi yhs deki memurun yaptıgı işi yapıyor ama bugün onlarla beraber yhs deki memur 3300 alıyor bu nasıl adalet bide yhs deki memurun çogu ünüversite mezunu kpss atananlar
Teknisyen155, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
torpilcidayı 18 Haziran 2019 08:59
Mesele yeme meselesi değil. Özelde 3 kuruşa adam eskitiyolar. Bu işçi içinde aynıı mühendis için de. O kamudaki işçinin yaptığı işin 10 katını 1/3 maaşa yapan milyon tane özelde işçi var. Niye millet devlete girmek istiyor çalışma şartları insanca olduğu için değil mi. O zaman kimse de istifa edip gitmez. Mühendis - İşçi maaş dengesizliği bile varsa Memur-İşçi dengesizliği zaten çok normal.
Sorun bizim mühendislerde aslında . Bana bağlı çalışan öyle işçi arkadaşlar var ki her cebinden bir mühendis çıkarır. Peki hiç mi iyi mühendis yok? Var ama onlarda gerçekten mesleğinde çok iyi olduğundan işçinin durumunu kıskanmak yerine devletin veremediği üç kuruşa talim etmiyor; basıyor istifayı özele geçiyor ya da kendi işini kuruyor. Ama işçiler ne kadar iyi olsa da böyle bir şansı yok ya da daha az. Bilgisine göre az maaş aldığını düşünen mühendis arkadaşlar yiyorsa istifa edin. Ama yemiyor de mi:-)
e.elekt.müh, 2 ay önce
3 6 Şikayet Et
torpilcidayı 18 Haziran 2019 08:47
Ben ücret adaletsizliğinden bahsediyorum ama tabi senin bunu anlaman için berrak bir zihne ihtiyacın var. Malum senin zihnine gres yağı falan sıçramıştır :) Yahu abidik gubidik konuşup ne saçmalıyorsun sen. Ben senin maaşın düşsün demedim zaten size verilen haklar bize de verilsin dedim. Hani işçilerin memurun altıdır ya. Sen tabi alt olduğunu da kabul etmezsin. Sen bana yazım kuralı öğretmeye çalışacağına önce okuduğunu anlamayı becer sonra belki bende yanlışlarımı düzeltmeye çalışırım :)
Ben neden bu kadar az alıyorum demek yerine sen başkasının aldığı maaşta gözün olursa o bile çok sana bu kafayla asgari ücret bile fazla sana :))) Ayrıca askeriyedeki personel yılda 2 tam 4 yarım olmak üzere toplam 4 de tam ikramiye alıyor bu da sana dert olsun masa başında kahveni yudumlarken düşün bunları ;) - ayrıca okudum diyorsun da, daha yazı yazmayı öğrenememişsin.
10100111, 2 ay önce
3 2 Şikayet Et
Teknisyen155 18 Haziran 2019 08:29
Bak güzel kardeşim asıl siz anlamıyorsunuz kpss den senin o begenmedigin 90 üstü puan alıp atanmak okadar zorki bunu bilmiyorsunuz dün havadan kadro aldınız bugün yükselmenin kariyerin maaşın derdine düştünüz biraz ayrıcalık öncelik olacaksa emek verip hakadene saglanacak bu haklar tabiki sanada verilecek ama herkes hak ettigi kadar madem kpss yi küçümsüyorsunda neden 90 üstü alıp atanamadın demekki zormuş demekki bu zorluktan geçene saygı gösterecen..
teknisyen 155 taşerondan kadroya geçen arkadaşlar okumamışmı sanıyorsun ? komik olmayın ? taşeron diyince illaki torpille mi işe giriliyor ?bu zihniyetten kurtul bence ..mesela ben o şekide girmedim ! lisans işletme mezunuyum kpss 76.928 .. benim neyi anlatmak istediğimi anlamamışsın eşit işe eşit üçret .. yani emeğinin karşilığı bu olmamalı diyorum .. herkes 90 üstü bi puan alacak, memur olacak diye birşey yok .. bizde çakma kadroyla atımızı aldık üsküdara doğru gidiyoruz:DD ... bana kpss süreçini anlatmış :D :)) yolun açık olsun ALLAH kalbine göre versin kardeş,,
selanikorhan, 2 ay önce
1 4 Şikayet Et
selanikorhan 18 Haziran 2019 01:21
Başkasının aldığı maaşta gözü olanın gözü çıksın ! Allah daha çok versin cümlesine ama sen denileni dahi anlıyamıycak kadar sınırlı düşünenlerdensin anlaşılan :D biraz geniş bak dünyaya :)) verilen emeğin bir karşılığı olur bu karşılık bu kadar olamaz.. yoksa yılda 2 ve 4 olmak üzere ikramiyeler alınıyor bayram parası odun parası kömür parası yol parası yemek parası vb devamıda var elbet :D için rahat olsun senin :D bu kuyruk acısı niye onu anlıyamadım ::DD masa başında kahvesini içerler elbet :D
Ben neden bu kadar az alıyorum demek yerine sen başkasının aldığı maaşta gözün olursa o bile çok sana bu kafayla asgari ücret bile fazla sana :))) Ayrıca askeriyedeki personel yılda 2 tam 4 yarım olmak üzere toplam 4 de tam ikramiye alıyor bu da sana dert olsun masa başında kahveni yudumlarken düşün bunları ;) - ayrıca okudum diyorsun da, daha yazı yazmayı öğrenememişsin.
10100111, 2 ay önce
4 1 Şikayet Et
selanikorhan 18 Haziran 2019 01:04
teknisyen 155 taşerondan kadroya geçen arkadaşlar okumamışmı sanıyorsun ? komik olmayın ? taşeron diyince illaki torpille mi işe giriliyor ?bu zihniyetten kurtul bence ..mesela ben o şekide girmedim ! lisans işletme mezunuyum kpss 76.928 .. benim neyi anlatmak istediğimi anlamamışsın eşit işe eşit üçret .. yani emeğinin karşilığı bu olmamalı diyorum .. herkes 90 üstü bi puan alacak, memur olacak diye birşey yok .. bizde çakma kadroyla atımızı aldık üsküdara doğru gidiyoruz:DD ... bana kpss süreçini anlatmış :D :)) yolun açık olsun ALLAH kalbine göre versin kardeş,,
Bunları istiyorsan çok kolay öncelikle iş egitim durumuna göre kpss ye girmekle başlayacan aylarca yıllarca ders çalışacan yaklaşık 3,5 milyon kpss adayından ilk 3bine falan girecen kendi bıranşından ilk yirmi otuza falan girecen sonra iki yıl tercihleri takip edecen şansın varsa alım olursa atanırsın yoksa bu durum yıllar yılı devam edecek hergün alımları akip edecen hergün bi umutla yaşayacan nezaman şansın iyi giderde 90 üstü bi puan alabilirsen atanacan tabi ordada bitmedi artık dogumu olur batımı olur gidecen bi memlekete yıllarca tayin olup memleketine gelmek için ugraşacan derken böyle gelip geçeçek yıllar ozaman bu saydıkların olur...
Teknisyen155, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
Teknisyen155 17 Haziran 2019 22:41
Bunları istiyorsan çok kolay öncelikle iş egitim durumuna göre kpss ye girmekle başlayacan aylarca yıllarca ders çalışacan yaklaşık 3,5 milyon kpss adayından ilk 3bine falan girecen kendi bıranşından ilk yirmi otuza falan girecen sonra iki yıl tercihleri takip edecen şansın varsa alım olursa atanırsın yoksa bu durum yıllar yılı devam edecek hergün alımları akip edecen hergün bi umutla yaşayacan nezaman şansın iyi giderde 90 üstü bi puan alabilirsen atanacan tabi ordada bitmedi artık dogumu olur batımı olur gidecen bi memlekete yıllarca tayin olup memleketine gelmek için ugraşacan derken böyle gelip geçeçek yıllar ozaman bu saydıkların olur...
taşerondan sözde kadroya geçen arkadaşlar ne olacak? onlar yine yok değil mi ?!!! kadro deyip milletle dalga geçildi!kadro mu bu okuyun lütfen 1, Eğitim farkı yok lisans yada lise ilkokul mezunu fark etmiyor hepsi aynı 2;yükselme yok...haliyle derecelendirme yok kara düzen 3;tayin isteme hakkı yok ..kurum değiştirme hakkı yok . maaş zaten hiç olmadı asgari üçret hep adalet yok yani .. özlük haklarıda yok ..bunun gibi daha bir çok şey doğrumu bu? millet kadro verildi biliyor ..garibana gelince vermezsiniz ihalelere giren iş dünyasına iş adamlarına bu ülkenin yağı kaymağı .. günah vebal hesabı var bunun hak nezdinde unutmayın bunu ..
selanikorhan, 2 ay önce
0 10 Şikayet Et
10100111 17 Haziran 2019 21:52
Ben neden bu kadar az alıyorum demek yerine sen başkasının aldığı maaşta gözün olursa o bile çok sana bu kafayla asgari ücret bile fazla sana :))) Ayrıca askeriyedeki personel yılda 2 tam 4 yarım olmak üzere toplam 4 de tam ikramiye alıyor bu da sana dert olsun masa başında kahveni yudumlarken düşün bunları ;) - ayrıca okudum diyorsun da, daha yazı yazmayı öğrenememişsin.
inşallah şu adamlara verilen hakkın yarısını bari bizede verirler... o kadar okuduk sınavlara girdik mükafatımıza bak. Teknik olarak altımızdaki işçi sınıfı bizden fazla maaş alıyor... Keşke biri söyleseydide boşu boşuna dirsek çürütmeseydik direk sanayiden başlasaydık. Hem bu zamana kadar evimi arabamı çoktan almış olurdum.
torpilcidayı, 2 ay önce
14 2 Şikayet Et
10100111 17 Haziran 2019 21:49
Ben neden bu kadar az alıyorum demek yerine sen başkasının aldığı maaşta gözün olursa o bile çok sana bu kafayla asgari ücret bile fazla sana :))) Ayrıca askeriyedeki personel yılda 2 tam 4 yarım olmak üzere toplam 4 de tam ikramiye alıyor bu da sana dert olsun masa başında kahveni yudumlarken düşün bunları ;)
inşallah şu adamlara verilen hakkın yarısını bari bizede verirler... o kadar okuduk sınavlara girdik mükafatımıza bak. Teknik olarak altımızdaki işçi sınıfı bizden fazla maaş alıyor... Keşke biri söyleseydide boşu boşuna dirsek çürütmeseydik direk sanayiden başlasaydık. Hem bu zamana kadar evimi arabamı çoktan almış olurdum.
torpilcidayı, 2 ay önce
12 2 Şikayet Et
12345