Gulsenogretmen 18 Temmuz 2019 10:19
Vazgeçtiler sanırım. Çünkü sayfaya ulaşılamıyor.
0 5 Şikayet Et
FUDAY 28 Haziran 2019 17:00
Bir çok kurum bu anketi kendi personeline duyuru bile yapmadı. Sırf kendi kurumunun eksikliklerinin yazılmaması için.
0 6 Şikayet Et
Polis099 19 Haziran 2019 02:26
EGM 657 ye tabi polis memuruyum diğer Memurlar katılırken benim ankete katılma yetkim yok eşitlikle bağdaşmıyor.
1 19 Şikayet Et
akca066 18 Haziran 2019 21:39
Kamuda 4/B statüsünde çalışan sözleşmeli personeller arasında ayrım yapılmamalı, herkese kadro verilmelidir. Kamudaki tüm sözleşmeli eşittir. Bu haksızlık ortadan kalkana dek mücadeleye devam
4 12 Şikayet Et
mumtaz2017 18 Haziran 2019 19:54
6 yıldır memurum, tamamında afad'da çalıştım. 5 yıldır eş durumundan tayin istiyorum torpilim olmadığından yapılmıyor. millet keyfi yer değiştiriyor ben sürünüyorum. kurum 2009'da açıldı, daha görevde yükselme sınavı bile yapılmadı. kalitesi sınanmamış bir kadro afad'ı yönetiyor. pek çok aksaklık var. afad bünyesinde türkiye afet müdahale planı (tamp) diye bir organizasyon yapılmaya çalışılıyor. bunun için pek çok başka kurum personeli ile konuşuyoruz. kimse afad ile ortak proje yapmak istemiyor. "afad afetlik olmuş" diye bir slogan oluştu. kimse memnun değil. 10 yıldır kendi idari problemlerini çözememiş, kurumsallığını tamamlayamamıs bir kurum, afet ülkesi olan memleketimizde nasıl afetlerı önleyecek yahut nasıl yeterli bir şekilde müdahale edecek? ben bir vatandaş olarak t.c. numaramı vererek gerekeni yazdım ve vicdani olarak rahatım. kovulmak gibi bir derdim yok. devletin aksayan yahut çalışan birimlerini en iyi biz memurlar biliriz. her memur bu görevi yerine getirir umarım, bu devletimize hizmettir.
0 19 Şikayet Et
gokant 18 Haziran 2019 19:04
MSB 657 memuruyum ve anket yetkisi yok, zaten olsa özlük haklarının olmadığı bir yerde çalışmanın acısını anketten çıkartacaktım.
2 9 Şikayet Et
merdo merdo 18 Haziran 2019 17:31
SAYIN YETKİLİ, Kamu görevlilerinin mali haklarının düzenlenmesi amacıyla 6223 sayılı Kanunun verdiği yetkiye dayanılarak farklı zamanlarda Kanun hükmünde kararnameler çıkarılarak mevcut durum dair düzenlemeler yapılmaktadır. Her ne kadar dayanak aynı olsa bile yapılan bu düzenlemeler farklı sonuçlar ortaya koymaktadır. Uygulamaya baktığınızda kimi kamu görevlisi avantajlı olurken kimi kamu görevlileri ise mevcut mali haklarının çok daha gerisine gitmiştir.Bu dengesizliğin ana sebebi; 1. Bakanlık merkez teşkilatı araştırmacısı ile taşra teşkilatı araştırmacısı özel hizmet tazminatlarının eşit olamaması, 2. Hala uygulamada olan 666,633 ve 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameler' de Araştırmacı kadrosuyla ilgili farklı Özel Hizmet Tazminat oranlarının olması eşitlik ilkense aykırıdır. 666 Sayılı KHK Özel Hizmet Tazminatı 135 (Önceki kadrolara göre değişiyor) 633 Sayılı KHK Özel Hizmet Tazminatı 125 375 Sayılı KHK Özel Hizmet Tazminatı 60 Bütün bunlarla beraber yukarıda bahsedilen KHK'lara istinaden farklı Bakanlıklarda farklı uygulamaların da olduğu ortadadır. Aynı kadroda bulunanların kamu personelinin kimin yüksek kiminin düşük özel hizmet tazminatlarıyla maaş almaları iş barışının tesis için önem arz etmektedir. Bu durumun toplu sözleşme süreçlerinde gündeme alınıp adaletsizliğin ortadan kaldırılması hususunda bilgilerinize arz ederim.
0 1 Şikayet Et
seyita 18 Haziran 2019 13:23
3600 ek gösterge nıçın sadece hemşire din adamlarına veriliyor.hemşire kadar diğer memur guruplarının yaptığı işler önemli değilmi.bu durum memur guruplarını oldukca üzmektedir.bu gurup zaten yeterince desteklendi.kıdem tazminatları yönunden farklı hesaplamalara tabi bulunuyorlar.memurun önemsenmemesi devletin kalitesini düşürür.bu sebeple kırgınlığımı ifade etmek istedim tşk ler..
2 21 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 18 Haziran 2019 11:58
Kurumlar kendi iç yazışmalarıyla-duyurularıyla bu ankete katılım konusunda personellerini bilgilendirmeli. Bu anketi Cumhurbaşkanlığı hariç kim yaparsa yapsın çok değer vermezdim. Cumhurbaşkanlığı durduk yere anket falan yapmaz. Her kurum kendi gerçekleriyle yüzleşmeyi göze almalıdır.
5 24 Şikayet Et
osmyaz 18 Haziran 2019 11:31