ikocan 20 Haziran 2019 17:27
Bursa'da resmi yazı yok diye müdürler dilekçeyi kabul etmiyor...
1 0 Şikayet Et
sadece muallim 20 Haziran 2019 10:58
Seminerler ya yeniden düzenlenmeli ya da tamamen kaldırılmalı.Ancak bu, tatili daha da uzatmak için yapılmamalı.Biz öğretmenlere de 1 ay ücretli izin verilsin, kalan zamanda adam gibi mesleki gelişim etkinlikleri yapılsın. Bu etkinlikler zorunlu olsun ve uzmanlar tarafından verilsin ve sertifika ile sonlandırılsın.O kadar üniversite ve öğretim elemanı var, yazın tatillerini düzenleyip kalan zamanlarda öğretmenlere eğitim versinler. KPSS'de umduğunu bulamayan ve polis olan arkadaşlar! Sınavı kazanmanızı dilerdim ama lütfen toptancı yorumlar yapmayın.Her öğretmen tembel ya da beleşçi değil. Hakkını vererek işini yapan yüzbinlerce öğretmen var. Bu konuda lütfen kendi mesleğinizi ve meslektaşlarınızı da gözlemleyiniz. Seminere gidip 2 saat oturup çay içip dönüyoruz diyen arkadaşlar! Şahsen bana zaman yetmiyor, bitirmek üzere olduğum yüksek lisans tezim için çalışıyor, ingilizce eğitimime devam ediyor ve doktora hazırlığı yapıp, kitap ve makale okuyorum. Tüm bunlar için cebimden yaptığım harcama içinse ne seminer ek dersi ne de maaşım yetmiyor. Eşim çalışmasa bunları karşılayamam.Öğretmenin maddi durumu da budur. Aksine yorum yapacak arkadaşlar tel. no. versinler yazdığım her şeyi onlara ispatlayayım. Herkese selamlar, iyi günler.
2 1 Şikayet Et
doğrucu. 20 Haziran 2019 09:25
Arkadaşlar, MEB den ya da İl/İlçe MEM den yönetmelik maddesine aykırı bir açıklama gelmediği müddetçe her öğretmen dilekçesini verip gidebilir.
0 5 Şikayet Et
herkalpsoldanatar 19 Haziran 2019 12:08
Öğretmen değilim, olmak da istemezdim. Bu kutsal mesleği yalnızca hayali bu meslek olanlar yapmalıdır. Ama artık öğretmenlerin özlük haklarına yapılan saçma sapan yorumlar benim gibi birçok insanı öğretmenleri savunmak durumunda bıraktı. Kimin ne kazandığı kimseyi ilgilendirmez. Doktorlar 1 gece nöbete kalıyorlar 750tl alıyorlar ne yapıyorlar tüm gece çekyatta yatıp uyuyorlar, ses eden var mı yok. Hiç derse girmeden binlerce lira ek dersi cebe indiren öğretim üyelerini kimse görüyor mu, hayır! Polis aracını şahsi aracı gibi kullanan polis memurlarını bilmeyen var mı? Asıl israf bunlar ama nedense bunlar kimsenin gözüne batmıyor. Varsa yoksa kpss'ye girip yüzbinlerce meslektaşının arasından ilk 100e giren, mesai saatlerinde kullanabilecekleri bir yıllık izin hakkı bile olmayan bir meslek kolunun aldığı ek dersler ücretleri veya sömestr ve yaz tatilleri herkesin dilinde. Bileğinin hakkıyla Öğretmen olamayıp, torpille polis olanlarınsa bu konuda harf söylemeleri bile utanç vericidir. Günümüzde ise "yavuz hırsız ev sahibini bastırır"ı yaşıyoruz.
Öğretmenlere bir ders saati ek ders ücreti ortalama 14 tl dır.okul açılımında ve kapanışında toplam 4 hafta seminerler toplam 60 saat ek ders olarak hesaplanır. Yani 1 milyon öğretmen 60 ar saat seminer ile saati 14 tl den . 60 x 14 x 1.000.000 = 840 milyon yapar . Bu senelik bi paradır. Seminerde yapilan nedir? Sadece Çay içmek. Yazik bu paraya . Ulke böyle yıkılıyor işte....
aaa.BesyoPolis, 2 ay önce
3 38 Şikayet Et
OttoBismarck 19 Haziran 2019 11:53
Gümüşhane il MEM ikinci hafta için değişiklik yaptı. Bakanlığın ikinci hafta mevzuata uygun hareket edilmesini uygun gördüğünü belirterek seminerin ikinci haftasının istenilen yerde alınmasına dair okullara yazı gönderdi.
2 11 Şikayet Et
Engin Sar 19 Haziran 2019 10:21
Seminer saçmalığı kalkmalı.
2 18 Şikayet Et
01-küsmüş-46 19 Haziran 2019 01:18
Allah aşkına kaldırın bu saçmalığı.Ya adam gibi iş verin çalışak ya da tümden kaldırın.köye gidiyoz 2 saat çay içip geliyoruz. Yayınlanan Seminer programi çok saçma hiçbir faydası yok ne öğretmene ne okula ne idareye ne öğrenciye
5 39 Şikayet Et
memuradammm 19 Haziran 2019 01:06
Mobil uyugulmanız hiç kullsnışlı değil. Donanımhaber eksisozlul e bakın bir bir de sizin uygulamaya
3 5 Şikayet Et
fuatt81 19 Haziran 2019 00:00
hocam bransiniz neydi?
Hocam Düzceyede İstanbulada sordum. Yazı gelmeden kabul etmeyeceklerini söylediler.
dubili, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
koncolos 18 Haziran 2019 23:48
Seminerin verilmesini talep edenler kim? Öğretmenler mi? Sizin ağzınız sussun diye öğretmenlerin tatilinden kısmak için seminer diye bir şey uydurdular. Ama yine ağzınız susmuyor. Vermeyin seminer meminer biz de gidelim.
Öğretmenlere bir ders saati ek ders ücreti ortalama 14 tl dır.okul açılımında ve kapanışında toplam 4 hafta seminerler toplam 60 saat ek ders olarak hesaplanır. Yani 1 milyon öğretmen 60 ar saat seminer ile saati 14 tl den . 60 x 14 x 1.000.000 = 840 milyon yapar . Bu senelik bi paradır. Seminerde yapilan nedir? Sadece Çay içmek. Yazik bu paraya . Ulke böyle yıkılıyor işte....
aaa.BesyoPolis, 2 ay önce
6 29 Şikayet Et
1234