taurus-732 19 Haziran 2019 15:06
Yazdıkların çok doğru ve anlamlı.Ancak öyle bir sürü ile karşı karşıyayız ki,bırak objektifliği;daha ahlak,vicdan,namus kavramlarından bihaberler.Ha duvara anlatmışsın ha onlara. Ezberletmişler bunlara soğan ithal ediyoruz,patates ithal ediyoruz sloganını,kıt akıllarıyla hükümete devlete yükleniyorlar.Şuan da tüm Dünya'ya patates soğan ihraç etsek;bu işlerle bir şey olmaz,silah teknoloji satın da görelim derler.Aynı zamanda bu tiplerin, yarın öbür gün bir savaş çıksa,bize ne AKP'liler savaşsın diyecek ve adice savaştan kaçacaklarından da adım gibi eminim.Onun çöpe, layıkından fazla değer vermemek lazım. Hakettikleri bu çünkü.
10 yılda ana yurdu demirağlarla ören Nuri Demirağ'ın uçak fabrikasını toprak altına gömmeselerdi zamanında birileri, bugün üstüne koya koya neler yapmamıştık ki... şimdi onların torunları geç kalmadık mı? iğne üretemiyoruz? diyorlar... geçin bunları efendim geçin... teknolojiyi üretmek öyle geceden sabaha olmuyor, kaldı ki 10.000 lerce mekanik parça, yazılım, batarya vs.. gibi teknolojileri bir araya getirerek yapacağınız ürünler öyle 3-5 sene de de olmuyor, cevizin içindeki kurt gibi kemirdiler bu ülkeyi, önce pkk, sonra irtica, sonra gezi, sonra fetö illetini başımıza ördüler, içimizdeki irlandalılara, dibimizdeki hainlere rağmen yerli-milli-özgün savunma sanayimizi bugünlere kadar taşıyan milli iradeye teşekkür etmek varken, niye yapılmadı, niye olmadı deyip hala ayağına pranga olmaya, yakasından, paçasından asılıp onu yavaşlatmaya çalışıyor birileri... öyle veya böyle tüm engellemelere rağmen bugün buralara geldiysek, fazlası da olur... biz devletimize güveniyoruz, biz milli olan, ülkeye faydası olan, bizleri düşman ülkelerin esiri olmaktan kurtaracak ürün, bir civata, keçe, iplik, deterjan dahi olsa gülmüyor, eleştirmiyor, sonuna kadar destekliyoruz... bir sakızı, bir çakmağı dünya markası yapan yabancıya gıpta ile bakıp, silahlı iha üretiminde dünyada 8 ülkeden biri olan ve bu ülkelerin içinde de en üstün sihayı yapan ülkesiyle dalga geçenlere de el-insaf diyoruz... ülkesinin sırf savunma sanayinde ne yapmak istediğini öğrenmek isteyen varsa, havelsan, aselsan, tusaş, tai, ssm, katmerciler, fnss gibi firmaların sayfalarını bir gezsinler... incelemekten vakit bulurlarsa o zaman konuşsunlar, iğneyi, samanı, patatesi... lütfen birlik olalım, goygoy muhabbetlere takılıp ülkemizi atıp tutmayalım... onbinlerce mühendis gece-gündüz aylarca bu ülke için kafa yoruyor, burdan Türkiye bir şey yapmadı demek 3 sn almaz... bu haksızlığı o insanlara yapmayalım...
dumman6, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
taurus-732 19 Haziran 2019 14:56
Bunlar yiyilmiyor zaten,silah bunlar.Yiyeceksen saman var, yeni geldi Gürcistan'dan.
2020 değil miydi o :) yemiyoruz artık. iğne bile üretemiyoruz kaldı uçak. yerli ve milliymiş :)
kitapokur-musun, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
taurus-732 19 Haziran 2019 14:52
Arkadaşım, bunların samanı bitmiş,sen silahtan,teknolojiden bahsediyorsun.Versene samanlarını yazık değil mi?
dinle amerikan uşağı sadece yurt dışına 168 milyar dolarlık ihracat yapıldı 2018 de hiçbişey üretmeden bayağı iyi rakam dimi bide toplu iğne üretsek sen düşün artık
adigemin, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
adigemin 19 Haziran 2019 14:14
dinle amerikan uşağı sadece yurt dışına 168 milyar dolarlık ihracat yapıldı 2018 de hiçbişey üretmeden bayağı iyi rakam dimi bide toplu iğne üretsek sen düşün artık
yaz bakalım arab uşağı ne üretiyormuşuz.
kitapokur-musun, 2 ay önce
4 1 Şikayet Et
gnc-cng 19 Haziran 2019 10:04
Üretilmesi bizleri mutlu eder fakat düzeltme yapmak gerekli. Biz "üretmek" yerine "montaj" yapıyoruz. Çünkü basit bir diodu bile ithal ederken karmaşık elektronik cihazları üretmemiz mümkün değil ama şimdilik. Inşaallah o da olur ama parçaların çoğunu bilhassa y
6 13 Şikayet Et
İllede Vatanım 19 Haziran 2019 10:00
Kitapokur-musun saman ithal edilecek alırmısın. Hani ihtiyacın varsa diye sordum. Domates patates soğan siyasetçiliği yapma burada.
4 7 Şikayet Et
İllede Vatanım 19 Haziran 2019 09:54
Düzeltme :"Türkler zoru başardılar. Onlar için bundan sonra imkansız biraz zaman alır. "
9 6 Şikayet Et
kitapokur-musun 19 Haziran 2019 09:36
yaz bakalım arab uşağı ne üretiyormuşuz.
Aşağıdaki yorumlara bakınca ülkemizde ne kadar çok vatan haini olduğu görüyorum. Efendim neymiş iğne bile üretemiyor muşuz! Aç bak ihracat yapılan mallara gör neler ihraç ettiğimizi. Bazen diyorum ki "Yeni bir kurtuluş savaşı yapsak da içimizdeki hainleri denize döksek."
Mmr216, 2 ay önce
9 13 Şikayet Et
dumman6 19 Haziran 2019 09:35
10 yılda ana yurdu demirağlarla ören Nuri Demirağ'ın uçak fabrikasını toprak altına gömmeselerdi zamanında birileri, bugün üstüne koya koya neler yapmamıştık ki... şimdi onların torunları geç kalmadık mı? iğne üretemiyoruz? diyorlar... geçin bunları efendim geçin... teknolojiyi üretmek öyle geceden sabaha olmuyor, kaldı ki 10.000 lerce mekanik parça, yazılım, batarya vs.. gibi teknolojileri bir araya getirerek yapacağınız ürünler öyle 3-5 sene de de olmuyor, cevizin içindeki kurt gibi kemirdiler bu ülkeyi, önce pkk, sonra irtica, sonra gezi, sonra fetö illetini başımıza ördüler, içimizdeki irlandalılara, dibimizdeki hainlere rağmen yerli-milli-özgün savunma sanayimizi bugünlere kadar taşıyan milli iradeye teşekkür etmek varken, niye yapılmadı, niye olmadı deyip hala ayağına pranga olmaya, yakasından, paçasından asılıp onu yavaşlatmaya çalışıyor birileri... öyle veya böyle tüm engellemelere rağmen bugün buralara geldiysek, fazlası da olur... biz devletimize güveniyoruz, biz milli olan, ülkeye faydası olan, bizleri düşman ülkelerin esiri olmaktan kurtaracak ürün, bir civata, keçe, iplik, deterjan dahi olsa gülmüyor, eleştirmiyor, sonuna kadar destekliyoruz... bir sakızı, bir çakmağı dünya markası yapan yabancıya gıpta ile bakıp, silahlı iha üretiminde dünyada 8 ülkeden biri olan ve bu ülkelerin içinde de en üstün sihayı yapan ülkesiyle dalga geçenlere de el-insaf diyoruz... ülkesinin sırf savunma sanayinde ne yapmak istediğini öğrenmek isteyen varsa, havelsan, aselsan, tusaş, tai, ssm, katmerciler, fnss gibi firmaların sayfalarını bir gezsinler... incelemekten vakit bulurlarsa o zaman konuşsunlar, iğneyi, samanı, patatesi... lütfen birlik olalım, goygoy muhabbetlere takılıp ülkemizi atıp tutmayalım... onbinlerce mühendis gece-gündüz aylarca bu ülke için kafa yoruyor, burdan Türkiye bir şey yapmadı demek 3 sn almaz... bu haksızlığı o insanlara yapmayalım...
4 18 Şikayet Et
İllede Vatanım 19 Haziran 2019 09:29
Aşağıda olumsuz yorum yapan hainleri görünce Çanakkale savaşı sonrası açıklama yapan yedi düvel komutanlarından birinin sözü geldi aklıma " Türler zoru başardılar. Onlar için bundan sonra imkansız biraz zaman alır" birde hainlere tavsiyem "Şu Çılgın Türkler" kitabını okusunlar.
9 8 Şikayet Et
12