hayatixxx 21 Haziran 2019 19:05
memleketi dünya lideri yapmak da 30 yıl terör belası yaşatanların sözcülüğünü yapmaktan geçiyormuş...
merak etmeyin chp li arkadaşlar, pkk, fetö cia, alman ingiliz yahudi sonuna kadar sizi destekliyor. Atatürk ün kurduğu partinin ülkemiz siyasetinde ki şarampole devrilişini izliyoruz, ve bunu öyle büyük bir vakarla, vatanperverlikle ve çağdaşlıkla vatandaşa ve özellikle seçmenine empoze etti ki, bu gün Atatürk çüyüm diyenlerin aslında emperyalist düşüncenin kuklası haline gelmiş olmalarını övgüyle bahsetmelerine sebep olabiliyor. ama onlara bakarsan Atatürk çü, laik ve çağdaş olmak bunu gerektiyormuşçasına savunuyorlar...
Yigido1983, 2 ay önce
1 3 Şikayet Et
Yigido1983 21 Haziran 2019 09:32
merak etmeyin chp li arkadaşlar, pkk, fetö cia, alman ingiliz yahudi sonuna kadar sizi destekliyor. Atatürk ün kurduğu partinin ülkemiz siyasetinde ki şarampole devrilişini izliyoruz, ve bunu öyle büyük bir vakarla, vatanperverlikle ve çağdaşlıkla vatandaşa ve özellikle seçmenine empoze etti ki, bu gün Atatürk çüyüm diyenlerin aslında emperyalist düşüncenin kuklası haline gelmiş olmalarını övgüyle bahsetmelerine sebep olabiliyor. ama onlara bakarsan Atatürk çü, laik ve çağdaş olmak bunu gerektiyormuşçasına savunuyorlar...
34 8 Şikayet Et
necipli 21 Haziran 2019 09:12
boynunun borcu olabilir de fakat peygamber örneklemen yanlış. bu üslup yakışmamış. şimdi bu yazdığını binali yıldırım için yazan biri olsa hemen yaftalarsınız karalarsınız
İmamoğlunu desteklemek boynumuzun borcudur peygamber tarafsızlık çağrısı yapsa yine de mazlumun, hakkı yenenin yanında olurum.
ist-edeb34, 2 ay önce
4 16 Şikayet Et
612861 21 Haziran 2019 08:52
Bekanıza ne oldu? Seçimden önce terörle iş birliği yapıyorlar diyenlere ne oldu?
1 38 Şikayet Et
srdrflz 21 Haziran 2019 08:40
Kaldı ki Peygamber tarafsızlık çağrısı yapmaz, hakkı destekler. Hak olan bir taraf yoksa da ya aday olur yada birini aday çıkarır. "Efendim ben durumu anlatmak için böyle bir varsayım..." Peygamber için böyle bir varsayım muhaldir. Tarafsızlık çağrısı yapsaymış...
İmamoğlunu desteklemek boynumuzun borcudur peygamber tarafsızlık çağrısı yapsa yine de mazlumun, hakkı yenenin yanında olurum.
ist-edeb34, 2 ay önce
8 2 Şikayet Et
ms ms 21 Haziran 2019 08:32
Bu mahluk en az 30-40 bin insanımızın şehit olmasının müsebbibi hain bir teröristtir ve benim ülkemin kürt kardeşlerimizin asla temsilcisi değildir. Olsa olsa ermenilerin yunanların rumların ve zalim batının temsilcisidir, O yüzden bu mahluku dinlemeyin ve Cumhur ittifakına evet deyin.
24 6 Şikayet Et
keçeli35 21 Haziran 2019 08:05
istedikleri oyunu tezgahı kursunlar Oylar sayın Binali Yıldırım a yalanlarının ortaya çıkması ile ortadan kaybolanlar boyunun ölçüsünü alacaklar İnşaallah
Yorumlara bakarsanız bunun algı olduğu direk açığa çıkıyor, pat açıklama geliyor azılı kuduruk pkk karar değiştirmez ama algıcılar hemen Mhpliler nerde Bahçeli falan girişi yapıyorlar, Arkadaşlar bu Alçaklar oyunun orta noktasında, yalancılar çok tehlikeliler geminize sıkı sıkı tutunun Fetö abd dir akılları dışardandır, bu taktikle çok memurun ayağını kaydırdılar ya aynı taktik
Son-Fetö-bükücü, 2 ay önce
12 1 Şikayet Et
ist-edeb34 21 Haziran 2019 07:05
İmamoğlunu desteklemek boynumuzun borcudur peygamber tarafsızlık çağrısı yapsa yine de mazlumun, hakkı yenenin yanında olurum.
33 28 Şikayet Et
AYVAZ KÖROĞLU 21 Haziran 2019 01:55
Duran Kalkan İmamoğlu nu destekleyin İyi partili sözde milliyetçilerden ses yok, Apo tarafsız kalın deyince MHP apoyla aynı safta oluyor öyle mi. Yesinler sizin kuş kadar olmayan beyninizi.
43 21 Şikayet Et
Türkiyelii 21 Haziran 2019 01:42
Arkadaşlar bu oyunlara gelmeyin! Bizim oyumuz kime, belli. yazısını avukatlar paylaşmamış demekki partinin bir bildiği var bizim duruşumuz da belli savunuşumuz da bu paylaşımı önemsemeyin Pazar günü sandığa gidin mutlaka ve demokrasinin baltalamasına izin vermeyin !!!
8 24 Şikayet Et
1234567