_mlyc_ 26 Haziran 2019 13:19
neden rektöre teşekkür ediyorsunuz ki puanları sınav komisyonu vermiyor mu?
0 1 Şikayet Et
saim cem 25 Haziran 2019 10:24
darısı kültür ve turizm bakanlığında çalışanların başına
0 10 Şikayet Et
ecen2344 25 Haziran 2019 09:30
Aynen katılıyorum size... maalesef yukarıdaki ehli hamiyetin aşağıdaki adaletsizliklerden hiç haberi yok ya da yok muş gibi davranıyorlar. Allah ıslah etsin. Reis hariç hiç kimseye hakkımı helal etmiyorum. Sözlü sınavındaki adaletsizliği bilen bürokrattan tüm siyasilere idarecilere vurdum duymazlara helal olmasın.
Darısı tüm üniversitelerin ve tüm kurumların başına inşallah Sayın Rektörü bu örnek uygulamasından dolayı tebrik ediyorum. Hükümetin de bu mülakat saçmalığını kaldırmayı gündemine alma zamanının gelip geçtiğini düşünüyorum şu anda bu sistemden herkesim zarar görüyor ve bu zarar görenlerin başlarında gelen kesimlerden biri de Ak Partiye gerçekten oy verip hiçbir siyasiye ulaşamayan kesimdir. Hükümetin daha fazla zarar görmemesi adına bunda diretmemesi gerektiği kanısındayım. Bunu söylerken bu süreci yaşamış biri olarak bunu söylüyorum Ak parti kurulduğundan beri Ak partiye oy veren ve Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN sevdalısı biri olmama rağmen ve bunu çevremdeki tüm insanların bilmesine rağmen(bunu ister yalakalık olarak görün ne olarak görürseniz görün ben hem sayın Cumhurbaşkanımızı hemde Partisini hiçbir karşılık beklemeden seviyorum ben buyum) maalesef bende böyle bir mağduriyet yaşadım ve kendi ilimdeki il ve ilçe başkanları dahil milletvekillerine durumumla ilgili mail atmama rağmen hiçbiri bana dönüş yapıp kardeş sen kimsin sıkıntın ne diye arayıp sormadı yetkililere duyurulur.
EPPEY, 2 ay önce
1 6 Şikayet Et
aliyman 25 Haziran 2019 03:57
Bu durum keyfi olmasi var olmasi kötü. Aç kapa artema sanki. Sözlü mülakat kalkmalı. Yoksa dürüst değiller. .
1 28 Şikayet Et
Engin-ZerbestiLL 24 Haziran 2019 23:33
darısı emniyet teşkilatının başına olsun
0 22 Şikayet Et
ceytac 24 Haziran 2019 21:41
Orman bakanlığından da aynı haberi bekliyoruz. Mülakat halk arasında infiale neden olmaktadır.
1 44 Şikayet Et
kamboocha 24 Haziran 2019 20:35
Darısı orman genel müdürlüğü 5000 personel alımına . Mülakat zulmüne karşı lütfen yanımızda olun memurlar net
0 46 Şikayet Et
theendist 24 Haziran 2019 17:59
Hükumet dün akşam göreceğini gördü artık ne yapsa da boş. Bir devrin batışını daha izleyin sebebi ise gözünüze soka soka adam kayırmaktan tut... taaaa ekonomiye,adaletsizliğe.
Darısı tüm üniversitelerin ve tüm kurumların başına inşallah Sayın Rektörü bu örnek uygulamasından dolayı tebrik ediyorum. Hükümetin de bu mülakat saçmalığını kaldırmayı gündemine alma zamanının gelip geçtiğini düşünüyorum şu anda bu sistemden herkesim zarar görüyor ve bu zarar görenlerin başlarında gelen kesimlerden biri de Ak Partiye gerçekten oy verip hiçbir siyasiye ulaşamayan kesimdir. Hükümetin daha fazla zarar görmemesi adına bunda diretmemesi gerektiği kanısındayım. Bunu söylerken bu süreci yaşamış biri olarak bunu söylüyorum Ak parti kurulduğundan beri Ak partiye oy veren ve Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN sevdalısı biri olmama rağmen ve bunu çevremdeki tüm insanların bilmesine rağmen(bunu ister yalakalık olarak görün ne olarak görürseniz görün ben hem sayın Cumhurbaşkanımızı hemde Partisini hiçbir karşılık beklemeden seviyorum ben buyum) maalesef bende böyle bir mağduriyet yaşadım ve kendi ilimdeki il ve ilçe başkanları dahil milletvekillerine durumumla ilgili mail atmama rağmen hiçbiri bana dönüş yapıp kardeş sen kimsin sıkıntın ne diye arayıp sormadı yetkililere duyurulur.
EPPEY, 2 ay önce
5 26 Şikayet Et
KAPTAN7 24 Haziran 2019 17:56
darısı, kamu kurumlarında yapılan görevde yükselme sınavlarının yeniden güncellenmesini bekleyen memur çalışanlara.......!!!
teşekkürler duyarlı, şeffaf yaklaşımınız için
KAPTAN7, 2 ay önce
0 17 Şikayet Et
Tuunbaq 24 Haziran 2019 17:22
okadar güzel noktalara değinmişsiniz ki tebrik ederim sizi
Mülakat yerine uygulama sınavı yapılmalı.Şeflik ve Şube müdürlüğü sınavına girenlere bilgisayar , Word Excell v.s uygulamalı soru sorulmalı. Daha sayfa ayarlamayı bilmeyen bilgisayarının bakımını güncellemelerini yapamayan birisi Şef ve müdür olmamalı.Bir lambayı bağlayamayan kişi tekniker olmamalı.Ünvan değişikliği sınavının mülakatı da kesinlikle meslek üzerine olmalı.Elektrik teknikerine Genel Kültür,Tarih Anayasa soruyorlar adam göreve başlayınca Arızayı anayasaya göre mi çözecek ? Kesinlikle bu Mülakata bir çözüm bulunmalı.Yorumlarım belki Üniversite yönetimlerinde farkındalık yaratır da bu işler layıkıyla yapılır.
000Tosunpaşa, 2 ay önce
3 23 Şikayet Et
1234