braveheart 71 26 Haziran 2019 21:21
sizinde zihniyetinin belli tartışmaya lüzum bile yok.
Suçlu kim olursa olsun, hangi suçu işlerse işlesin ceza verme hakkınız yok. O cezayı yargı takdir eder. Siz kendi devletinizi kurar orada diktatör olarak görev yaparsanız dilediğinizi yapabilirsiniz.
seher27, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
seher27 25 Haziran 2019 15:28
Suçlu kim olursa olsun, hangi suçu işlerse işlesin ceza verme hakkınız yok. O cezayı yargı takdir eder. Siz kendi devletinizi kurar orada diktatör olarak görev yaparsanız dilediğinizi yapabilirsiniz.
ben görevimi nasıl yapacağımı çok iyi biliyorum . 3 yaşındaki sabiye tecavüz eden ,başkasının üç kurus emekli maaşına el uzatanada haddini bildiririm buda toplumsal vicdandır. senin tuzun kuru anlaşılan . işine bak...
braveheart 71, 2 ay önce
1 3 Şikayet Et
braveheart 71 25 Haziran 2019 14:01
ben görevimi nasıl yapacağımı çok iyi biliyorum . 3 yaşındaki sabiye tecavüz eden ,başkasının üç kurus emekli maaşına el uzatanada haddini bildiririm buda toplumsal vicdandır. senin tuzun kuru anlaşılan . işine bak...
Senin görevin yakalayıp savcının hakimin karşısına çıkarmak. Kendi egonu tatmin edemezsin. Görevini yap, gerisi seni ilgilendirmez.
Nozdormu, 2 ay önce
4 1 Şikayet Et
braveheart 71 25 Haziran 2019 13:57
hırsızla ugursuzla muhatap olmak daha mantıklı geliyor sanırım size. ne deyim kolay gelsin o halde
Zamanla hırsızlara tecavüzcülere alışkanlık kazanıyorsunuz, onlar için muamelenin önemi kalmıyor. İşin gediklisi olmuş oluyorlar fakat dürüst vatandaşa, karakolla işi olmayan vatandaşa kötü muamele gösteren polis çok; vakalarda sorunlu polisler vatandaşa iftira atıyor, olayın nasıl gerçekleştiği ile ilgili doğru söylemiyor; savcı ve hakimler ise sadece polisleri dinleyip masum vatandaşı cezalandırıyor. Allah polisle muhatap ettirmesin.
uzmanabi, 2 ay önce
4 0 Şikayet Et
braveheart 71 25 Haziran 2019 13:54
arkadaşlar bende sizinle aynı fikirdeyim.kesinlikle polis şiddet uygulamamali. doğrudan hakim ve savcı karşısına cikarmali ,nasılsa ordan direk serbest kalıyorlar.taraflar uğraşsın birbiriyle polise ne !
2 2 Şikayet Et
Markowitz 25 Haziran 2019 13:31
Anayasa Mahkemesi'nin yüksek hakimlerini böyle bir karar için tebrik ediyorum.
2 8 Şikayet Et
seher27 25 Haziran 2019 13:12
Nasıl anladınız hiçbir şeyden haberdar olmadığımı. 28 Şubat süreci dahil, köy yakmalar ve terörist diye öldürülen doğudaki insanlar ve güvenlik güçlerinin istismarı üzerine çalışma yapmış birisiyim. Üstelik o dönemde bu pisliklerle bizatihi muhatap olmuş birisiyim. Nasreddin Hoca hesabı, damdan düşmüş birisiyim. O dönemde bu ülkeye insanlar nasıl düşman edilir diye bir okul açılsaydı bu okulun öğretmenleri polis, asker ve yargı olurdu. Nitekim bugün PKK'nın bu durumunu bu sevgili öğretmenlerimize (!) borçluyuz. Karakolda adamın baştan aşağı kemikleri kırmış, ayakta değil sedyede getirilmiş. Güya doktordan sağlık durumu hakkında rapor alınacak. Sürpriz değil doktorun raporu: "çok sağlam, hiçbirşeyciği yok"! PKK böyle böyle güç kazandı. Bazıları geçmişe dönmeye çalışıyor ama bizim gibiler buna direnecek. Adam dayak yedim diyor, o sırada her ne hikmetse karakolda kameralar bozulmuş (!) Beyfendi öğreneceğini daha çok şey var.
seher hanım hiç bir şey bildiğiniz gibi değil, ulu önder mustafa kemal atatürk'ün bir sözü var.. öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır...
Ottomanhero, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
seher27 25 Haziran 2019 12:59
Hakedilmiş cezayı devlet ve kurallar belirler.... Hiçbir memur kendi kafasından vatandaşa ya da muhatap olduğu kitleye mobbing, baskı, fiziksel, ruhsal işkence metodları kullanamaz. Polis'e tanınmış "orantılı şiddet" hakkı dışına taşmak tehlikelidir. Eğer buna tolerans gösterilirse, sonuç polis devleti demektir. Bu duruma sağcı, solcu, islamcı bilmemneci herkes karşı çıkmalı.
agzina saglik ne kadar devlet düşmanı polis düşmani varsa eksi vermis zorunuza giden ne acaba......
police888, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
Sevgi Mutlu 25 Haziran 2019 12:13
Süpersin Aym!
1 8 Şikayet Et