memurolcazyakinda 25 Temmuz 2019 11:14
3.5 ay oldu
0 3 Şikayet Et
tasar52 19 Temmuz 2019 12:42
sayın memurlar.net yetkilileri bakanlıktan talep etseniz ne zaman açıklanacagı yönünde bir bilgi paylaşılsa hangi aşamada olduğu insanlara bildirilse güvenlik soruşturmaları bitti veya soruşturmalar devam ediyor şu tarihte açıklayacagız denilsede insanlar en azından bir nefes alsa günde 50 kere sayfa yeniliyoruz mülakatlar biteli tam üç ay oldu ve bakanlıktan bir tane acıklama gelmedi kimse bir şey paylaşmıyor arıyorsun siteyi takip edin deniliyor sanki biz bilmiyoruz siteden yayınlanacagını gerçekten en kısa zamanda bakanlıktan bir açıklama yapılması gerekiyor. Ama net bir tarih ve işleyiş belirtilmeli. Hangi aşamada olduğu insanlar tarafından bilinmeli.6000 adet vatandaş bu sonuçları bekliyor. Gerçekten sesimizi duyun ve ilğili yerlere ulaşmanızı sizden rica ediyoruz. 6000 kişinin isteği budur saygılar
0 13 Şikayet Et
emremz 10 Temmuz 2019 05:47
Geçen alımlarda 2 ay sonra açıklandı. 6 yıl 1 yıl soruşturma falan şuan ki kanunda hepsi hikaye. 3 ay içinde GS bitirilmesi şart oldu artık.
arkadaşlar sırf sizin için üye oldum. Sizleri rahatlatmak için. Bende kamu çalışanıyım inanın bizim mulakatta çok çok daha az kişi olmasına rağmen 6 ay sürdü Güvenlik soruşturması..Sizin daha 2.5 ay olmuş arada bayram falan..6 bin kişi soruşturmak kolay iş değil.. Sizlerin çok daha uzun sürer diye düşünüyorum. Rahat olun Allah yardımcınız olsun..
ducksman, 1 ay önce
3 6 Şikayet Et
emremz 10 Temmuz 2019 05:46
Geçen alımlarda 2 ay sonra açıklandı. Bazılarının 6 ay -1 yıl demesine aldırmayın ağzı olan konuşuyor. Temmuz sonuna kadar kesin açıklanacaktır. Az sabredin. 112 Acil Çağrı Merkezi çok yeni bir yapılanma. Seçimler falanda araya girdi. En kötü senaryo Ağustostur. Eylül'de herkes iş başı yapacaktır.
1 6 Şikayet Et
ducksman 09 Temmuz 2019 11:32
arkadaşlar sırf sizin için üye oldum. Sizleri rahatlatmak için. Bende kamu çalışanıyım inanın bizim mulakatta çok çok daha az kişi olmasına rağmen 6 ay sürdü Güvenlik soruşturması..Sizin daha 2.5 ay olmuş arada bayram falan..6 bin kişi soruşturmak kolay iş değil.. Sizlerin çok daha uzun sürer diye düşünüyorum. Rahat olun Allah yardımcınız olsun..
16 1 Şikayet Et
memurolcazyakinda 02 Temmuz 2019 16:44
ne dediler?
İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şubesini arayın arkadaşlar ben aradım sordum. Merak eden arasın en azından rahatsızlığınızı dile getirin. 0312 422 41 64 Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şube İçişleri Bakanlığı
OOBU09, 2 ay önce
2 5 Şikayet Et
OOBU09 02 Temmuz 2019 13:55
İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şubesini arayın arkadaşlar ben aradım sordum. Merak eden arasın en azından rahatsızlığınızı dile getirin. 0312 422 41 64 Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şube İçişleri Bakanlığı
3 5 Şikayet Et
Enes1905 30 Haziran 2019 11:11
Temmuz ayının ilk haftasında açıklanır düşüncesindeyim.
2 2 Şikayet Et
memurolcazyakinda 28 Haziran 2019 11:11
bize bir bilgi verir misiniz ya sorup ordan çok sıkıntı içerisindeyiz
Arkadaşlar açıkcası seçim yoğunlupu nedeniyle arşiv araştırmaları yapılamadığ diye biliyorum. Seçimler bitti çok yakında bu araştırmalar tamamlanarak tarafınıza bilgi verilecektir. açıklanması durumunda zaten sizden gerekli evrakları isteyecekler ve çok kısa süre içerisinde başlamış olacaksınız.
ilyasozde, 2 ay önce
1 3 Şikayet Et
atasal32 28 Haziran 2019 10:53
Arşiv araştırması ne kadar sürer madem
Arkadaşlar açıkcası seçim yoğunlupu nedeniyle arşiv araştırmaları yapılamadığ diye biliyorum. Seçimler bitti çok yakında bu araştırmalar tamamlanarak tarafınıza bilgi verilecektir. açıklanması durumunda zaten sizden gerekli evrakları isteyecekler ve çok kısa süre içerisinde başlamış olacaksınız.
ilyasozde, 2 ay önce
0 2 Şikayet Et
12345