samm84 27 Haziran 2019 09:26
Okuldaki sosyal etkinliklerde öğretmenin nöbet görevi devam ediyor.Etkinlik olan gün ve aynı zamanda nöbet tuttuğum gün çakışmışsa dersim 12'de bitiyorsa ben nöbetçi öğretmen olarak okuldan ayrılamıyorum. Okul bitiş saatine kadar bekliyorum ve öğrencileri takip ediyorum. O halde nöbet ücretim kesilemez. Okul dışında ise tüm okulu kapsayan bir sosyal etkinlikle ben on iki yıllık öğretmenlik hayatımda karşılaşmadım.
0 0 Şikayet Et
savaş36 27 Haziran 2019 01:13
Öğretmen ile ilgili haber veya yazılarda memurlar nette tetikte bekleyen bir güruh var. Soruyorum öğrenciliğinizde başınızdan geçen anlatamadığınız sıkıntılarınız mı oldu? merak etmeyin 1 dakika bile ayıramadığınız çok kıymetli ve değerli çocuklarınıza biz göz nurumuz gibi bakıcılık yapacağız. memurlar net öğretmenlerle ilgili fütursuzca yapılan yorumlara isnatsız ve mesnetsiz aşağılamalara yer verip de bunu yayınlamaz herhalde? öğretmenleri tatilleri ve aldıkları maaşla belden aşağı vurmaya çalışan güruh unutmayın çocuklarınız sizden çok öğretmenlerin yanında.
0 0 Şikayet Et
onder18xxx 26 Haziran 2019 23:57
yani öğrenci gezisine falan gidersenizde ek ders alamazsınız diyor
0 0 Şikayet Et
Devletingaripleri 26 Haziran 2019 15:00
Öğretmen olarak okulda aldığım her nefesin karşılığı olması lazım maaşlar az yetmiyor aldığımız beş altı bin arkadaş.. 77 gün tatil parasız olmaz bizede hak verin
15 3 Şikayet Et
ozsag 26 Haziran 2019 14:33
hahaha yok artık bu öğretmenler nefes alsalar ücret isteyecekler evde almam gereken nefesi okulda alıyorum diye :) yapmayın arkadaşlar bir ögretmen bu kadar düşmemeli..bir ögrenci tenefüsde soru sorarsa bir çeteleniz olsun onu da ek dakika yazında parasını falan alın yani hakkınız :)
19 5 Şikayet Et
maraton27 26 Haziran 2019 12:02
Utanmasanız yaz tatili bile nöbet ücreti isteyeceksiniz ayıp ya
32 8 Şikayet Et
Eskiinci 26 Haziran 2019 11:56
Okulda sosyal etkinliğin olduğu gün, nöbetçi öğretmen okulda iken nasıl nöbet tutmaz.Ya da sosyal etkinliğin olmadığı gün nasıl nöbet tutulur bunun açıklanması gerekir. Öğretmen veya idareci okulda iken nöbet tutulmuş sayılır.Saçma bir yorum olmuş.
3 12 Şikayet Et
berktanel 26 Haziran 2019 11:11
aile çalışma sosyal hizmetler bakanlığı iş müfettiş yardımcılığı mülakat sonuçları 1 yıl 2 ay 5 gündür açıklanmıyor
10 2 Şikayet Et