delikadiruleyn 26 Haziran 2019 11:27
ABD izlesin ama TR izleyemesin diyorsun yani. Elin iyisindense kendi kötün daha iyidir. Şu söz boşuna sarfedilmedi: Beni Türk hekimlerine emanet ediniz. (Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK)
Evet yapamıyorlar. O yüzden kullanıyor insanlar. Yerli ve milli yazılım diye devletin en özel yazışmalarınızı, fotoğraflarınızı izleyebilmesini isyiyorsanız buyrun onları kullanın.
şaşkın tarihçi, 2 ay önce
3 3 Şikayet Et
Nizamülmülk1453 26 Haziran 2019 10:43
Oo bu neki? Emniyette nerdeyse fiziki resmi evrak diye bişey kalmadı, herkez yazdığı evrağın bir fotoğrafını çekiyor whatsapp dan guruba paylaşıyor al oldu bitti herkesde gördü. Ne imza var ne tebliğ var ne tebellüğ var whatsapp dan paylaştı ya tamam. Devlet işleri işte böyle basite alınır halde. Eskinin o resmi evrakını tebliğ tebellüğünü arar olduk.
1 5 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 26 Haziran 2019 10:38
Evet yapamıyorlar. O yüzden kullanıyor insanlar. Yerli ve milli yazılım diye devletin en özel yazışmalarınızı, fotoğraflarınızı izleyebilmesini isyiyorsanız buyrun onları kullanın.
whatsapp ile bunu yapamıyorlar diyorsun yani? cidden yazık size.
icononline, 2 ay önce
7 0 Şikayet Et
ç_karlos 26 Haziran 2019 10:31
söylediklerin doğru ama bize zarar nereden geliyor? abd, israil ve batıdan. işte bu şifreler de onların elinde. biz önce bize güveneceğiz gavura güvenmeyeceğiz mesele asıl olarak burada başlıyor. bak adamlar yüzlerce tır silah yardımı yapıyor. biz uyuyoruz ama şundan emin olabilirsin tüm hazırlıklar bizi ve devletimizi bölmek, elimizdeki değerleri almak için kurgulanmış. bunu anlamak için 1. dünya savaşı ve osmanlının çöküşüne bakmak yeterli.
whatsapp yuzde 100 sifreleme sunuyor. bip tarzi uygulamalar fişlenmeye musait. iphone bile sifresini bilmeden kirilamiyor. bakin hain fetocularin bayluku nasil kirildi? o gece darbeciler whatsaptanda yazismlari yayinlandi tv de . whatsapp uygulamasi da kirilsaydi ya .? esas whatspp uygulamasi cokertilmeliydi ama cokertilemez niye . cunku guclu sifreleme var . yok bip mis yok kampen mis bunlar trasss uygulama
iMAJJJ TURK, 2 ay önce
3 6 Şikayet Et
iMAJJJ TURK 26 Haziran 2019 10:28
whatsapp sifreleme yapiyor
özellikle asker ve polisler tüm görev bilgilerini whatsapp üzerinden paylaşıyor son derece tehlikeli bu
hedef2024, 2 ay önce
5 1 Şikayet Et
salim nizan 26 Haziran 2019 10:19
vatsap, fesbuk, tivitir gibi bütün programlar hem milli hem ferdi güvenlik sorunudur, siz sanıyormusunuz ki bunlar çok iyi şifrelemelere sahip bu nedenle güvenli, 1.si bu çok iyi şifrelemeyi yapanların sizin bilgilerinizi de kullandığınız cihazları da çok rahat ele geçirebileceği,2.si, yine bu tür hazır programlar dururken bu fetöcü hainler gibi grupların niçin kendi aralarında değişik yazışma programları geliştirdiği, 3, sü yine zaman zaman bütür programların açıkları nedeni ile milyonlarla ifade edilen sayıda kişinin ferdi bilgilerinin çalınması olayları ve yine aslında iç güvenliğiniz veya herhangi bir suça konu olayla ilgili olarak mahkemelerimizce bu tür uygulamalarla yapılan yazışmalarda kişisel bilgi güvenliği denilerek bu şirketler tarafından olumsuz cevap verilmesi nedeni ile bir çok olayın üstünün kapatılması nedeni ile oluşan milli güvenlik düzeyine ulaşan sorunlar, şimdi elbette yerli ve milli yazılımlarla günün gelişen teknolojisini yakalamak elzemdir. afadersiniz el şeyiyle bu işler olmaz...
1 5 Şikayet Et
cybernetic 26 Haziran 2019 10:19
Bu mevzuya çözüm üretmek gerekirse; Askeri yerleşke bölgeleri ve geçici olarak güvenlik bölgesi ilan edilen, cep telefonunun kullanımının yasak olduğu yerlerin koordinatları devletimizce bilinmekle birlikte bu alanlara yayın yapan baz istasyonunca edge/3g/4g türü bağlantıların kısmen kapatılması veyahut kapatılamıyor ise bile bu alanlarda sadece ses bağlantısına müsade edilmesi, telefon numarası komutanlıkça belirlenen kişilere bağlantı izni verilmesi yapılan paylaşımların istihbarati olarak kullanımının önüne geçecektir kanatindeyim, hemde ekstra yazılıma vs ihtiyac duyulmadan. Saygılarımla.
0 7 Şikayet Et
mc63 26 Haziran 2019 09:59
iyi yapmışsın helal olsun sana malesef bazılarımız bu işin ciddiyetinin farkında değil
Başımdan geçen bir hadiseden bahsetmek isterim; malumunuz periscope isimli uygulamadan her türlü canlı yayın yapılıyor ve bende evimde oturduğum bir gün (itiraf edeyim maç yayınlarını periscope yayınlarından izlerdim o zamanlar) periscope üzerinden yayın yapan bir asker arkadaşa denk geldim. kişi sınır bölgesinde ve sıfır noktasında sözde nöbetini icra etmekteydi.yayın sırasında gelen sorulara cevap veriyordu ve bunlar öyle basitce elde edilecek cevaplar da değildi (karakolda kaç kişi olduğu vb.) ayrıca kişinin yayın yaptıgı yerde aynı programdan gösteriliyordu, kendisini uyarınca küfürü yedik. akabinde haritadaki konuma göre bağlı olduğu birliği arayıp rütbelisine konuyu anlattım, ilk başta inanmadılar ancak tespiti yapınca olayın vahameti ortaya çıktı. buyrun burdan yakın. siz olsanız ne yapardınız?
cybernetic, 2 ay önce
1 9 Şikayet Et
cybernetic 26 Haziran 2019 09:44
Başımdan geçen bir hadiseden bahsetmek isterim; malumunuz periscope isimli uygulamadan her türlü canlı yayın yapılıyor ve bende evimde oturduğum bir gün (itiraf edeyim maç yayınlarını periscope yayınlarından izlerdim o zamanlar) periscope üzerinden yayın yapan bir asker arkadaşa denk geldim. kişi sınır bölgesinde ve sıfır noktasında sözde nöbetini icra etmekteydi.yayın sırasında gelen sorulara cevap veriyordu ve bunlar öyle basitce elde edilecek cevaplar da değildi (karakolda kaç kişi olduğu vb.) ayrıca kişinin yayın yaptıgı yerde aynı programdan gösteriliyordu, kendisini uyarınca küfürü yedik. akabinde haritadaki konuma göre bağlı olduğu birliği arayıp rütbelisine konuyu anlattım, ilk başta inanmadılar ancak tespiti yapınca olayın vahameti ortaya çıktı. buyrun burdan yakın. siz olsanız ne yapardınız?
1 22 Şikayet Et
adigemin 26 Haziran 2019 09:36
neyi doğru algılıyorlar ki yada algılayabiliyorlar mı!!!!!! bizde bu algı problemi olan arkadaşlara burada laf anlatmaya çalışıyoruz
mantık doğru ama her şeyi tersten algılıyorsunuz. siyasallaşmış küresel seküler yapı her şeyi kontrol altına almak istiyor. dünyadaki tüm vahşet, savaş, kıtlık siyasallaşmış küresel seküler aklın ürünüdür işin özeti.
adıyaman020202, 2 ay önce
0 5 Şikayet Et
123