cetin__efe 09 Temmuz 2019 18:01
merhabalar bir sorum olacak katiplik için hem zabıt a hemde icraya basvuru yapabiliyormuyum bilenler cevap yazarsa cok sevinirim
0 0 Şikayet Et
nactrem 03 Temmuz 2019 01:01
mezuniyet durumu sorun olur dimi askerlik değil
Sorun olur yapamazsın başvuru kabul edilmez.
Nush, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
furkan03 02 Temmuz 2019 14:52
Cimerdekilerin veya siyasilerin tek derdi seçimden önce halka, şirin maskeli o mibarek yüzlerini gösterip sonrasında da halkın parasıyla alınmış lüks arabaların camlarına film çektirerek dolaşmak ve aracından indikten sonra da kimseyle muhatap olmama telaşıyla odasındaki koltuğuna kadar uzanan kırmızı halılarda kibirli bir şekilde yürüyerek kaçabilmek...Keşke seçim sandıklarını şeffaflaştırabilen bu üstün zekalarını araba camlarını çalışma odalarının kapılarını ve daha önemlisi kimseye adaletsizlik yapmamak için kalplerini şeffaflaştırabilmek için kullanabilseydier. Yani velhasıl Cimere yazmış olsakta olumlu bir karşılık göreceğini hiç sanmıyorum.
maalesef aynı durumdayız bu konuyu cimere yazalım
yaş.kım, 7 ay önce
2 2 Şikayet Et
yaş.kım 02 Temmuz 2019 11:56
maalesef aynı durumdayız bu konuyu cimere yazalım
35 yaşından önce aldığım 2 dönem kpss puanlarıyla girdiğim tüm mülakatlarda 1.sırada olmama rağmen torpilli, yandaş, fetocu, ketocu olmadığım için onların önüde geçemedim. 35 yaşından sonra da lisans kpss den tüm tükenmişliğime, umitsizliğime, hayalsizliğime rağmen 82 puan alabildim. Şimdi de yaş sınırına takılıyorum. Madem atamaların büyük kısmında 35 yaş sınırı koyacaksınız Kpss sınavına da 35 yaş sınırı getirin de umut tacirliği yapmayın. Yok tabi ki o işinize gelmez çünkü siz atamak istediğinizi zaten 35 yaşından önce atadınız. Kimsesizlerden size ne. Onlardan vergi sınav parası gss sbs hgs vs alabiliyorsanız ne ala... Ama emin olun öyle bir gün var ki o kimsesiz sandığınız kişilerin sahibi sizden bunun hesabını çok şiddetli bir şekilde soracak ve burada sabırlı olan bizler adaletinden emin olduğumuz makama bunu bildirebilmek için sabırsızca bekliyoruz...
furkan03, 7 ay önce
2 17 Şikayet Et
dusukbutcelimemur1 02 Temmuz 2019 11:32
sanki kadrolu alım var da böyle konuşuyon. Sözleşmeliyi seçmekten başka çareleri var mı . Şu an devlet kademesinde birtane kadrolu alım yok.
sözleşmeli atanıpta sonra vay eşim vay çocuğum diye ağlamaya başlamayın. şartları iyi okuyup öğle tercih yapın
ibo029, 7 ay önce
1 5 Şikayet Et
ibo029 02 Temmuz 2019 11:10
sözleşmeli atanıpta sonra vay eşim vay çocuğum diye ağlamaya başlamayın. şartları iyi okuyup öğle tercih yapın
19 5 Şikayet Et
yaş.kım 02 Temmuz 2019 10:17
yıllarca o sınav derken bu sınav derken şimdi de yaş sınırı 82liyim başvuru yapamıyorum. yaş şartının düzeltilmesi gerekiyor
2 8 Şikayet Et
Cameldeepblue 02 Temmuz 2019 05:18
Arkadaşlar merhaba. 27 yaşındayım. Kısmetse ilk defa başvuru yapacağım memuriyet için. Benim sorum şu, hatta bu soru için bile üye oldum diyebilirim. Arkadaşlar ben bir kekemeyim. Ama engelli raporum yok. Yüzde 40 vermezler diye hiçbir çabam da olmadı rapor almak için. Bu durum için bir rapor almak zorunda mıyım? yüzde 5, yüzde 10, yüzde 20 vs gibi. Bir sorum da şu, en fazla kaç başvuru yapabiliyoruz. Mesela hem icra, hem zabıt hem de mübaşirliğe başvurmak mümkün müdür? Bu konularda bilgisi olan arkadaşların cevabını beklerim.
0 4 Şikayet Et
random1 02 Temmuz 2019 02:53
sorun olmaz, en az lise mezunu olmak gerekiyor. P93 puanınız var ise mezuniyetiniz gerekecektir. e-devletten konrtol edin mezun bilgi sorgulama var.
Sorun olur yapamazsın başvuru kabul edilmez.
Nush, 7 ay önce
0 1 Şikayet Et
furkan03 01 Temmuz 2019 23:04
yok maalesef :( Gurkan6007 şartları okursan 70 puan üzeri başvuru yapabiliyor
puanım 69.623 başvurabiliyormuyum
Gurkan6007, 7 ay önce
3 0 Şikayet Et
12