Tuncer SUSAM 10 Temmuz 2019 09:55
Bırakın yer değiştirmeyi her hafta güncel normları da gösterebilirler. Bu yıllardır söylenmesine rağmen yapılmadı. Yapılabilir. Sistemlerde var.
0 2 Şikayet Et
frstark 09 Temmuz 2019 14:37
Açıklanırsa şeffaflaşır bu da işlerine gelmez.
0 20 Şikayet Et
actual1985 09 Temmuz 2019 14:04
Atama sonrası iptal istemek3kul hakkıdır sizin yüzünüzden bir cok kişi arama yapamıyo kaydırmalı olarak yüzlerce kişinin hakkina giriyorsunuz ve hiçbirinin haklarını helal edeceğini sanmam
1 16 Şikayet Et
memuradammm 09 Temmuz 2019 12:31
Güzel
4 0 Şikayet Et
Bir BİLEN ADAM 09 Temmuz 2019 11:27
İspatlayın 12 aylık maaşımı vereyim. "İsme özel yer açıldığını ve 5 dk sonra kapatıldığını duyuyoruz malesef." Camur at izi kalsın.
İsme özel yer açıldığını ve 5 dk sonra kapatıldığını duyuyoruz malesef. İl dışı için iptal isteyen kişileri de anlamam. Senin yazıp iptal istediğin yere ben gider seve seve çalışırım. Neden hakkımı gasp ediyorsun diye sorarlar adama!??
geo41, 2 ay önce
32 4 Şikayet Et
geo41 09 Temmuz 2019 11:07
İsme özel yer açıldığını ve 5 dk sonra kapatıldığını duyuyoruz malesef. İl dışı için iptal isteyen kişileri de anlamam. Senin yazıp iptal istediğin yere ben gider seve seve çalışırım. Neden hakkımı gasp ediyorsun diye sorarlar adama!??
4 35 Şikayet Et
Bir BİLEN ADAM 09 Temmuz 2019 10:11
Tercihlerine kimin kaç puanla atandığını kişiler kendileri görebiliyor, 3.kişiler görmesi bir sorun mudur bilemedim. Fakat herhangi bir yere atanmak istiyorum seçeneği olmadığı için açıklanacak min puanlar kafa karıştırabilir. Mazeret atamalarında ise Ömer Dinçer den beri Puana bakılmaksızın herkesin ataması yapılmakta. Bu yıl yapılır mı bilinmez...
15 3 Şikayet Et
kutlay7 09 Temmuz 2019 09:17
Tebrikler. Boyle usulsuzlukleri haber yapin.
4 42 Şikayet Et
doğandoğan 09 Temmuz 2019 08:53
Bu arada 15 gün geçmesine rağmen il dışı atamalarda iptal hakkı verilip verilmeyeceği hakkında henüz bir açıklama yok. Bu konuyu tekrar gündeme getirebilir misiniz memurlar.net. Çok minnettar kalırız.
36 12 Şikayet Et
siirtilmerkezi 09 Temmuz 2019 08:13
Birinin bahçesinden erik yemek istersem ya izin alır güpegündüz bahçeye girer koparır yerim ya da habersizce ve gece vakti gider çalmaya yeltenirim.MEB de bir hinliği olmasaydı bu puanları yayınlardı.Kaldı ki bunun savunulacak hiçbir yönü olmamasına rağmen kurum bazlı puanları yayınlamak şeffaflık adına yapılması zorunlu olmalıdır diye düşünmekteyim.
5 44 Şikayet Et
12