odyoo21 19 Temmuz 2019 15:20
Daha önce Odyometri teknikerliğinden atanmıştım. Bu yıl aynı alanın lisans bölümü olan Odyolojiden mezun oldum. Acaba ünvan değişikliği sınavına girmem gerekir mi? yoksa aynı alanın ön lisans bölümünden atanıp lisansa tamamladığım için sadece diplomamı içeri vermem yeterli olur mu? herkes farklı bir şey söylüyor??
Okuduğun lisans ve önlisans bölümleri bir birilerinin devamı değilse girebilirsin. Örneğin inşaat mühendisi inşaat teknikerliği sınavına giremez ancak işletme mezunu inşaat teknikerliği sınavına girebilir. Tabii inşaat teknikerliği diploman olması durumunda.
AcımasızGerçekler21, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
odyoo21 18 Temmuz 2019 12:38
Daha önce Odyometri teknikerliğinden atanmıştım. Bu yıl aynı alanın lisans bölümü olan Odyolojiden mezun oldum. Acaba ünvan değişikliği sınavına girmem gerekir mi? yoksa aynı alanın ön lisans bölümünden atanıp lisansa tamamladığım için sadece diplomamı içeri vermem yeterli olur mu? herkes farklı bir şey söylüyor??
0 0 Şikayet Et
AcımasızGerçekler21 16 Temmuz 2019 22:51
Okuduğun lisans ve önlisans bölümleri bir birilerinin devamı değilse girebilirsin. Örneğin inşaat mühendisi inşaat teknikerliği sınavına giremez ancak işletme mezunu inşaat teknikerliği sınavına girebilir. Tabii inşaat teknikerliği diploman olması durumunda.
Mahkeme geçemezsin diyor
Saceva, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
AcımasızGerçekler21 16 Temmuz 2019 22:48
Kpss ayrı unvan değişikliği sınavı ayrı şey. Burda anlatılan durum unvan değişikliği sınavı. Soruna gelince lisans mezunları önlisans ve ortaöğretim düzeyinden giremez kpss ye
anlamadım bir anlatırmısınız..liseyi teknisyen olarak bitiren,onlisansı tekniker olarak bitiren ,lisansı işletme olarak bitiren biriyim..ben şimdi önlisans kpss sınavına girebilirmiyim?
Beyzanur 46, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
AcımasızGerçekler21 16 Temmuz 2019 22:46
Maalesef yazdıkların doğru. Benim 2 teknikerlik diplomam var ancak AÖF lisans bitirdiğim için ikiside çöp oldu.
nasıl bir eğetim sistemimiz var arkadaş üst öğrenim bitirmek ceza gibi adamlar önlisanstan 71 netle 85 alıyor lisans mezunu 85 nete 85 alamıyor önlisans mezunu daha fazla kişi atanıyor bu ülkede üst öğrenim bitirenin suçu ne daha fazla şansı olması gerekmez mi Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın
şakir33, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
AcımasızGerçekler21 16 Temmuz 2019 22:44
Benim inşaat Teknikerliği diplomam var ve AÖFden işletme lisans bitirdim. Açılan teknikerlik sınavında üst öğrenim bitirdim gerekçesiyle sınava alınmadım. Daha sonra yaptığım araştırma sonucu şahsıma haksızlık yapıldığını anladım mahkemeye başvurdum ancak 60 gün geçtiği için süreden dolayı talebim red edildi. Benden sonra aynı durumu yaşayan başka arkadaş mahkemeye verdi be kazandı. Burda anladığım kadarıyla üst öğrenim alt öğrenimin devamı olması
önlisans teknik bölümü mezunu bir kişi mesela elektrik önlisans mezunu kendi alanı dışında bir bölümü bitirirse mesela işletme iktisat gibi bir bölümü bitirirse teknikerlik sınavına girebilir ama mühendisliği bitirirse o zaman teknikerlik sınavına giremez. Bu konuyla ilgili Devlet Personel Başkanlığının görüşleri var.
baskentliaslan, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
maraton27 16 Temmuz 2019 12:59
Hayır önlisans ve lise kpss giremezsin lisans ile mecbur girersin kpss
anlamadım bir anlatırmısınız..liseyi teknisyen olarak bitiren,onlisansı tekniker olarak bitiren ,lisansı işletme olarak bitiren biriyim..ben şimdi önlisans kpss sınavına girebilirmiyim?
Beyzanur 46, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
maraton27 16 Temmuz 2019 12:58
Beyzanur hanım bölüm ne
Hayır giremezsiniz. İlk son öğrenimden girebilirsiniz. Lisans kpss'ye girebilirsiniz.
Saceva, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
maraton27 16 Temmuz 2019 12:57
Hayırlı olsun arkadaşlar
0 0 Şikayet Et
elkremi 16 Temmuz 2019 12:00
Unvan değişikliği sınavında hem tekniker, hem teknisyen açıldı ise bu kararın mantığı olabilir ancak karardan o anlaşılmıyor. Unvan değişikliği sınavında tekniker açmayarak hemde kişinin teknisyen kadrosuna başvurmasının engellenmesi hak değildir. Bu karar kesinleşirse geriye dönük birçok kişinin unvan değişikliğinin iptal edilmesi gerekir.
3 2 Şikayet Et
123