Alperen.m 05 Temmuz 2019 15:59
BESYO 2018 KPSS puanıyla 1546. yım ilk Kasım atamasında 845 kişi aldı. İkinci alım Mart ataması için kontenjan 781 kişi. Bu durumda ben 701. Kişiyim 2018 e göre. 2017 alımındaki taban puanı ile benim puanım arasında 0,3 puan var. Mülakatta bütün soruları bildim her yönüyle çok güzel geçmesine rağmen puanım yuvarlanmış fakat sıralamam 1588 görünüyor. Bu işte bir yanlışlık var diyorum. Benim durumumda olan ardaşlar var mı.
0 5 Şikayet Et
maraton27 05 Temmuz 2019 15:51
hayırlı olsun arkadaşlar başarılar dilerim
2 1 Şikayet Et
kacar1984 05 Temmuz 2019 13:57
istersen sende olabilirsin tutan yok;)eğitim fakultesi okuyorsun sonra o kpss yi kazanacak potansiyelin varsa sende yapabilirsin sorun yok;)
hayat size güzel yarım gün tam maaş 3 ay tatil sizce de güzel değilmi :-)
KATİBELER1., 2 ay önce
3 6 Şikayet Et
realisöğretmen 05 Temmuz 2019 12:47
bir hafta bile dayanamazsin . oysa 12 ay tatil yapiyormusum dersin.ne is yapiyorsan. senin uc ayda yoruldugunu ogretmen bir gunde yoruluyor. cocuklari sevdigimiz icin onemsemiyoruz bunu.
hayat size güzel yarım gün tam maaş 3 ay tatil sizce de güzel değilmi :-)
KATİBELER1., 2 ay önce
3 3 Şikayet Et
alap311 05 Temmuz 2019 11:00
şubatta tartışmıştım mülakat personeliyle... 55 verip gönderdiler.. kamera kaydı ses kaydı yazılı tutanak istedim,yoktu.... şikayet ettim,ben girmedim diye... dava açtım... şimdi ise tercih hakkı vermişler, ama hırlaşmadım bu sefer.... bu sefer tamam dediler... evet belki torpili olana işliyor ama... her ne olursa olsun saçma uygulama..
topil eşittir mülakat. hayırlı olsun göreve başlayan arkadaşlara
Aheste657, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Aheste657 05 Temmuz 2019 10:04
topil eşittir mülakat. hayırlı olsun göreve başlayan arkadaşlara
0 5 Şikayet Et
ceytac 05 Temmuz 2019 09:17
milli eğitim bakanlığı sözlü puanını kpss puanına yakın veriyor.orman bakanlığı ve emniyet kpss den 50 puan düşüğünü veriyor,insan canıyla uğraşan sağlık bakanlığı mülakat yapmıyor. her kurum kafasına göre alım yapıyor.tüm atamalar merkezi atama ile olmalı adalet için.
0 26 Şikayet Et
61Ahmet61 05 Temmuz 2019 09:06
bu sralama mulakata girenler arasindaki siralamamiz mı yoksa 2017_2018 karma sıralamasımı? bunu net bilen var mı
2 4 Şikayet Et
Nuyageva58 05 Temmuz 2019 08:55
arkadaş eğer sence de güzelse sen istedeğin eğitim fakültesini bitirip, kpss den genel gültür genel yetenek, eğitim bilimleri ve alan sınavına girip, daha sonra sözlü sınava girip başarılı olarak atanabilirsin, çok kolay değil mi:))
hayat size güzel yarım gün tam maaş 3 ay tatil sizce de güzel değilmi :-)
KATİBELER1., 2 ay önce
4 11 Şikayet Et
türkçeci24 05 Temmuz 2019 08:54
Sen de öğretmen ol, tutan mı var
hayat size güzel yarım gün tam maaş 3 ay tatil sizce de güzel değilmi :-)
KATİBELER1., 2 ay önce
5 21 Şikayet Et
1234