alex100 16 Temmuz 2019 23:24
Binali Yıldırım Tünelde güvende Bahçeli bilinmeyen bir yerde güvende. Bu adam süpermen mi de napacak? Adamın Ankara'ya gitmesine bile izin verilmedi güvenlik gerekçesiyle hadi uçağı kaçırsalar falan sen mi kurtaracaktın? Hayati Yazıcı da aynı uçaktaydı o niye kahraman gibi sokaklara çıkmadı? Neyin kafasını yaşıyorsunuz? Elinde çakısı bile olmayan 70 yaşında bir adam ne yapabilir sokakta? Fazla film izliyorsunuz herhalde en fazla meclise giderdi adam Ankara'da olmadığı için gidemedi vekillerini gönderdi. Kimse bir şey yapamaz sıradan insanlar ancak verilen karara direnebilir silah sıkamaz başka garip şeyler yapamaz.
Tankların arasından ben mi elimi kolumu sallayarak geçtim? Bir siyaset adamı olarak bir millet vekili olarak meydanlarda olmanız gerekmez miydi? Bir açıklama yapmanız gerekmez miydi? Hey Allah'ım ya rabbim.
bingöl.shçek, 2 ay önce
3 1 Şikayet Et
bingöl.shçek 16 Temmuz 2019 22:42
Tankların arasından ben mi elimi kolumu sallayarak geçtim? Bir siyaset adamı olarak bir millet vekili olarak meydanlarda olmanız gerekmez miydi? Bir açıklama yapmanız gerekmez miydi? Hey Allah'ım ya rabbim.
6 9 Şikayet Et
Viya.06 16 Temmuz 2019 21:41
Adam demokrasi ve hukukun gereğini söylemiş. Her kim olursa fetö dan hesap vermeli. Neresi acayip?
16 22 Şikayet Et
Yusuf22 16 Temmuz 2019 21:31
Erdoğan'a birçok konuda sert eleştirilerim var. Mesela beton ekonomisi ülkeye ciddi zarar vermiştir. Yine eğitim politikalarında; 12 yıllık zorunlu eğitim ve her il'e üniversite konusunda çok yanlış yaptıklarını düşünüyorum. Ancak eğriye eğri, doğruya doğru diyeceğiz. Kılıçtaroğlu ve fikir ortakları 15 Temmuz konusunda ahlaksızlık yapıyorlar. 15 Temmuz gecesi fetö darbesini adeta alkışladılar ve darbe başarısız olduğu için üzüldüler. Gelelim şu lanetli fetöye kim hizmet etti, destekledi konusuna: Tüm millet fetöyü cemaat olarak bilirken (özellikle 2013 öncesi) bugün adeta fetönün avukatlığını yapan Chp fetöye her gün küfrediyordu. Çünkü onu dini bir cemaat olarak görüyordu. (fetöyü eleştiriyor gibi yapması sadece numara. Tüm fiil ve eylemleriyle fetöye hizmet ediyor.) Ne zamanki fetönün ülkeyi yıkmak için çaba sarfeden bir örgüt olduğu ortaya çıktı; fetöyü desteklemeye başladı. İşin özeti Chp bu millet için zararlı ne varsa destekliyor, her zaman olduğu gibi. Ayrıca benim hükümete birçok konudaki kızgınlığım Chp'yi desteklemeyi gerektirmez.Ak Partinin alternatifi yine sağ-muhafazakar kesimden çıkacaktır.
6 10 Şikayet Et
Tekil38 16 Temmuz 2019 20:25
Sen önce 15 temmuz gecesi kimin himayesinde ve nasıl havaalanından alındın ..Biz meydanlarda idik sen neredeydin ey kılıçdaroğlu..
20 22 Şikayet Et
baronet06 16 Temmuz 2019 17:25
:) adliye çalışanı olarak çok iyi biliyorum merak etmeyin. Parti ismi karıştırmadan yazdığım yoruma verdiğiniz (partili) cevap çok manidardır ve hiç bir getirisi yoktur. Meselenin özü yılanın başını ezmektir (her kim olursa olsun) bu yapılmazsa şehitlerin kanı yerde kalacaktır.Yargı dediğiniz erk bir yere kadar yaptı yapıyor burada mesele siyasi aktörlerin bu işten sıyrılıyor gibi gözükmesi bunun üzerinde durursanız asıl gerçeği daha iyi anlarsınız aslında...
Galiba yargının yaptığından haberiniz yok. Yargı ne yapıyor? Meclis yargının yerine mi geçecek? Eğer CHPli ve HDPKKli vekillerin delili varsa yargıya sunsunlar. Yargının yapmadığı/yapamadığı hangi yargılamayı yapacaklar. O komisyon yalnızca şov yapmak için kurulacaktı AK parti de buna izin vermedi. Ergenokon'a sahte operasyonlar diyen CHP 17, 25 yargı darbesine sonuna kadar sahip çıkmıştı. Ergenekonu yapanlar aynı zamanda 17, 25'in de yargısı değilmiydi? Dertleri eskiden olduğu gibi millet iradesi ile değil militarist irade ile iktidara gelmek. Bu millet CHPyi tek başına iktidar yapmaz çünkü ne mal olduklarını iyi biliyorlar.
seher27, 2 ay önce
3 13 Şikayet Et
seher27 16 Temmuz 2019 15:02
Kılıçdaroğlu açıklayacağım dediği 180 bylockçu AK parti milletvekilini niçin açıklamıyor?
16 60 Şikayet Et
seher27 16 Temmuz 2019 14:27
Geç bunları hepsini biliyoruz. 1- Ecevit Fetullah'ı niye savundu (1998 MGK) Erbakan ile Fetullah niye çatıştı kemalist medya Fetullah'ı neden destekledi. 25 yılda general olan FETÖcüler kemalist askeri yapı tarafından neden desteklendi. CHP Genel Müdürü Kılıçdaroğlu 24 Haziran seçimlerinden önce 180 bylockçu AK partili vekil olduğunu seçimden sonra açıklayacağını söylemişti. Niçin açıklamadı? Ucu partisine dokunacağı için mi açıklamaktan vazgeçti? Demirel Fetö'nün yurt dışı okullarına referans oldu, Demirel'in AK parti karşısında CHP'nin yanında yer almış olması anlamlı değil mi? Bütün soruların cevabı nereye çıkıyor? Aslında CHP FETÖ'yü çok iyi biliyordu amacı FETÖ eli ile darbe yapıp daha sonra onları safdışı bırakmaktı. Ama işler tam tersi oldu. Zaten darbede kemalist subayların da yer alması bu yargıyı doğruluyor.
2003 e kadar hersene Ağustos yaş kararları nda atılan askerlerden haberin yok herhalde.benim 2006 da askerken üsteğmen olan şahıs 2016 da köprüde askerin kafasına sıkan btankci binbaşı Ahmet taştan dı. Yada daha iyisini söyleyeyim 1993 te fetonun ışık evleri yüzünden atılan yüzbaşı 1994 te İBB de işe başlıyor.hep yüksek makamlarda geçiyor ömrü.darbe de belediye başkan yardımcısı iken Bolu da deniz kuvvetleri imamı olarak yakalanıyor.
iras, 2 ay önce
44 29 Şikayet Et
iras 16 Temmuz 2019 14:14
2003 e kadar hersene Ağustos yaş kararları nda atılan askerlerden haberin yok herhalde.benim 2006 da askerken üsteğmen olan şahıs 2016 da köprüde askerin kafasına sıkan btankci binbaşı Ahmet taştan dı. Yada daha iyisini söyleyeyim 1993 te fetonun ışık evleri yüzünden atılan yüzbaşı 1994 te İBB de işe başlıyor.hep yüksek makamlarda geçiyor ömrü.darbe de belediye başkan yardımcısı iken Bolu da deniz kuvvetleri imamı olarak yakalanıyor.
Evet 25 Yıl önce orduya girip 15 Temmuzda darbe yapan generaller de AK parti döneminde alınmıştı(!) ayrıca 25 yılda emniyet genel müdürlüğü seviyesine gelenler de AK parti döneminde girmişti (!) Hatta 40 yıldır faaliyette bulunan FETÖ'yü AK parti kurmuştu. AK parti çizgisindeki Milli görüşle FETÖ çok iyi anlaşırlardı onun için 28 şubat alçaklığında Fetullah Ecevit'in cici çocuğuydu. 1998 MGK kurulunda da Ecevit (gizli AK partili olduğu için) Fetullahı kıyasıya savunmuştu. Aynı şekilde 17, 25 Aralık yargı darbesinden sonra FETÖ yayın organlarının önünde eylem yapan Mahmut TANAL ve CHPli vekiller de gizli AK partiliydi. Evet gerçekten çok haklısınız! Siz meseleyi çözmüşsünüz.
seher27, 2 ay önce
4 23 Şikayet Et
seher27 16 Temmuz 2019 14:12
Ergenokon ve Balyoz Sayın Erdoğan'ın da bildiği darbecileri içeren bir dava idi ancak fetöcü savcıların marifeti ile sulandırıldı. O davadan yargılananlar 28 Şubat davasından zaten mahkum oldular. Çünkü aynı adamlar "başörtülü eşi olan adam Cumhurbaşkanı" olamaz diyerek darbe tehdidinde bulunuyorlardı. Çok iyi birşey oldu FETÖ iti, Ergenekon ile Darbeci alçakları temizledi, Tayyip Erdoğan da FETÖ itini temizledi. Mesele bu kadar basit.
25 yıl önce orduya girenlerin yolu açılması için hakim ve savcılar MGK öncesi tiyatrolar ile vatanseverleri tutuklarken, benzer taktikler ile emniyet perişan edilirken zamanın başbakanı "davanın savcısı oluyor", Bülent Arınç tiyatroda başrol alıyor sözde suikast mağduru oluyordu. sizin zihniyetinizde her gün bunları alkışlıyordu. mesele ile ilgili delil sunmanın faydası da yok. İsmail Koncuk 2010 yılında kpss sorularının kimin bilgisayarında olduğunu isimleri ile basına dağıttı "hocayı size yedirmem (ÖSYM başkanı için)" cevabını aldı yine bir yere varamadık. kısacası güneşin doğundan doğduğu her gün net ispatlı iken bile inanmayacak gruba ispattan biz yorulduk, artık umudumuz kalmadı. Siz haklısınız, meseleyi çözmüşsünüz...
alparslan..., 2 ay önce
24 12 Şikayet Et
1234567