adigemin 17 Temmuz 2019 09:50
gazeteciler kılıçtaroğlundan bylokçu vekillerin listesini istiyo yok sosyal medyada vatandaşla paylaş yok yargıya ver yok mecliste paylaş yok eeeee sizde bunlara inanın sonra Allah bize iman akıl versin öylemi Rabbim hepimize iman idrak akıl versin ama zannımca sizlerin biraz daha fazlasına ihtiyacınız var
Ya ne demezsin meclis çatısındaki diğer m.vekilleri de aramızda fetöcü vekil, bakan, danışman var diye can-ı gönülden fezleke ve dokunmazlık karar oyu verir. Allah size iman aklı versin çünkü baş-gelinmez.
Katre-i Adalet, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Katre-i Adalet 16 Temmuz 2019 21:53
Ya ne demezsin meclis çatısındaki diğer m.vekilleri de aramızda fetöcü vekil, bakan, danışman var diye can-ı gönülden fezleke ve dokunmazlık karar oyu verir. Allah size iman aklı versin çünkü baş-gelinmez.
Siz gerçekten ne dediğimi okudunuz mu? CHP genel müdürü 180 bylockçu AK partili vekil vardı dedi mi? dedi! Bunu seçimden sonra açıklayacağım dedi mi? dedi! Bunu yargıya verirsin, yargı da fezleke hazırlar meclise dokunulmazlığı kaldırılsın diye başvurur. Birşey bilmiyorsanız susun daha iyi edersiniz. Tekrar soralım, CHP 180 bylockçu AK parti vekilin ismini neden saklıyor?... Gocunduğu birşey mi var, soruşturmanın ucu kendine ve partisine mi ulaşıyor? Bunun cevabını bekliyoruz. Numaraya, taklaya gerek yok..
seher27, 2 ay önce
5 7 Şikayet Et
adigemin 16 Temmuz 2019 16:39
çok kapasiteli yedi diplomalı böğürgen kardeşim fetöyü araştırmakmı istiyosun 1960 lardan başla kasım gülekten başla ecevitlerden demirellerden akşenerlerden başla 12 eylülden başla 28 şubattan başla. 21 nisan 2018 de kılıçtaroğlu ile meral tayyibe gülekin evinde neden buluştu 22 nisanda 15 milletvekili istifa edip neden iyi partiye geçti oralardan başla bakalım aaa tabi kapasiten varsa chp önerge vermişmiş araştırılsın diye onun için 17-25 aralık sonrası kanki oldular
ben bağırmadım yıllarca hocaefendi hocaefendi diye yıllarca otur. kapasiten var ise TBMM deki tutanakları oku canlı yayınları izle 2004 de 2006 Fetullah araştırılsın diye verilen önergeleri kim reddetmiş bir bak. 15 temmuzdan sonra da siyasi ayağı araştırılsın diye verilen önergeyi yine fetöcü akp liler reddetti. Beni CHP ile aynı yere koyma sende beyin olsa zaten demiştim benim yorumlarımın altına yorum yazma diye anlardın anlamıyorsun ama. Benim diplomalarıma laf senin yedi sülalen gelse laf edemez. sende az kapasite olup okusaydın anlardın şimdi böyle böğürmezdin buralarda.
muratgun922, 2 ay önce
16 6 Şikayet Et
zıpkın63 16 Temmuz 2019 16:35
14 temmuzda MHP anamur ilçe teşkilatında ben 15 temmuzda başbakan olacam demiş KK dersen her zamanki gibi blöf siyaseyi yalan iftira siyaseti ile günlerini geçiştiriyor zaten akıl var mantık var KK nn elinde FETOcü siyasetçilerin hatta hükümet içindekilerin isimleri olacakta bu KK duracak yapmyın yahu buna kargalar bile poposuyla güler Bu kalkışmanın olacağından bana göre KK nın %100 heberi varmıştır bunu yapanlar en azından siyasi reksiyonun ne olacağınıda hesaplayıp öyle yola çıkmışlardırzaten KK nın duruşu şaibeli değilmydi belki banada bir koltuk düşer diye bekledi ama olmadı Gelelim KK nın kontrollü demesine bunun mantıki bir açıklaması olamaz nasıl kontrollü bunu kimler ne maksatla planlamış olabilir hadi diyelimki kontrollü darbe Peki bu kadar itirafçı ve halen süren görevden alma ve içeri tıkmalar hadi onu da geç kocaman general neden byle bir oyuna girişsin de kendine hain dedirtsin aileleri ve çocukları da hain damgası yedi ve bu kişiler ey Cumhurbaşkanı hani biz anlaşmıştık bak düştüğümüz hale madem bizi koruyamacaktında neden bu işe soktun demeleri gerekirdi öyle değilmi koca general neden hain durumuna düşşsün eline ne geçecek peki biz bu işi danışıklı yaptık general de yok iken KK neden hep kontroolü darbe diyor Birşeylerin üstünü manuple edip hedef saptırma derdinde olay budur Hani derlerye yağız hırsız ev sahibini bastırırmış
20 8 Şikayet Et
adigemin 16 Temmuz 2019 16:12
canım benim madem sümen altı ediliyo paylaşsana medyayla elindeki belgeleri adamlar devlet sırrı belgeleri paylaştılar bi sor bakalım bunları niye paylaşmıyolar ha bide araştır bakalım bu ablan kimin sayesinde iç işleri bakanı olmuş yada yok yok sen kafanı gömdüğün yerden çıkarma mazallah üşür falan
yok onları yargıya veriyor da AKP genel müdürü sümen altı ettiriyor onları malum referandum dedikleri dalavere ile yargıyı da kendisine bağladı. ayrıca sen anlamazsın bu işlerden sana büyük bir kaç beden siyaset sen tak at gözlüğünü koşturmaya devam et.
muratgun922, 2 ay önce
10 5 Şikayet Et
Yatan Memur 16 Temmuz 2019 15:54
Ben siyasette fetö'cü yok demedim, yorumumda her partide olduğunu söylüyorum. Önce okuduğunu anla, okuduğunu anlayamıyorsan sana ne anlatayım. Herkes ne olup bittiğini biliyor. Kimin elinin kimin cebinde olduğunu bu millet biliyor. Atalarımız ne demiş "Terazi var, tartı var; her şeyin bir vakti var". Şov yapmaya gelince, her şeyin bir zamanı var. Günü gelince "Ben Başbakan olacağım" diyenlere de şov yapılır merak etme.
Biz de vatandaş olarak siyasi bir şov bekliyoruz. Diyoruz ki sadece gariban memuru ihraç edip tutuklamakla olmaz, biraz da bürokratları, siyasileri alında şov görelim. Kimilerinin yaptıkları hiç haber olmuyor, damadım tutuklandı hükümet tukaka, damadım serbest bırakıldı sessizim, hükümet beni mükemmel bir maaşlı göreve atadı "size hizmet islami görev". Ya bırakın bu işleri de biraz samimi olun, fetöyle mücadeleyse önce mecliste verilen önergeleri kabul edin de akkoyun karakoyun ortaya çıksın. Yok fetöcüler oraya yerleşmiş buraya yerleşmiş, şöyle yapmış böyle yapmış. Bunlar heryere bu kadar iyi yerleşmiş de siyasete mi yerleşmemiş bir tek. Memleketin her köşesinde bir fetöcü var ama mecliste bir tane bile yok mu? Şovsa şov, Meral hanıma helal olsun güzel şov yapmış. Biraz da hükümet kanadı şov yapsın bakalım görelim fetöcüler nerelere kadar sızmışlar...
yasin doganay, 2 ay önce
10 4 Şikayet Et
muratgun922 16 Temmuz 2019 15:24
ben bağırmadım yıllarca hocaefendi hocaefendi diye yıllarca otur. kapasiten var ise TBMM deki tutanakları oku canlı yayınları izle 2004 de 2006 Fetullah araştırılsın diye verilen önergeleri kim reddetmiş bir bak. 15 temmuzdan sonra da siyasi ayağı araştırılsın diye verilen önergeyi yine fetöcü akp liler reddetti. Beni CHP ile aynı yere koyma sende beyin olsa zaten demiştim benim yorumlarımın altına yorum yazma diye anlardın anlamıyorsun ama. Benim diplomalarıma laf senin yedi sülalen gelse laf edemez. sende az kapasite olup okusaydın anlardın şimdi böyle böğürmezdin buralarda.
Yalan söylüyorsun. Çünkü AK parti YARGI değil. Yalan söylüyorsun çünkü, CHP'nin elinde böyle bir bilgi olsa HALK TV, Sözcü ve yandaş yayın organlarında anında yayınlar. Ya da elinde bu bilgi var ama ucu CHP'ye dokunacağı için açıklamıyor. Yalancısın çünkü CHP'yi savunuyorsun. Yalancılık kanınıza işlemiş. Sen bu yalana teşne halinle burada hiç yorum yazma çünkü sürekli rezil olursun. 3 diplomalı, haaa bir de hukuk diploman vardı değil mi? :)))) Hukuk diploması varmış :)))))
seher27, 2 ay önce
3 19 Şikayet Et
seher27 16 Temmuz 2019 15:11
Siz gerçekten ne dediğimi okudunuz mu? CHP genel müdürü 180 bylockçu AK partili vekil vardı dedi mi? dedi! Bunu seçimden sonra açıklayacağım dedi mi? dedi! Bunu yargıya verirsin, yargı da fezleke hazırlar meclise dokunulmazlığı kaldırılsın diye başvurur. Birşey bilmiyorsanız susun daha iyi edersiniz. Tekrar soralım, CHP 180 bylockçu AK parti vekilin ismini neden saklıyor?... Gocunduğu birşey mi var, soruşturmanın ucu kendine ve partisine mi ulaşıyor? Bunun cevabını bekliyoruz. Numaraya, taklaya gerek yok..
Hiç akıllanmayacaksın şuurlanmayacaksın değil mi? 'Milletvekillerinin dokunulmazlık zırhı kaldırılsın' kendim dahil diye meclis önergesi sunulduğu halde reddeden akp mi değil mi hafızanı az zorla istersen. Bu durumda yargıya sevkedilse ne sonuç alınacak ayrıca merak konusu. Şahsen chp'li değilim lakin öyle kıvırmaca yok. Siyasi ayağın ortaya çıkarılmasını kim reddetti sen önce bundan haber ver ki ilerisi için makul, mantık dairesinde cevaplar yetiştirmeye çalış gene istersen.
Katre-i Adalet, 2 ay önce
11 7 Şikayet Et
seher27 16 Temmuz 2019 14:52
Yalan söylüyorsun. Çünkü AK parti YARGI değil. Yalan söylüyorsun çünkü, CHP'nin elinde böyle bir bilgi olsa HALK TV, Sözcü ve yandaş yayın organlarında anında yayınlar. Ya da elinde bu bilgi var ama ucu CHP'ye dokunacağı için açıklamıyor. Yalancısın çünkü CHP'yi savunuyorsun. Yalancılık kanınıza işlemiş. Sen bu yalana teşne halinle burada hiç yorum yazma çünkü sürekli rezil olursun. 3 diplomalı, haaa bir de hukuk diploman vardı değil mi? :)))) Hukuk diploması varmış :)))))
yok onları yargıya veriyor da AKP genel müdürü sümen altı ettiriyor onları malum referandum dedikleri dalavere ile yargıyı da kendisine bağladı. ayrıca sen anlamazsın bu işlerden sana büyük bir kaç beden siyaset sen tak at gözlüğünü koşturmaya devam et.
muratgun922, 2 ay önce
12 7 Şikayet Et
samet.by 16 Temmuz 2019 14:36