hassali 17 Temmuz 2019 09:07
Yetkisi ve görevi olanlar onu bunu afaki olarak suçlayacaklarına suçluyu bulup derhal cezalandırmalı. Bunu yapamayanlar olayın konuşulmasını önlemek, kendi bereceriksizliklerinin düşünülmesini engellemek için başkalarını suçlamaktalar.
2 1 Şikayet Et
huzur-I4 17 Temmuz 2019 00:33
tersi olsa şaşırmak lazımdı,şişirdikleri adam bu işte.
1 5 Şikayet Et
ms ms 16 Temmuz 2019 20:47
Bu PKK fetö sevici gerçekten çok komikist...
1 8 Şikayet Et
kykda4Bli 16 Temmuz 2019 19:35
koministin biri PKK'dan hiç bahsedememiş bile. Burada PKK terörü demeyeceklerde ne zaman diyecekler?
siz Fetullah ı muhterem hocaefendi diye yalayıp temizlerken komünistler fetö diyordu. hiç merak etmeyin. terör örgütüne terör örgütü demeyi bilirler.
machingilan, 2 ay önce
2 11 Şikayet Et
edebiyat60 16 Temmuz 2019 17:39
Tarafını belli edecekti tıpkı şimdi belli ettigi gibi aynısını fetocu yapsa idi ve fetocu teröristlerin adı anilmasa idi sen yine bu yorumu yapacak mıydın tabi ki hayır
"PKK öldürdü" deseydi ne değişecekti!? Şahit gösterip PKK'lı failler mi tutuklanacaklardı, demeyince tutuklanamıyorlar mı!? Tutsak medyanın boş boş lakırdısı işte.
hassali, 2 ay önce
4 14 Şikayet Et
hassali 16 Temmuz 2019 17:13
"PKK öldürdü" deseydi ne değişecekti!? Şahit gösterip PKK'lı failler mi tutuklanacaklardı, demeyince tutuklanamıyorlar mı!? Tutsak medyanın boş boş lakırdısı işte.
39 6 Şikayet Et
edebiyat60 16 Temmuz 2019 16:21
PKK terör örgütü değil mi kaçma cevap ver bak yorumuna o kadar karşı yorum yazılmış hicbirine cevap ver(e)memişsin madem siz gomunisler terör örgütüne terör örgütü demeyi bilirsiniz de bakalım PKK terör örgütü mu değil mi ve sizin gominik başganınız neden PKK terör örgütünün patlattığı bomba dememiş de meydana gelen patlama demiş de hele sayın gominik
siz Fetullah ı muhterem hocaefendi diye yalayıp temizlerken komünistler fetö diyordu. hiç merak etmeyin. terör örgütüne terör örgütü demeyi bilirler.
machingilan, 2 ay önce
5 21 Şikayet Et
adem29 16 Temmuz 2019 15:34
adı üstündü komünist başkan, başka ne bekliyordunuz ey beyler bayanlar, bunlar daha başlangıç, yakında İstanbul'da belediye koltuklarında pkk.lıları, kepçeyle sokaklara bomba döşeyenleri, görürseniz hiç şaşırmayın bu sizlerin tercihi.. malum her şey çok güzel olacak.
33 41 Şikayet Et
mavigözlüm 16 Temmuz 2019 15:16
yani pkk ya sahip çıkıyorsunuz? sizden başka bir şey beklenmez zaten..!!
İstanbul seçimleri için Apo dan mektup dilenip kırmızı bültenli kardeşini devlet televizyonuna mı çıkarmış. çok ayıp etmiş gomünist başkan.
machingilan, 2 ay önce
13 30 Şikayet Et
memolim_80 16 Temmuz 2019 15:10
Hdp(pkk) nın yerel seçimlerde kimi desteklediği hdp nin yurt genelinde düşen oyundan ve chp nin yükselen oylarından gayet belli.burda masal anlatma.
İstanbul seçimleri için Apo dan mektup dilenip kırmızı bültenli kardeşini devlet televizyonuna mı çıkarmış. çok ayıp etmiş gomünist başkan.
machingilan, 2 ay önce
13 24 Şikayet Et
1234