Vatan1453 14 Ağustos 2019 23:29
Devletin rehber öğretmenlere çözüm bulması gerek. Bu ülkede böyle kolay para kazanılması çalışanlara haksızlıktır. (Çalışanlar olabilir ama %99.9u yatıyor kardeşim)
4 5 Şikayet Et
tespitterapi 14 Ağustos 2019 17:30
Merhaba arkadaşlar. Başta Türkçe öğretmenleri olmak üzere bütün öğretmenlere sormak istiyorum: 'Rehberlik öğretmeni' unvanındaki anlatım bozukluğunu bulunuz.
1 4 Şikayet Et
fates7 14 Ağustos 2019 08:31
Allah aşkına ne yapıyor bu rehberlikçiler , okulda bom boş akşama kadar dedikoduyu, helal mı aldıkları para????
12 11 Şikayet Et
sarperener 14 Ağustos 2019 02:22
Rehber öğretmen, çocukların psikoloğu, okul-öğrenci-aile üçgeninin birleştiricisidir.Olmalıdır...Şimdi burada ne yorum yapsanız boş; objektif olarak bakın eğitim sistemimizin genel fotoğrafına, öğretmenler kadar rehber öğretmenler de bu eserin sahibidir.Kimse yaldızlı cümlelerle işi başkasına yüklemesin. Bence rehber öğretmenlik daha kolay; öğretmen aynı anda 30 kişiyle ilgilenirken, rehber öğretmen, ayrıksı yapılı, ders kaynatan çocuklarla ve onların velileriyle sohbet muhabbet ediyor.:) Rehber öğretmenler, gururlu da oluyor aynı zamanda; normal öğretmenler gibi nöbet tutmak onlara zul geliyor.Aynı, halkın içine karışmaktan imtina eden sosyeteler gibi! :)
8 7 Şikayet Et
agerdem 13 Ağustos 2019 01:41
Yüz yüze eğitim mi veriliyor da 40 dakika üzerinden hesaplanması gerekiyor?
9 7 Şikayet Et
Tanimsiz 12 Ağustos 2019 14:20
İdareciler sen tut pdr servisi dahil kendi yönetmeliğini bilmeyen bir sisteme dahil olmuş ne yaptıkları ortada olan bir kesimi oluşturuyor. Soralım bu sene kaç tane pdr öğretmeni yıllık plan hazırlayıp uygulamış.. Cay kahve iç otur otur evine git. Pdr ciler şimdi laf ederler bizi cekemiyonuz diye haklısınız sizin kurumla rda iş yapamadığınız iş yetersizliğinizi çekemiyoruz. Pdr servisinin kapatılması hiç bir kayıba yol açmaz okullarda. Sözde var ama kendisi yok. Aksi durumda yönetmelikteki görevlerini yerine getirirse iş yükü en ağır alan olur belkide...
25 22 Şikayet Et
nsy55 12 Ağustos 2019 00:51
Ben nobet tutan rehber ögretmen hic görmedim.İdare insiyatif mi kullaniyor acaba Ayrica benim bos saatlerim hep onlarin da baş saati oluyor oturuyoruz birlikte aradaki fark o ek ders aliyor biz alamiyoruz.
21 20 Şikayet Et
ogretmen0202 11 Ağustos 2019 23:05
31 yıllık öğretmenim şimdiye kadar çalışan 2 tane rehberlik öğretmeni gördüm. Diğerleri sadece yatıyor....
22 24 Şikayet Et
Bay_C 11 Ağustos 2019 22:32
Çok merak ettiğimden soruyorum, günlük kaç saatlik bir gözlem yaptınız? Odasına kamera mı yerleştirdiniz? Siz rehber öğretmeni takip edip izlerken nasıl derse girdiniz? Hem derse girip hem de rehber öğretmeni takip etmek zor olmadı mı? Rehber öğretmeni takip işleminde size yardımcı olan öğretmenler oldu mu?
ON tane okulda calıstim.hepsi oturuyor iş yapmiyor.Ciddiyim.full oturuyorlar
harunex, 2 hafta önce
28 29 Şikayet Et
Aliylmzz 11 Ağustos 2019 20:59
Öncelikle şunu söylemek isterim ki bir elin beş parmağı da bir değildir fakat bu şekilde mesleğimiz hakkında mesnetsiz ve ağır ithamlarda bulunan zavallılara sesleniyorum :açın bir devlet memurları kanunu okuyun sonra Milli Eğitim Bakanlığı mevzuatlarını okuyun En sonunda da rehberlik yönetmeliği okuyun. Ikincisi de muhteşemi böyle konuşulan kişidir kendi ezikliğini ve biçare oluslarini rehber öğrenenler üzerinde nm telafi etmek istiyor. Kklvaye delikanlıları sizi...Türkiye mesleki branş başarıları da ortada . Iyice araştır , bir de sözde üniversite mezunusunuz ya o seviyeyi gösterin yazdıklarınızda. Sözüm her fırsatta rehberlik öğretmenlerine yerden tere vuran kendini bilmezleredir
13 24 Şikayet Et
1234