maraton27 20 Temmuz 2019 15:45
hayırlı olsun
1 5 Şikayet Et
msty14 20 Temmuz 2019 13:42
bu konu hala belirsiz. ayrinti bekliyoruz. kamuda calisip kendi bolumune gecmek isteyen bir suru kisi var.
15 4 Şikayet Et
Oozmeb 20 Temmuz 2019 10:30
Açıktan alım demek hem merkezi hem mülakatla alım demek. Sakin olun. +- sayısından chplilerin ne kadar cahil olduğunu da anlayın.
19 7 Şikayet Et
Engellihemşire 20 Temmuz 2019 10:06
Engelli yerleştirme ve kontejanları hala açıklanmadı. Lise mezunu hemşireyim. Hala bekliyorum
6 8 Şikayet Et
yalansiz 20 Temmuz 2019 00:00
Rica ederim.
Çok güzel açıkladınız bence. teşekkür ederim.
memur1461, 2 ay önce
2 3 Şikayet Et
romayı yakan adam 19 Temmuz 2019 23:25
Benim akıl sır erdiremediğim şu: 3-4 sene önceye kadar her merkezi alımda 10.000 kişi alınırdı nerede ne oldu bu kadrolara ayrıca 2010 KPSS olayından sonra hainler atıldı 15 Temmuz'dan sonra hainler atıldı denildi, çok kişi istifa etti emekli oldu kurumların ihtiyacı arttı peki bu ihtiyaçlar nasıl dolduruluyor KPSS öldürülüyor ama bir yandan bakıyorum örneğin bekçi alımı KPSS olmadan oluyor , vergi dairesi veya diğer kuruluşlar veya belediyeler ihtiyaçlarını nasıl karşılıyor kurumdaki çalışanlar oralara nasıl geliyor, işkur Bir dünya alım yapıyor KPSS varken kura ile kpsssiz alım yapıyor en iyi personeli bu şekilde mi seçiyor, böyle çelişkiler de söz konusu fakat emeğin bir karşılığı olmalı bu ülkede kpss neden var diye sormak istiyorum. Evet mali gerçekler var ancak bu şekilde tezat olaylar da var, devlet elbette belli bir oranda ve hakkaniyet adalet ilkeleri ile bu alımı yapmalı KPSS ön plana çıkarılmalı bekçi alımı dahi KPSS ile olmalıdır. Ve şöyle bir durum da söz konusu , yapılan personel alımları kamunun ihtiyacını karşılamaktan çok uzaktır
2 64 Şikayet Et
mgokhanm 19 Temmuz 2019 23:05
2019/1 açıklanmadan önce ek atama imzalanmadı kadro az gelecek diye ortalığı yıktınız. Şimdi ek atama imzalanmış ve aslında merkezi kadroyla ilgisi yok diyorsunuz!!!! Bu nasıl bir mantık, biz neye inanalım?? Amacınız ne sizin? İnsanları umutsuzluğa sürüklemek mi?
4 39 Şikayet Et
memur1461 19 Temmuz 2019 22:16
Çok güzel açıkladınız bence. teşekkür ederim.
Affınıza sığınarak anladığımı örnek üzerinde anlatmaya çalışayım. Doğruluğundan emin değilim ama belki bir fikir oluşturur. Bildiğim kadarıyla Selçuk Üniversitesi bölünerek Konya Teknik Üniversitesi adında yeni bir üniversite açıldı. Konya Teknik Üniversitesi farklı bir üniversite adı altında faaliyet göstereceği için yeni birimlere ihtiyaç duyacaktır. Yeni birimlerin personel ihtiyacını da Selçuk Üniversitesi'nden karşılaması istisna tutulmuş olabilir. Normalde prosedürde bu tür atamalar naklen atama olarak gözükse de bu sayıya dahil edilmemesinden bahsediyor olabilirler. Başta bahsetiğim gibi, benimkisi sadece tahmin :-)
yalansiz, 2 ay önce
0 3 Şikayet Et
rambay21 19 Temmuz 2019 21:52
Torpille açıktan karaktersiz kişi almak deseler daha açık olurdu
3 33 Şikayet Et