Moliere 21 Temmuz 2019 00:38
Ben şeyi anlamadım. Eğitim bir-sen in liyakatla ilgili yaptığı çağrı haberi niye yoruma kapalı. Altta bir sürü: "liyakatsız atamayı siz istediniz zaten. Bu şekilde liyakatsız atanan kaç üyeniz var?" gibi yorumlar olmasın diye sanırım. Bu yorumum da burada yayımlanmaz gerçi boşuna yazıyorum.
1 12 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 20 Temmuz 2019 18:07
Sana mı soracaktı koca bakanlık?
Geçen sene niye yapmadınız?
smtcglr, 2 ay önce
20 3 Şikayet Et
Okdusty 20 Temmuz 2019 17:06
sırada mülakat sistemini kaldırmak var inşallah bu yanlıştan dönülür kademe kademe düzeltilecek inşallah
3 27 Şikayet Et
maraton27 20 Temmuz 2019 15:44
hayırlı olsun arkadaşlar
3 14 Şikayet Et
Red JOHN 09 20 Temmuz 2019 14:49
Sizinumudunuz bunlardan mı ibaret. Keşke eğitim tamamen değişse. 3 artı 1 veya 20 den 40 çıkan tercih bu ülkeye ne katabilir. Saygılar
Bakanımız Ziya Selçuk Bey'e çok teşekkür ederiz, kendisinden çok umutluyduk, umutlarımız boşa çıkmıyor çok şükür, daha nice güzel işler başaracağına inanıyor, bu yolda kendisine , ekibine kolaylıklar diliyorum
Poyraz Ege, 2 ay önce
11 13 Şikayet Et
memurolm 20 Temmuz 2019 14:28
arkadaşlar bu sene il dışı atamaya 88 bin yer açıldı bu toplam açılabilen yerin %95i demek gene çoğu kişi mutsuz. ilerde atama olacak açılabilinecek mümkün yer git gide azalacak çünkü emekli olanın 2,5 3 katı atama yapılıyor yıllık. tabi ki yapılmalı da. ama artık diyorlar ki bence sizin tercihinizi çoğalttık artık tercih yaptığınız yerde kalıcı olmayıda düşünün. bence
2 5 Şikayet Et
Poyraz Ege 20 Temmuz 2019 12:56
Bakanımız Ziya Selçuk Bey'e çok teşekkür ederiz, kendisinden çok umutluyduk, umutlarımız boşa çıkmıyor çok şükür, daha nice güzel işler başaracağına inanıyor, bu yolda kendisine , ekibine kolaylıklar diliyorum
23 17 Şikayet Et
galois49 20 Temmuz 2019 10:59
hocam düzeltiliyor işte şimdi düzeltilmesin mi ? Bırakalım artık ben yandım herkes yandım anlayışını ne güzel atanmışsınız işte o süreçte nere olursa olsun diyenler sonrasında 20+1 tercihden 40+1 olunca isyan etmesini anlamıyorum.
ilk sözleşmeli öğretmenlere yapmadığınız kalmadı, şimdi onların hepsini bir bir düzeltiyorsunuz. olan ilk atanan biz sözleşmeli öğretmenlere oldu.
nekoysamki, 2 ay önce
12 37 Şikayet Et
galois49 20 Temmuz 2019 10:57
Bu süreci takip ediyorum Hamza beye bu istenilen duruma neden olmasın çalışmalar yapabiliriz demişti ne ise ki düzeltilmiş.Hassasiyetlerinden dolayı emeği geçenlere teşekkür ediyorum.Doğrusu bu idi.
15 19 Şikayet Et
teachingforfuture 20 Temmuz 2019 10:50
2016 da atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin canı çıktı ağustosta eş durumu istiyorlar twitterda duymayan sağır sultan bile kalmadı.Buna Meb müdahele etmeli aile toplumun temelidir
24 27 Şikayet Et
12