hayatzor06 30 Temmuz 2019 02:14
Siz bir kere üslubunuza dikkat edin lütfen. Evet doktor olarak her ypılandan ek ücret alıyo olunabilir ama yıllarımızu veriyoruz biz buralara gelmek için. İyi bir lise sonra iyi bi derece sonra 6-7 yıl soluksuz oku. Ve sonra da deli gibi çalış. Ayrıca her acil dr u 10-17bin tl almıyor bu görev yerine göre değişiyor. Bence biraz araştırarak konuşun. Biz asosyal bir hayat yaşarken 26-27 yaşına kadar gününü gün eden bir topluluk konuşuyor önümde. Bu saatten sonra da 50 saat çalıştık diye laf ediyorsunuz. Kaldı ki bide sanki 12 sa çalıştığınızda soluksuz çalışıyosunuz. polis arabalarında orada burada uyuduğunuzu cümle alem biliyor. Neyse. Bu konu uzar...
la ben hastane polisliği de yaptım 4 yıl. Doktorla polisin çalışmasını nasıl kıyaslarsın mk doktor sabah gelir kendi aralarında bölerler kahvaltıya kahvaltı biter yine bölerler uyumaya. Gece 12 olur 4 e kadar biri uyur sonra diğeri 24 yaptıklarının 10 12 saati resmen yatışla geçiyo polis uyusa uyusa 10 dakka dirseğini masaya dayar ha ücrete gelelim acildeki doktorlar 10000 ile 17 bin arası kazanırken full çalışan polis 5 alır
Cimbomlu44, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
karadeniz1422 22 Temmuz 2019 21:38
eyy şırnakta idarecilik yapan amir ve müdürler.Ölüm var Ahiret var hesap var hesap.Bugün sizden çıkmazsa yarın emin olun evladınızdan çıkar.Binlerce insanın ahını almaktan hiç mi korkmuyorsunuz.
1 4 Şikayet Et
Asb26Esk 22 Temmuz 2019 18:28
Bu ülkede ne yazıkki üzerine basılan ve mesai mehfumu gözetmeksizin çalışan devlet çalışanları kolluk personelidir, polis, jandarma ve sahil güvenlik. Hiçbirinin ne mesai saati bellidir nede izni. Resmi tatiller 9 gündür, tüm memurlar 9 gün yatar ama onlar herkes tatil yaparken fazla mesai almadan çalışırlar. Devlet terbiyesi sebebiyle hiçbir zamanda tepkilerini duyamazsınız.
2 7 Şikayet Et
neşter61 22 Temmuz 2019 15:24
Çok güçlü bir site. Memurların sorunlarına çare arıyor ve başarılı oluyor. Mevcut yönetim ile zıtlaşmadan haber yapılıp sorunlar gündeme taşınmalı
1 13 Şikayet Et
10ozer10 22 Temmuz 2019 15:05
12/12 çalışma sisteminde 6+1 çalışıyorsun. Yani haftada 6 gün 12 saat çalışırsın bir gün tatil yaparsın. 6*12=72 saat. Doktorlara haftada 40 saat çalışıyor demişsin ya. Al sana karşılaştırma. Doktor mesaiye kalırsa parasını alır; ancak polis mesaiye kalırsa maaşı nettir o gün 24 saat çalışsa bile ayın 15 inde aynı maaşı alır. Doktor eve gidince çağrılabilir demişsin. Olağanüstü bir durumda çağrılır ve karşılığını alır. Lakin polisin cart curt herşeyden izni kesilir ve aileni doğru düzgün göremezsin. Polis memur değildir bu ülkede. Polis köledir. Dışardan hoş görünür ama içerden baktığında herkes kan ağlar
Niye doktorlar 40 saatin üstünde çalışıyor haftalık. Acil doktorları bazı nöbeti çok olan bölümlerdeki doktorlar. Bide üstüne üstlük yapılan saygısızlıklar.. 36 saat nöbetten çıkıp ertesi gün çalışmaya gidilebiliyor. Polisler kadar şikayet eden bir meslek yok herhalde...
hayatzor06, 2 ay önce
0 18 Şikayet Et
almagest 22 Temmuz 2019 12:30
Nasıl 12/24 e döndü cizre hala 12/12
2 10 Şikayet Et
Cimbomlu44 22 Temmuz 2019 12:14
valla helal ağzına sağlık çok iyi ifade etmişssin ama körlere sağırlara laf anlatmak zor...........
12-12, 12-24, ve çakma 12-36 denen haftada 40 saatten fazla mesai yapılmasını öngören tüm sistemler polis intiharlarının, cinnetlerinin, polis ailelerinin yaşadığı kötü sorunların, vatandaşlara kolluk tarafından yapılan kötü muammelenin ve insan hakları ihlallerinin temel nedenidir. Bu sadece kolluğun vee ailesinin sorunu değil, demokratik bir hak talep ederken aşırı şiddete maruz kalan vatandaşın, ya da herhangi bir nedenle polis merkezine gidip güler yüz v ilgi yerine somurtuk bir tavır ve fırça yiyen herkesin derdidir. haftada 60 saat yada 72 saat mesai sadece polisi değil tüm toplumu ilgilendiren bir insan hakları ihlalidir...
16kasim2016, 2 ay önce
2 16 Şikayet Et
Cimbomlu44 22 Temmuz 2019 12:10
la ben hastane polisliği de yaptım 4 yıl. Doktorla polisin çalışmasını nasıl kıyaslarsın mk doktor sabah gelir kendi aralarında bölerler kahvaltıya kahvaltı biter yine bölerler uyumaya. Gece 12 olur 4 e kadar biri uyur sonra diğeri 24 yaptıklarının 10 12 saati resmen yatışla geçiyo polis uyusa uyusa 10 dakka dirseğini masaya dayar ha ücrete gelelim acildeki doktorlar 10000 ile 17 bin arası kazanırken full çalışan polis 5 alır
Niye doktorlar 40 saatin üstünde çalışıyor haftalık. Acil doktorları bazı nöbeti çok olan bölümlerdeki doktorlar. Bide üstüne üstlük yapılan saygısızlıklar.. 36 saat nöbetten çıkıp ertesi gün çalışmaya gidilebiliyor. Polisler kadar şikayet eden bir meslek yok herhalde...
hayatzor06, 2 ay önce
5 15 Şikayet Et
Cimbomlu44 22 Temmuz 2019 12:06
en iyisi 12/36 ve ayda veya bi kaç ayda bir 2 şer günlük istirahatler (diğer memurlar ın haftasonu izni gibi )
2 8 Şikayet Et
cybernetic 22 Temmuz 2019 11:35
Polis memuru değilim; ancak yorum yapmış ve yapacak olanların, vicdanlarına danışmalarını temenni ediyorum. Yazık gerçekten yazık. Dara düşersin POLİS, başın ağrır polis, aksırırsın polis. Bu polis memurları size ne yaptı?
Yaptığımız yorumlarda muhatabın polis ve görev yerinin Şırnak gibi; terörün ara sokaklarda vakit kolladığı bir yer olduğunu unuttuğumuzu farkettim. bilmem haksızmıyım? haydi empati kuralım. orada görev yapalım. sosyal ortam yok. her an el tetikte. varmısınız?
cybernetic, 2 ay önce
3 15 Şikayet Et
123