ç_karlos 22 Temmuz 2019 23:42
kimse size vatan haini demedi yazdığı için de kimse vatan haini olmadı. yalnız eski ve yeniyi değerlendirirken adil olun artık klişe bi ifade oldu ama gerçekten öyle bu gemide hepimiz varız. bu söylediğimde de samimiyim siz konuşulmadığı günleri görmemişsiniz. milletin canına okudular. o sizin söylediğiniz beyefendiyi ben de gördüm ama yaptığı meslek askerlik çıkıp üniformasıyla orada öyle konuşamaz konuşacaksa çıkarır üniformasını siyasetin öyle yapar. adil olun adil. eğer bi noksanınız varsa bu sizin kendinizi de vurur. bu fetöcü tayfasını tanımıyorsunuz bunlar bukalemun her kılığa giriyorlar ve allah korkusu yok bunların.
Beyefendi, eskiden de yazıp çizerdim , o zamanlar vatan haini görüldüğüm için şimdilerde madem öyle işte alın sizin dediğinize geldim modunda yazıyorum. Durmak yok yola devam sözünden niye incidiniz ki? Bana eskilerden, 28 şubatlardan vs bahsetmeyin. Evrensel doğruyu Hak'kı arıyorum eskiye göre kıyaslanmışını değil. Memleket batmış, ülkede satılmadık yer kalmamış hala ölmüşü konuşuyorsunuz şimdi olanı değil. Geçmişim temiz, (Hoş bu ülkede geçmişi ne temiz olan adamları da yaktılar; korkulur zihniyetten) Bkz Yarbay Ali Tatar, Nazlıgül Daştanoğlu vs) Eskiden Gülen diye ağlayıp şimdi vatansever olan adamlar bir zahmet o parmağı fetöcü müsün kıvamında başkasına uzatmadan önce aynaya baksın. Konuşun niye konuşmuyorsunuz? Ama Hak'kı konuşun.
ella_naz, 2 ay önce
4 1 Şikayet Et
Mazeret38 22 Temmuz 2019 21:02
enpara com kafam com rahat hic bisey ucreti yok
0 2 Şikayet Et
ella_naz 22 Temmuz 2019 20:46
Beyefendi, eskiden de yazıp çizerdim , o zamanlar vatan haini görüldüğüm için şimdilerde madem öyle işte alın sizin dediğinize geldim modunda yazıyorum. Durmak yok yola devam sözünden niye incidiniz ki? Bana eskilerden, 28 şubatlardan vs bahsetmeyin. Evrensel doğruyu Hak'kı arıyorum eskiye göre kıyaslanmışını değil. Memleket batmış, ülkede satılmadık yer kalmamış hala ölmüşü konuşuyorsunuz şimdi olanı değil. Geçmişim temiz, (Hoş bu ülkede geçmişi ne temiz olan adamları da yaktılar; korkulur zihniyetten) Bkz Yarbay Ali Tatar, Nazlıgül Daştanoğlu vs) Eskiden Gülen diye ağlayıp şimdi vatansever olan adamlar bir zahmet o parmağı fetöcü müsün kıvamında başkasına uzatmadan önce aynaya baksın. Konuşun niye konuşmuyorsunuz? Ama Hak'kı konuşun.
hanımefendi ya küçükhanımsınız yaşınız genç ya da kasıtlı davranıyorsunuz, o durmak yok yola devam diyen adam döneminden öncelerini de çok iyi biliyoruz. belki şimdi her şey çok iyi değil ama eskisini biliyorsanız ve işinize geliyorsa bal gibi de eskisine göre açık ara memleket daha iyi. bizler işkence, hastane sıraları, banka kuyruğunda ölen yaşlılar, maaşın yarısının kiraya gittiği dönemler gördük, şimdi çevremdekilerin hemen hepsinin arabası evi var. evinde bilgisayarı son model telefonu var. şimdi burada algı yapmayın. bu devran dönerse başta ağlayan da siz olursunuz, zamanında erbakan'a etmediklerini bırakmamışlardı millet onu mumla aradı, yarında erdoğan'ı ararsınız allah göstermesin. şimdi zırlayan fetoşlar 28 şubatta pek gülüyor, geziyorlardı. konuşturmayın bizleri. inşallah fettocu değilseniz nankör de olmazsınız
ç_karlos, 2 ay önce
1 7 Şikayet Et
a.yalcin.65 22 Temmuz 2019 20:29
havale ücretine zam yapan bankalarla olan ilişiğimi kesiyorum. sorun kalmıyor... çalıştığım diğer banka KUVEYTTURK de yaptığım islemlerimde zaten herhangi bir komisyon masraf almıyor.
1 4 Şikayet Et
owen055 22 Temmuz 2019 20:04
Bildiğim kadarıyla her banka değil. Denizbank ve TEB den ücretsiz para yatırılıp çekiliyor.Ayrıca kredi kartına fazla para yatırmışsanız diğer bankalar gibi onu nakit avans olarak düşünüp faiz bindirmiyor o parayı size ücretsiz veriyor.
Madem banka adı yazılabiliyor o halde yazalım. "ENPARA" yı kullanın. Havele-Eft-Fatura Ödeme-Para Yatırma-çekme hiçbir işlemden ücret almıyor. Faturaları ister Kredi kartıyla isterseniz hesabınızdan yapabiliyorsunuz. Kredi kartıyla yapılan fatura ödemelerinde de faiz yada komisyon almıyor... Kredi kartıyla tek seferde yapılan harcamalardan istediğiniz üç tanesi hiç faizsiz ve komisyonsuz 6 taksite bölünebiliyor. Ayda üç kez hangi banka ATM sini kullanırsanız kullanın ücretsiz ve komisyonsuz para çekebiliyorsunuz. Bu banka babamın bankası değil! Artık zaman zor, her birimiz üç kuruşun hesabını yapıyoruz. Tavsiye olunur.
VATANUĞRUNA, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
refiks10 22 Temmuz 2019 19:12
Biraz abartılı bir yazı olmuş,ben garanti ile çalışıyor um,internet üzerinden gönderi den,6,75 alıyor,saat 14.00 ten sonra 9.00 TL. gerçi bu bile fazla çünkü ben emekli maaşı mı oradan alıyorum zaten ondan para kazanıyor.
8 0 Şikayet Et
t.n.t 22 Temmuz 2019 18:17
Haber metninde bulunan "Karı düşen bankalar" ifadesini anlayabilen var mı?
1 8 Şikayet Et
ç_karlos 22 Temmuz 2019 17:01
hanımefendi ya küçükhanımsınız yaşınız genç ya da kasıtlı davranıyorsunuz, o durmak yok yola devam diyen adam döneminden öncelerini de çok iyi biliyoruz. belki şimdi her şey çok iyi değil ama eskisini biliyorsanız ve işinize geliyorsa bal gibi de eskisine göre açık ara memleket daha iyi. bizler işkence, hastane sıraları, banka kuyruğunda ölen yaşlılar, maaşın yarısının kiraya gittiği dönemler gördük, şimdi çevremdekilerin hemen hepsinin arabası evi var. evinde bilgisayarı son model telefonu var. şimdi burada algı yapmayın. bu devran dönerse başta ağlayan da siz olursunuz, zamanında erbakan'a etmediklerini bırakmamışlardı millet onu mumla aradı, yarında erdoğan'ı ararsınız allah göstermesin. şimdi zırlayan fetoşlar 28 şubatta pek gülüyor, geziyorlardı. konuşturmayın bizleri. inşallah fettocu değilseniz nankör de olmazsınız
Neydi sloganımız? Durmak yok yola devam... Düzen güzel ki daha daha daha verdi vatandaş...
ella_naz, 2 ay önce
16 2 Şikayet Et
namik38 22 Temmuz 2019 16:48
bazı bankaları Allaha havale ederseniz ondan da ücret talep ederler
1 17 Şikayet Et
asew2323 22 Temmuz 2019 16:08
Arkadaş yeter artık ya. Vatandaşı yolunmuş tavuğa çevirdiniz. Allahtan korkun artık. Çekin fakir fukaranın üzerinden elinizi.
1 38 Şikayet Et
123