Hatalıysam44 09 Ağustos 2019 17:56
Tüm sözleşmeliler mazeretli yada mazeretsiz yer değişim hakkı verin. Bu işi zorunlu yaptığınızda gelen ogretmen en kısa zamanda memleketlerine nasil dönebilirim arayışına giriyor. Orada ilkokuldaki öğrenciler 5 . Sinifa geçene kadar 2 3 ogretmen değiştiriyor. Nasıl başarı beklersiniz bu öğrencilerden. Gelen gitmenin derdinde. Anla artık Meb zorla güzellik olmuyor. Oraya gönüllü gidecek öğretmenlerin 2kademede 1 derece yükseltin. Maaşlarını 1000 lira arttirin. Özluk haklarinda ayricalik taniyin. O zaman giden ogretmen uzun bir sure donmeyi dusunmez. Oradaki cocuklara faydali olan insanlar olur. Giden coluk cocugunun derdine dusuyor yazik. Anla artik Meb. Tasima ogretmenle degirmen donmez.
12 11 Şikayet Et
maraton27 09 Ağustos 2019 17:56
Hayırlı olsun
0 3 Şikayet Et
**emre 09 Ağustos 2019 16:13
Sözleşmeli öğretmenlik sayesinde doğu ve güneydoğu doğru düzgün öğretmen gördü 3 yıldır. Okullardaki branşların yarisi bile yokken 3 yıldır ücra köylerde bile birçok branş öğretmeni derslere girmeye başladı. Önceden bu öğretmenlerin hiç birisi 9 aydan daha fazla kalmıyordu bu bölgede. Tüm eğitim yılı öğretmenlikle alakası olmayan aciktan 2 yillik uni okumus ücretli ogretmenlerle gecip gidiyordu. Harçlık çıkarma mekanları gibi idare ediliyordu. Tahminimce 2 yil sonra tüm branşlar eksiksiz olarak guneydoguda derslere girecek.
8 21 Şikayet Et
turkuaz rüya 09 Ağustos 2019 12:42
Doğudaki pırıl pırıl öğrencilerin suçu yok elbette. Zaten suçları var diyen de yok. Bak tane tane anlatayım. Haberde bahsedilen "sağlık" özrü. Yani başka hiçbir şeye benzemeyen "sağlık" var ya ondan bahsediliyor. Bilmem anlatabildim mi? Allah göstermesin ama öğretmenin kendisinin bulunduğu ilde tedavisi mümkün olmayan bir hastalığı varsa ya da annesinin, babasının vs. benzer durumu varsa ve onların tedavisi ile ilgilenilmesi gerekiyorsa verilen bir hak bu. Ne yaspsın öğretmen hastaysa tedavi olmasın mı? Çalıştığı yerde tedavisi yoksa başka ilde derdine çare aramasın mı? O şartlarda mı çalışmaya devam etsin? Allah göstermesin durumu daha kötüye giderse ne olacak? Tedavisini sen mi yapacaksın o insanların? Korkma tüm sözleşmeli öğretmenlere verilen bir hak değil. bu. Geçen yıl sadece birkaç yüz öğretmen yararlandı. Eğitimi sarsacak bir sayı değil. Bence sen bugün yapılan ilk atamaların batı illerine yapılmasını eleştirsen daha doğru olur. Kadroluların eş durumu tayinlerinden önce ilk atamaların batıya yapılması doğru mu? Eş tay,nler,yle boşalacak yerle ne olacak?
Doğudaki pırıl pırıl çocukların suçu ne?
Vatan1453, 7 ay önce
1 20 Şikayet Et
Vatan1453 09 Ağustos 2019 11:54
Doğudaki pırıl pırıl çocukların suçu ne?
25 4 Şikayet Et
teachingforfuture 09 Ağustos 2019 11:46
Sözleşmeli Öğretmenlere eş durumu tayin hakki verilmeliydi ailelere yazik ediyorlar 2016 da atanan sozlesmeli ogretmenler 3 senedir ailelerine kavusacaklari gunun hasretini cekiyorlar yeni atamalarda batiya yapiliyor bu haksizlik oluyor
11 32 Şikayet Et
McOnr 09 Ağustos 2019 11:00
sesimizi duyun artıkk ...
Sadece öğretmenler, sağlıkçılar ve din görevlileri yok sözleşmeli olarak, devletin bir çok kurumunda bir çok dalda, mühendisi, avukatı, teknikeri, veterineri vs. mevcut, sadece sağlık durumundan ve aile durumundan nakle öğretmenin ihtiyacı yok. Tüm kurumlarda ve belediyelerde çalışan sözleşmeli personelin acilen performans artışı ve eşitlik için kadroya geçirilmeli. Yan masasında çalışan aynı ünvanlı arkadaşıyla hakları eşitlenmeli.
Xdll, 7 ay önce
4 3 Şikayet Et
yasam recetesi 09 Ağustos 2019 10:29
Karı koca İki sözleşmeli öğretmenin eş durumu tayini ne zaman olacak. Bununla ilgili neden kimse bir açıklama yapmıyor
10 19 Şikayet Et
Xdll 09 Ağustos 2019 10:24
Sadece öğretmenler, sağlıkçılar ve din görevlileri yok sözleşmeli olarak, devletin bir çok kurumunda bir çok dalda, mühendisi, avukatı, teknikeri, veterineri vs. mevcut, sadece sağlık durumundan ve aile durumundan nakle öğretmenin ihtiyacı yok. Tüm kurumlarda ve belediyelerde çalışan sözleşmeli personelin acilen performans artışı ve eşitlik için kadroya geçirilmeli. Yan masasında çalışan aynı ünvanlı arkadaşıyla hakları eşitlenmeli.
11 17 Şikayet Et