fenomen3434 12 Ağustos 2019 21:19
öğretmenin sözleşmeli simi olur 30 35 yılını dolduranları hemen emekli etmeli ki yeni beyınler gelmeli bıryere atanıyor 30 yıl kazık çakıyor polis asker gıbı bölge tayınlerı olmalı sonrada asker niçin bizden fazla maaş alıyor diye ağlıyorlar..
1 10 Şikayet Et
Teteteknik 12 Ağustos 2019 18:54
Kpss gibi dünyanın en basit sınavından 80-85 gibi puanlarla atanmak nasıl bir duygu acaba biz 90 alinca düşük aldık diye üzülüyoruz üstüne birde bu puanla atanma hayali bile kuramıyoruz
16 4 Şikayet Et
hsnsylk 10 Ağustos 2019 11:36
Mülakat var haberiniz var mi bilmem!
Tabiy ki hayır, atanan 20 bin öğretmen; 100 binlerce insanın girdiği kpss sınavına girdi, yüksek puan aldı ve alnın teriyle atandı. Boş konuşacağınıza bir kişi örnek verin bu atamada, torpille atandı diye...
Bir BİLEN ADAM, 2 hafta önce
4 15 Şikayet Et
berrakca 09 Ağustos 2019 21:59
ya herkes adaletsizlik haksızlıktan bahsetmiş..pardonda siz öğretmenlik mesleğini icra edeceksiniz ha doğu olmuş ha batı olmuş ne fark ediyor??her karış bu ülkenin toprağı..bunu niye anlamıyorsunuz???bir de şu var sikayet edeceğin yeri tercihine niye yaziyorsun acaba??
17 45 Şikayet Et
ogretmenkamu 09 Ağustos 2019 21:31
Atanır atanmaz ciyak ciyak bağırmayın eş durumundan batıya kaçalım diye. Daha görevinin ilk günü aile birliği bahanesiyle doğudan kacıyorsunuz . Aile Birliği doğuda sağlanmıyor mu kardeşim. Kocan esnafsa demek ki doğuda göreve uygun değilsin istifa et çık git. Sonra da sizin yüzünüzden batıda her yerde kadrolar şişiyor ve utanmadan depo öğretmen olarak çalışmadan maaş alıyorsunuz
18 62 Şikayet Et
PaTLaDı_GiTTi 09 Ağustos 2019 20:56
Ağlamayın yahu atanmadan önce afrin olsa gidecem diyenler atanınca hiçbir yeri beğenmiyor pes
Atamalar hayirli olsun. Meb tarafından buyuk haksızlık yapıldı. Bölümlerde yüksek puan almis olanlar doğuya düşük puan alanlar batıyla ödüllendirildi. Ölçme değerlendirme sistemimiz baştan aşağı bozuk.
Hatalıysam44, 2 hafta önce
10 45 Şikayet Et
SorunCevaplayıN 09 Ağustos 2019 20:43
konunun ingilizce konuşmakla ne alakası var ?
Yani görende ülkenin hepsi İngilizce konuşuyor zannedecek Allah aşkına bırakın ya dışarıdan İngilizce öğretmeni getirmeyi dahi bu ülke tartıştı realist olun lütfen...
gs0909, 2 hafta önce
7 11 Şikayet Et
zugolu 09 Ağustos 2019 20:39
Atanan arkadaşlar hangi evraklar il milli eğitime verilecek ve hangi tarihte verilecek bilgisi olan var mı? Atandığım yerin milli eğitimini aradım kaç defa ulaşamadım. Herhangi bir duyuruda bulamadım
11 6 Şikayet Et
Vatan1453 09 Ağustos 2019 18:53
Talaş öğretmenliği mezunuyum. 8 yıldır atama bekliyoruz. 3 tarafı denizlerle 4 tarafı ağaçla kaplı vatanımda halen talaş üretiminin kıymetini öğrenemedik.
32 11 Şikayet Et
maraton27 09 Ağustos 2019 17:54
Hayırlı olsun başarılar dilerim inşallah daha fazla kadro açarlar
4 11 Şikayet Et
123