osman0163 11 Ağustos 2019 22:20
Görevleri; eşe,dosta kadro sağlamaktır. Bilimsel liyakat kimin umurumda. Sonra ilk 500'e neden üni.yok dersiniz.! Adama CV veriyorsun bakmıyor bile. Bir incele sonra bilimsel olarak bize daha kaliteli CV'ler lazım de, yetersizsin de başım gözüm üstüne... Akademik kariyer,liyakat hak getire... Eğer Allah'a inanıyorsanız yemin ediyorum ki Allah hesabını soracaktır.
0 15 Şikayet Et
türkmen03 11 Ağustos 2019 16:39
Yav arkadaşlar büyütmeyin. Körler sağırlar birbirini ağırlar! Orda takılıyorlar işte. Yokmu başka işiniz gücünüz. Şunlara takılmayın işte. Orda akademikçilik, personel istihdamcılık, bize karışmayıncılık filan oynuyorlar. Zaten ilanların yarısı düzeltme ile düzülünce son şeklini alıyor. Gerennnk yok yani.anca moraliniz bozulur. En iyisi nedir, cehalet mutluluktur.bilmezsen, gormezsen, duymazsan, kafan basmaz sa! Mutlu mutlu ölür bu dünyadan göçersin gidersin. Şimdi neden öyle neden böyle derken stresi giripte, orda bazılarının kendi adamlarını bir yerlere yerleştirdiği fikriyle iyice kafayı yersiniz. Birde öte tarafta adama sorarlar değilmi? Bu çoluk çocuğa helal yedirdinmi diye? Parayı helal kazandın mı filan falan? Ama tabi o dediğimiz öteki dünyaya inanmıyorsan söylenecek söz yok.
6 3 Şikayet Et
yorgundemokrat0625 11 Ağustos 2019 15:42
:)):)Of of!İsteyen istediği gibi ilan çıkarabiliyor!Araştırma görevliliği için ÖYP kalkmamalıydı.Tabii ÖYP nin kalkmasında: Rektörlerin hegamonyası ve ÖYP ile yerleşenlerin akademik terbiyeyi bilmemeleri başlıca sebep...Öğretim görevliliği için dile gerek yok.Merii mevzuat ne emrediyorsa o uygulanmalı... İyi bayramlar
2 2 Şikayet Et
rambay21 11 Ağustos 2019 14:38
Adamlarin dünyadan haberi yok yonetmelikten mi haberi olacak.
1 12 Şikayet Et
hulahopp 11 Ağustos 2019 09:29
Sene olmuş2019. Yabancı dil bilmeyen akademisyenmi olur. Ayıp yani.
8 14 Şikayet Et
umutdunyasi 10 Ağustos 2019 22:05
Benzer durum Çanakkale 18 Mart Üniversitesinde yaşanmakta. Fizik Bölümünde öğretim üyesi M.K.'nın emekliliği yaklaşmış ve Milli Eğitimde öğretmen eşi A.K. Çanakkale Uygulamalı Bilimler Yüksek Okuluna atanacak. 21.6.2019 tarihli resmi gazetedeki Enerji Yönetimine alınacak doktor öğretim üyesi ilanında nerdeyse A.K.'nın ayakkabı numarası yazılmamıştır. Bilerek 1. dereceden kadro açılmıştır çünkü emekliliği yaklaşan öğretmen A.K. başvursun diye. "Açıklama" kısmındada A.K.'nın doktora tezi yazılmıştır. Oysa A.K.'nın başvurduğu alanla ilgili bir (1) tane bile yayını, bilimsel faaliyeti yoktur. Üniversitede çok sayıda doktoralı akademisyen kadro alamazken emekliliği yaklaşan öğretmen A.K. niçin tercih edilir? Sırf eşinin torpilinden dolayı mı? Bunlar maalesef geçmiş yıllarda üst üste Kamu Görevlileri Etik Kurulu Başkanlığı yapmış şimdi rektörlük yapan profesörün üniversitesinde oluyor.
2 26 Şikayet Et
Vatan1453 10 Ağustos 2019 21:11
Talaş Üretimi Öğretmenliği mezunuyum.Yıllardır atanamıyoruz. Yeter artık okurken geleceğin mesleği demişlerdi hocalarımız.
20 9 Şikayet Et
ulaş2010 10 Ağustos 2019 19:11
Bu da hata mı!!! Hayatında işletme dersine girmediği işletme bölümünde okumadığı doçentliği gıda olan biri işletmeye profesör olmuş
1 30 Şikayet Et