ivan.snath 27 Ağustos 2019 12:11
Otur sınava çalış ve hak ettiğin parayı al, çok basit.
Sayin devlet büyükleri ve değerli memurlar.net çalışanları. Biz 10 senedir ucretli yapıyoruz öğretmenliği tek gordum şartlar altında daha çok ezildigimiz. Bakım bu kul hakkıdır. Ayni isi yapıp kadrolunun yarışı kadar maas alırken eskiden simdi 3 te birine kadar düştük. Sgk yarim yatıyor. Izinlerde tatillerde maas kesilir. Kar yarar kadrolu tatil olunca maaşı ek dersi alır ucretli alamaz uc kurusuda ordan kesilir.. neden kimse sesimizi duymuyor. Bizler ucretli öğretmenler asgari ücretin altında ogretmen bile görülmüyoruz. Artık buna birileri dur desin. 1000 lira maas nedir allah aşkına.. sayin meb bakanımız nereye kadar bizi gormezden geleceksiniz?? Tek çaremiz cumhurbaşkanımız kaldi o bizi gorsun lütfen. Bize artık cok mağduruz
Ayaz68, 3 ay önce
18 4 Şikayet Et
Ayaz68 26 Ağustos 2019 21:25
Sayin devlet büyükleri ve değerli memurlar.net çalışanları. Biz 10 senedir ucretli yapıyoruz öğretmenliği tek gordum şartlar altında daha çok ezildigimiz. Bakım bu kul hakkıdır. Ayni isi yapıp kadrolunun yarışı kadar maas alırken eskiden simdi 3 te birine kadar düştük. Sgk yarim yatıyor. Izinlerde tatillerde maas kesilir. Kar yarar kadrolu tatil olunca maaşı ek dersi alır ucretli alamaz uc kurusuda ordan kesilir.. neden kimse sesimizi duymuyor. Bizler ucretli öğretmenler asgari ücretin altında ogretmen bile görülmüyoruz. Artık buna birileri dur desin. 1000 lira maas nedir allah aşkına.. sayin meb bakanımız nereye kadar bizi gormezden geleceksiniz?? Tek çaremiz cumhurbaşkanımız kaldi o bizi gorsun lütfen. Bize artık cok mağduruz
6 20 Şikayet Et
ivan.snath 26 Ağustos 2019 15:21
Hayatımda bu kadar saçma bir şey ne gördüm ne duydum. Boğaziçi mezunu ile senin paçavra diplomanın 2,00 diploma notu bir mi?
ne kadar saçma bir şey söylediniz, madem kpss ile alacak direk atasınlar millet enayi mi 1 küsür maaş için kpss çalışsın, lisans mezunu ve formasyonu olan herkesi diploma başarı sırasına göre alması yeterli adaleti sağlar zaten.
Elif1683, 3 ay önce
9 3 Şikayet Et
Elif1683 26 Ağustos 2019 15:10
ne kadar saçma bir şey söylediniz, madem kpss ile alacak direk atasınlar millet enayi mi 1 küsür maaş için kpss çalışsın, lisans mezunu ve formasyonu olan herkesi diploma başarı sırasına göre alması yeterli adaleti sağlar zaten.
Milli Eğitim müdürlüklerine sesleniyorum buradan ücretli öğretmenleri torpille kesinlikle almayın doğrudan kpss puanı ile alınız kimsenin hakkını kimse yemesin (ücretli öğretmenliğe karşıyım ama bu bir gerçek)
gs0909, 3 ay önce
6 6 Şikayet Et
maraton27 26 Ağustos 2019 14:37
Ücretli öğretmenlik bu ülkenin kanayan yarasıdır
0 10 Şikayet Et
ivan.snath 25 Ağustos 2019 20:54
Buradan bana ve diğer arkadaşlara eksi verenler, torpille ücretli yapan iktisat, at yetiştiriciliği, torna tesviye mezunları galiba.
16 13 Şikayet Et
ivan.snath 25 Ağustos 2019 18:13
Buradan siteyi ve editörü kınıyorum. Editöre çok saygı duyduğum halde, son birkaç gündür ücretli öğretmenliği normalleştirme ve hatta cazip hale getirmekte elinizden gelen her haberi yapıyorsunuz. Şiddetle kınıyorum.
39 20 Şikayet Et
fates7 25 Ağustos 2019 16:54
Hangi şube müdürünün, il milli eğitim müdürünün, hangi müdürün, hangi, hangi siyasi in tanıdığını olduğuna bağlı olarak hangi okuula hangi müdürle çalışıcağına karar verilir, yok efendim eğitim fakültesi mezunu uş, 2 yıllık mış, kanatlı hayvan yetiştirici mezunuymuş, farmasyonu varmş yokmuş hiiiiiççç önemi yokkkk net, aksini idaa edene ispatı ile sunulur....
29 24 Şikayet Et
resimöğretmeni:( 25 Ağustos 2019 16:23
Hangi bölüm mezunu olursan ol torpilin varsa ücretli çalışabilirsin.Formasyona falan bakan yok.Yeter ki adamın olsun.Durum bu maalesef. Sonra da eğitimden verim bekle.
32 31 Şikayet Et
rambay21 25 Ağustos 2019 15:24
Branşlar torpile göre belirleniyor bunu bilmeyen yoktur herhalde
30 19 Şikayet Et
12