Paganist 18 Ağustos 2019 03:32
Öncelikle herkes emeğinin karşılığını almalı kimin nasıl iş sahibi olduğunu kimse bilemez bütün taşeronlar da aynı şekilde kadro olmadılar. Mesela ben üniversite okudum kpss ye hazırlandım alım olmadı en son iş kur üzerinden alım oldu bizi mülakatla aldılar ben mülakata girdim bütün sorulara takır takır cevap verdim yedeklere düştüm uzun bir zamandan sonra atamam gerçekleşti yedeklerden ve 4 d kadrosundan atandım hem de hiç hakkım olmadan. Yani taşeronla aynı kadroya atandım. Şimdi bu zaman 4 d lileri kapsıyor mu kapsamıyor mu? Aklımdaki tek soru bu. Çok üzücü ama başka çare yok.
0 0 Şikayet Et
Ahmtads 16 Ağustos 2019 22:35
Sitemini sistemi bu hale getirenlere bizleri birbirimize düşürenlere yapacaksın devleti iş kapısı olarak görmeyi bırakın gelişin geliştirin madem faydalı olacaksınız bu sistemsel sorunları çözün milletin aldığı 3 krş'a laf demeyiniz zaten kaybettiğiniz konuda sadece eleştirip bir çözüm bulamamak. Ben şuan bu kriz ortamında işimden istifa etmek durumundayım bende lisans mezunu bir vatandaşım ama diplomam hiç bir işe yaramıyor hiç bir zaman bedavadan kadroya geçmek istemedim çünkü saçmalıktan öteye geçmedi içi bomboş bunun sebebide oy potansiyelini elde tutmak hakkım olmayan bir olaya neden şükredeyim 5 yıldır bir hayrını görmedim dünya kadar lisans mezunu varken sadece lise mezunu güvenlik temizlk kaloriferci alımı yapıldı bu bemce çok yanlış sana şunu söyleyim bazı cahiller kadrolu olduklarını sanıp amirlerine memurlarına kafa tutmaya başladı işler daha da kötüye gidiyor ben bu saçmalıkta yokum.
bu yan gelip yatma kişilik meselesidir, kpss ile alakası yok.size bir örnek vereyim o zaman, insanlarımızın en çok şikayet ettiği yer neresidir biliyor musunuz? hastanelerdeki bilgi işlemler, hani taşerondan kadroya geçenler.insanların yüzüne bakmaya tenezzül etmezler, birşey danışmak isteyen insanları aşağılarlar, onlarda mı kpss ile atandı?
efsaneyim0101, 4 gün önce
0 1 Şikayet Et
efsaneyim0101 16 Ağustos 2019 16:31
bu yan gelip yatma kişilik meselesidir, kpss ile alakası yok.size bir örnek vereyim o zaman, insanlarımızın en çok şikayet ettiği yer neresidir biliyor musunuz? hastanelerdeki bilgi işlemler, hani taşerondan kadroya geçenler.insanların yüzüne bakmaya tenezzül etmezler, birşey danışmak isteyen insanları aşağılarlar, onlarda mı kpss ile atandı?
Evet haklısın kpss ile 90 puan alan ve atanan bazı arkadaşlarım var müdürümüz bizlere her türlü işi yaptırırken o vatandaşlar nasıl yan gelip yatarım bunun hesabını yapıyor şu işe bakarmısınız ney miş biz kpss ile atandık yatmak hakkımız yazıkya bu söylediklerim yan gelip yatanlar için işini titizlikle yapan devlet memurları varya onlar gerçekten vatanın asil evlatlarıdır
Ahmtads, 4 gün önce
0 1 Şikayet Et
System20 16 Ağustos 2019 16:28
Nasılmış hükümetin zam teklifi. Aha şimdi alayım yorumunu???
Biz ümidimizi niye keselim ki.Bunlar erken seçimde yada normal seçimde istenilenleri vermezlerse o zaman onlar bizden ümidini kessin .Şunu unutmasınlar sayı olarak biz hem fazlayız hemde sessizlerin sendikasıyız.Kendileri bilir.
Yıldız Hasan, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
Ahmtads 16 Ağustos 2019 16:21
Evet haklısın kpss ile 90 puan alan ve atanan bazı arkadaşlarım var müdürümüz bizlere her türlü işi yaptırırken o vatandaşlar nasıl yan gelip yatarım bunun hesabını yapıyor şu işe bakarmısınız ney miş biz kpss ile atandık yatmak hakkımız yazıkya bu söylediklerim yan gelip yatanlar için işini titizlikle yapan devlet memurları varya onlar gerçekten vatanın asil evlatlarıdır
sebepSonuç rumuzlu arkadaşa şu konuda katılmıyorum.KPSS ile atanan bir bekar devlet memuru 3000-3500 arası maaş alıyor.Kimse kusura bakmasın taşerondan kadro alanların çoğunun maaşında kul hakkı vardır.çünkü torpili olduğu için bir başkasının hakkını gasp etmiştir.peki o zaman sınavla atanan biriyle maaşları aynı olacaksa bunların, Türkiyede herkesin maaşı eşitlensin doktorda 3500 alsın, hakimde alsın, savcıda alsın.
efsaneyim0101, 5 gün önce
0 0 Şikayet Et
Ahmtads 16 Ağustos 2019 16:18
2100 tl ye 2 yıldır çalışıp 2021 e kadar çalışmaya devam edilecek bana demogoji yapmayın insanlar kira ödüyor cocuk bakıyor bizim istediğimiz nasıl olması gerekiyorsa o olsun kimsenin ağzından 5 bin tl cıkmadı konuyu saptırmayın
Ahmtads12 Ağustos 2019 22:00 Hangi taşeron sorununu çözdünüz keşke kadro vermeseydiniz taşerondayken dahi iyi şartlarda çalışıyorduk hiç olmazsa asgari ücret artınca maaşımız artıyordu. Şuan ne enflasyon farkı nede zam verdiler 2 yıldır aynı ücrete tabi çalışıyoruz bu iş meclisten geçmedi geçirtmediniz khk yaftasını yapıştırdınız işçimiyiz neyiz belli değil bu yapılanları birde olumlu işler yapmış gibi övünmeniz iç gıcıklatıyor. ne yapılmasını bekliyorsunuz? en yüksek devlet memuru maaşımı versinler size.sizin maaşınız devlet memuruyla eşitlenecekse o zaman insanlar neden yıllarını verip okuyup sınavla atandılar. bir dayı bulurlardı, selamıyla işe başlarlardı.sonra kadro gelsin herşeye razıyız,kadro geldi yok maaşımız az kaldı.şundan emin olun sizi bilmem ama taşeron kadrosundan maaş alanların çoğunun maaşında kul hakkı vardır.çoğunluğu bir başkasının hakkını gasp ederek,torpille işe girmiştir.
efsaneyim0101, 5 gün önce
0 0 Şikayet Et
System20 16 Ağustos 2019 15:13
Geçen toplu görüşmede gördük sendikanızı. Yine göreceğiz inşallah. Sayı olarak fazlasınız ama hükümet sendikası olduğunuzu herkes biliyor. 0.5 artışa razı geleceksiniz her sene olduğu gibi.
Biz ümidimizi niye keselim ki.Bunlar erken seçimde yada normal seçimde istenilenleri vermezlerse o zaman onlar bizden ümidini kessin .Şunu unutmasınlar sayı olarak biz hem fazlayız hemde sessizlerin sendikasıyız.Kendileri bilir.
Yıldız Hasan, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
serkan__tezcan 16 Ağustos 2019 10:17
utanmalı...
0 1 Şikayet Et
hellboy04 15 Ağustos 2019 16:48
şunu içtenlikle söylüyorum 2002 yılında liseyi bitirdiğimde keşke bir kuruma temizlik yada güvenlik olarak girseydim boşu boşuna dersaneye 2 yıl üniversiteye 4 yıl kpss ye de 3 yılımı verdim maddi manada pişmanım ama vicdanen gönlüm rahat ama çünkü hak yemedim
3 35 Şikayet Et
efsaneyim0101 15 Ağustos 2019 15:17
Ahmtads12 Ağustos 2019 22:00 Hangi taşeron sorununu çözdünüz keşke kadro vermeseydiniz taşerondayken dahi iyi şartlarda çalışıyorduk hiç olmazsa asgari ücret artınca maaşımız artıyordu. Şuan ne enflasyon farkı nede zam verdiler 2 yıldır aynı ücrete tabi çalışıyoruz bu iş meclisten geçmedi geçirtmediniz khk yaftasını yapıştırdınız işçimiyiz neyiz belli değil bu yapılanları birde olumlu işler yapmış gibi övünmeniz iç gıcıklatıyor. ne yapılmasını bekliyorsunuz? en yüksek devlet memuru maaşımı versinler size.sizin maaşınız devlet memuruyla eşitlenecekse o zaman insanlar neden yıllarını verip okuyup sınavla atandılar. bir dayı bulurlardı, selamıyla işe başlarlardı.sonra kadro gelsin herşeye razıyız,kadro geldi yok maaşımız az kaldı.şundan emin olun sizi bilmem ama taşeron kadrosundan maaş alanların çoğunun maaşında kul hakkı vardır.çoğunluğu bir başkasının hakkını gasp ederek,torpille işe girmiştir.
Hangi taşeron sorununu çözdünüz keşke kadro vermeseydiniz taşerondayken dahi iyi şartlarda çalışıyorduk hiç olmazsa asgari ücret artınca maaşımız artıyordu. Şuan ne enflasyon farkı nede zam verdiler 2 yıldır aynı ücrete tabi çalışıyoruz bu iş meclisten geçmedi geçirtmediniz khk yaftasını yapıştırdınız işçimiyiz neyiz belli değil bu yapılanları birde olumlu işler yapmış gibi övünmeniz iç gıcıklatıyor
Ahmtads, 1 hafta önce
6 21 Şikayet Et
123456789101112