Miraçayy 12 Eylül 2019 06:04
Net bir şey var mı acaba herhangi bişey bulmadım ben
Hocam Benim durumda aynı. İnşallah olur
ÖLK1825, 4 gün önce
0 0 Şikayet Et
ÖLK1825 11 Eylül 2019 19:57
Hocam Benim durumda aynı. İnşallah olur
Ben sözleşmeli öğretmenim nişanlım sözleşmeli mübaşir bu durumda 1 yıl sonrasında eş durumu yapabilir miyiz?
Miraçayy, 5 gün önce
0 0 Şikayet Et
eto177 11 Eylül 2019 19:10
meb diyanet sağlık eş durumu eşi sadece kendi bakanlığında çalışıyorsa yapılıyor ve her 3 bakanlıkta eşi bu personele tabii diyerek başvuruları reddediyor bu da haber yapılsın her aile birleştirilsin
0 2 Şikayet Et
krbkrb 11 Eylül 2019 09:36
Sanki uygulayan var!! Orman Bakanlığının ne zaman sözleşmeli için ilan ya da kura açtığı görülmüş!!
0 4 Şikayet Et
dyt.syt.yvz 11 Eylül 2019 09:03
Bu madde ile yer değiştiren olmadı daha! Çünkü bakanlık böyle bir kura açmıyor maalesef. Cimer e de yazdım bir kaç kez ama nafile... 4. yılın içerisindeyim ama sağlık bakanlığı mevzuatı uygulamıyor! e) Kamu idareleri adına vizeli boş pozisyonlara sözleşmeli personel alımı yapılmadan önce yılda bir kez, pozisyonun vizeli olduğu ilde en az üç yıl hizmet süresi bulunan personelin geçiş yapmak istediği birimde aynı unvan ve niteliğe haiz boş pozisyona kurum içi yer değişikliği talebi, ilgili idarece hizmet gereklerine göre belirlenecek usul ve esaslar çerçevesinde yerine getirilebilir. İdareler, il gruplarından oluşan görev bölgeleri ve bu bölgeler için üç yıldan başlamak üzere farklı hizmet süreleri belirleyebilir." hükümlerine göre sözleşmeli personelin il içi ve il dışında 3 yıl şartına bağlı olarak yer değiştirme hakkı vardır.
0 13 Şikayet Et
msty14 11 Eylül 2019 08:56
Sözleşmeli personel uygulaması yüzünden görev yapılan kadrolardaki tecrübelerine rağmen istifalar geliyor. İnsanlık kavramına ters olan bu yöntem acilen değiştirilmeli.
0 17 Şikayet Et
msty14 11 Eylül 2019 08:54
Memurlarnet ailesine sesleniyorum. Süresiz Sözleşmeli personeli muhakkak daha fazla haber yapmalısınız. Çakılı kadro denen bir kadro tarzı olmamalı. Kurumsal özel sektörde bile nakiller varken kamuda böyle bir durumun olmaması normal karşılanamaz. Sözleşmeli personel alınmadan önce sözleşmeliler arasında yer değişikliği yapılabilir. Mevcut kalan boş kadrolara göre sayılar belirlenip alım yapılabilir. Bunun ayarlaması zor değil.
0 15 Şikayet Et
sars06 10 Eylül 2019 21:14
Cezaevinde zor şartlar altında çalışan Sözleşmeli İnfaz Koruma Memurlarının Becayiş hakkı yok. Kanunen var olan birşey uygulanmıyor. Farklı şehirlerde çalışan iki arkadaş karşılıklı yer değiştirmek istiyor fakat kabul edilmiyor. Geçmişte başkalarının para karşılığı yaptıkları becayişler yüzünden şu an becayiş yapmak isteyen arkadaşlar mağdur oluyor. Cezaevi çalışanları psikolojik, sosyal ve ruhen bozukluk içerisinde bir ömür çalışıyorlar. Bu mesleği yapan arkadaşların çoğu ya evlenemiyor, ya eşinden boşanıyor. Biraz olsun işleyişi esnetip kim nerde çalışmak istiyorsa tayinleri kolaylaştırılsın. 2019 Türkiye'sinde, büyüyen ülkemizde, dünya devi olma yolundaki ülkemizde konuştuğumuz konu. Ha birde tayin sonuçları açıklanır ve bakmışsın tayini çıkanların çoğu kadrolu arkadaşlar. Sözleşmeli arkadaşlar yine mağdur. 2 yılda tayin yazabiliyorsun fakat tayin çıkmadığı gibi onda da adamın varsa oluyor.
2 19 Şikayet Et
Hakç 10 Eylül 2019 20:41
Kpss ile atanmış tüm 4bli memurlar belli süreyi dolduran herkese kadro gelmeli sadece öğretmenler diyanet sağlık personeli yok bu ülkede. Bu ayrımcılık sizin eseriniz. Böyle adaletsizlik nereye kadar gider yazık günah aileler ayrı yavrular ayrı tayin hakkı yok görevde yükselme yok kpss ile atanmadık mı bizler merkezi alım olmadığı için 4bli atandık 2-3 yıl sabredereiz dedik ama hala kadro gelmedi elbet bir gün bu adaletsizlik son bulur ama yazık oluyor
0 41 Şikayet Et