MehmetKostak17 07 Aralık 2019 12:38
iyi günler..Mart 2017 den beri tekirağ kapaklı devlet hastanesinde röntgen teknikeriolarakgörev yapmaktayım.26 haziran 2019 da evlendim.Eşim izmirde onun yanına eş durumutayini yaad baskabır tayin hakkım varmıdır yada yolu nedir bilen biri varsa yardımcıolabilir mi
0 0 Şikayet Et
Mervearslan55 08 Ekim 2019 21:49
İçişleri Bakanlığı Trabzon Nüfus müdürlüğünde Büro personeliyim Samsun şubelerden biri ile Becayiş yapmak isteyen arkadaş varsa yazabilir mi?
0 4 Şikayet Et
Miraçayy 12 Eylül 2019 06:04
Net bir şey var mı acaba herhangi bişey bulmadım ben
Hocam Benim durumda aynı. İnşallah olur
ÖLK1825, 1 yıl önce
0 0 Şikayet Et
ÖLK1825 11 Eylül 2019 19:57
Hocam Benim durumda aynı. İnşallah olur
Ben sözleşmeli öğretmenim nişanlım sözleşmeli mübaşir bu durumda 1 yıl sonrasında eş durumu yapabilir miyiz?
Miraçayy, 1 yıl önce
0 0 Şikayet Et
eto177 11 Eylül 2019 19:10
meb diyanet sağlık eş durumu eşi sadece kendi bakanlığında çalışıyorsa yapılıyor ve her 3 bakanlıkta eşi bu personele tabii diyerek başvuruları reddediyor bu da haber yapılsın her aile birleştirilsin
0 8 Şikayet Et
krbkrb 11 Eylül 2019 09:36
Sanki uygulayan var!! Orman Bakanlığının ne zaman sözleşmeli için ilan ya da kura açtığı görülmüş!!
0 8 Şikayet Et
dyt.syt.yvz 11 Eylül 2019 09:03
Bu madde ile yer değiştiren olmadı daha! Çünkü bakanlık böyle bir kura açmıyor maalesef. Cimer e de yazdım bir kaç kez ama nafile... 4. yılın içerisindeyim ama sağlık bakanlığı mevzuatı uygulamıyor! e) Kamu idareleri adına vizeli boş pozisyonlara sözleşmeli personel alımı yapılmadan önce yılda bir kez, pozisyonun vizeli olduğu ilde en az üç yıl hizmet süresi bulunan personelin geçiş yapmak istediği birimde aynı unvan ve niteliğe haiz boş pozisyona kurum içi yer değişikliği talebi, ilgili idarece hizmet gereklerine göre belirlenecek usul ve esaslar çerçevesinde yerine getirilebilir. İdareler, il gruplarından oluşan görev bölgeleri ve bu bölgeler için üç yıldan başlamak üzere farklı hizmet süreleri belirleyebilir." hükümlerine göre sözleşmeli personelin il içi ve il dışında 3 yıl şartına bağlı olarak yer değiştirme hakkı vardır.
0 29 Şikayet Et
msty14 11 Eylül 2019 08:56
Sözleşmeli personel uygulaması yüzünden görev yapılan kadrolardaki tecrübelerine rağmen istifalar geliyor. İnsanlık kavramına ters olan bu yöntem acilen değiştirilmeli.
0 36 Şikayet Et
msty14 11 Eylül 2019 08:54
Memurlarnet ailesine sesleniyorum. Süresiz Sözleşmeli personeli muhakkak daha fazla haber yapmalısınız. Çakılı kadro denen bir kadro tarzı olmamalı. Kurumsal özel sektörde bile nakiller varken kamuda böyle bir durumun olmaması normal karşılanamaz. Sözleşmeli personel alınmadan önce sözleşmeliler arasında yer değişikliği yapılabilir. Mevcut kalan boş kadrolara göre sayılar belirlenip alım yapılabilir. Bunun ayarlaması zor değil.
0 34 Şikayet Et
sars06 10 Eylül 2019 21:14
Cezaevinde zor şartlar altında çalışan Sözleşmeli İnfaz Koruma Memurlarının Becayiş hakkı yok. Kanunen var olan birşey uygulanmıyor. Farklı şehirlerde çalışan iki arkadaş karşılıklı yer değiştirmek istiyor fakat kabul edilmiyor. Geçmişte başkalarının para karşılığı yaptıkları becayişler yüzünden şu an becayiş yapmak isteyen arkadaşlar mağdur oluyor. Cezaevi çalışanları psikolojik, sosyal ve ruhen bozukluk içerisinde bir ömür çalışıyorlar. Bu mesleği yapan arkadaşların çoğu ya evlenemiyor, ya eşinden boşanıyor. Biraz olsun işleyişi esnetip kim nerde çalışmak istiyorsa tayinleri kolaylaştırılsın. 2019 Türkiye'sinde, büyüyen ülkemizde, dünya devi olma yolundaki ülkemizde konuştuğumuz konu. Ha birde tayin sonuçları açıklanır ve bakmışsın tayini çıkanların çoğu kadrolu arkadaşlar. Sözleşmeli arkadaşlar yine mağdur. 2 yılda tayin yazabiliyorsun fakat tayin çıkmadığı gibi onda da adamın varsa oluyor.
4 30 Şikayet Et
1234