takıpcı 09 Eylül 2019 15:51
Aslında hakem heyetinin tuzu kurulardan oluşması kabul edilebilir bir durum olmasa gerek. Ayrıca hükümetin yetkili sendika ile anlaştığı konuları hakem heyetine götürmemesi ayrıca soru işareti. Elbette kendi düşen ağlamaz der atalarımız. Bir insanın kendi başına getirdiğini cümle alem toplansa getiremez imiş. Hiç bir söz boşuna söylenmemiştir.
0 2 Şikayet Et
MERT1981 02 Eylül 2019 15:30
herkes memuriyetteki çalışmasının devlete olan katkısını düşünsün aldığı maaşa baksın özelde çalışsa bu çalışmaya ne verirler onuda araştırsın yinede maaşım az diyorsanız üst düzeyde çalışma gayretine sahip her verilen işi hakkıyla yapan aranan elemansınız demektir helal olsun böyle çalışabilenlere
27 1 Şikayet Et
zenolit 02 Eylül 2019 12:39
her şeye rağmen aile yardımının % 10 civarı artışı iyiye işaret.çocuk yardımında da kreşlere hücum mantığını bırakıp çocuk yardımını ve dahi eş yardımını düzgün rakamlara ulaştırmanın yolu bulunmalı...
11 6 Şikayet Et
erkanpasa 01 Eylül 2019 23:18
Kesintisiz icraat dönemi ne imiş şimdi daha iyi anlaşıldı mı?
0 45 Şikayet Et
metinbinmetin 01 Eylül 2019 22:50
Seçimde bedel ödetiriz diyenler cahilin ta kendileridir. Zaten oy vermeyenlerdir. Seçime kadar bunlar yüzde 3.5larla giderler. Kırpılan yüzde yirmiler, otuzlar unutulur. Seçim öncesi bir yüzde 15 artı 150 tl seyyanen güller açar. Millet yine sandıkları patlatır.. Sonra tekrar yüzde 2ler. Buçuklar.
4 49 Şikayet Et
Mazeret38 01 Eylül 2019 22:35
sen limonu gonder biz satariz ist liman 14 tl kg
Reise devlete sendikaya laf edenler bıraksın memurluğu yada gitsin "şerefiyle" limon satsın görelim.
antalyada_sonbahar, 2 hafta önce
3 28 Şikayet Et
walking disaster 01 Eylül 2019 22:03
şimdi sendikacılar diyecekki biz uğraştık ama hükümet vermedi bizde o zaman size gerek yok diyip bu maaştaki sendika paramızı alıp yolları ayıracağız.by by zendika
2 53 Şikayet Et
zabrus 01 Eylül 2019 20:24
Senin ya tuzun kuru (ama kup kuru), ya baban ve/veya kayınbaban zengin, ya memurluktan zengin oldun, ya da şerefinle! !!limon!! satarak zengin oldun köşeyi döndün, ya da çok memur olmak istedin de olamadın, ya da başta sen ve çevrendeki tanıdığın memurların hepsi (estaüzübillah) haftada en az 2 kilo et yiyebiliyor! .. Senin bu söylediğini, savunduğun sendika arıtk kimse, o sendikanın başkanı bile söyleyemez!!! Senin memur olman mümkün değil! Memur olsan bile bu lafları söyleyebilmen için, dedim ya sen, şerefinle memurluktan kazana kazana ve dişinden tırnağından arttırarak zengin olmuş bir memur olman lazım.. Git sendika başkanına (özel bir ortamda bire bir) de ki: ben, bir yerde böyle böyle yorum yazdım, adamın teki de böyle cevap verdi de! Eğer o savunduğun sendika bile sen çok ayıp etmişsin demezse... artık ne yapayım? dünyanın sonu gelmiş sen haklısın derim!
Reise devlete sendikaya laf edenler bıraksın memurluğu yada gitsin "şerefiyle" limon satsın görelim.
antalyada_sonbahar, 2 hafta önce
2 25 Şikayet Et
zabrus 01 Eylül 2019 20:05
size yemin ediyorum, sadece yorum yazmak için mousenin makarasını belki 50-60 kere çevirmişimdir. ciddiye alıp (haber başlığı hariç) metni hiç okumadığı sadece sizinle paylaşmak istedim... Bence siz de kendi mousenizi deneyin 50-55 kerede yorum yazma yerine geliyor musunuz? Vaktiniz belki daha eğlenceli geçer :))
0 3 Şikayet Et
fatihozguven 01 Eylül 2019 19:49
İlk seçimde bedelini ödeyeceksiniz.
5 53 Şikayet Et
1234567891011