DoksanıncıKöyden 15 Eylül 2019 00:18
Liyakati, sadece, deyim yerindeyse robotik bilgi temelli test usulüyle ölçen sınavlardaki başarı sırasına göre atama olsaydı; Batı üylkeleri dahil, hemen hemen tüm ülkelerin meşru normatif olarak düzenledikleri mülakat sistemine gerek kalmazdı. Liyakat, sadece test usulü sınav sonuçlarına göre belirlenemez. Öyle olsaydı, mekanik atama sistemi olurdu! Mülakat şarttır. Ancak, şu anki mülakat sistemi de gereksinimi tam karşılamaktan uzaktır. Tüm unsurlarıyla birlikte liyakati tespit eden çok boyutlu-disiplinlerarası değerlendirmelerle oluşturulmuş, şeffaf-adil ve objektif yeni bir normatif düzenleme mutlaka yapılmalıdır. Kalın sağlıcakla
2 0 Şikayet Et
serdarr.. 12 Eylül 2019 12:12
Ülkemizde bütün sözlü sınavlar kalkmadığı sürece ne adalet ne de liyakat kalır. Zaten yoktu oda ayrı.
1 11 Şikayet Et
endmuhh 12 Eylül 2019 12:11
azmetsin böyle küserek iş olmaz. malesef bu ülkede torpil var isteyen de bizleriz. yapanda bizler. önemesemeyende bizleriz. ama klavyede tabi mükemmel adil düzeni savunuyoruz.
2 7 Şikayet Et
ylnz28 12 Eylül 2019 12:11
Adaleti olmayan dünyada adalet aramak çok saçma değil mi
1 3 Şikayet Et
Tuncayyuruk32 12 Eylül 2019 12:05
"Kork o mahkemeden,hakimin kendisi şait." Fatih Sultan Mehmet Han .... bu çocuğun kanina girenlere ben hakkımı helal etmiyorum.
0 7 Şikayet Et
xmusax 12 Eylül 2019 11:47
.bundan sonraki ilk seçimde kazananlar da kendine yakın olanları kamu kurumlarında yapılan sınavlarda kazandırırsa bu yanlışlık devam edip gider bunu önlemenin yolu son üç yılda yapılan sınavlar incelenip hak ihlalleri tespit edilen sınavlar yenilenmelidir.böylece torpil yapanın yanına kar kalmaması sağlanır ve devamen düzgün bir seçme sistemi oluşturulmalıdır.
0 5 Şikayet Et
özlmrt 12 Eylül 2019 11:13
işin en kötüsü de şimdi devleti yönetenler seçimi başka bir parti kazandığında onlara adaletsiz bir devlet geleneği olan mülakatları da miras bırakacaklar .başa gelen diğer partide aynı devlet geleneği ile kendine yakin olanları alacak.şimdi hukuksuz bu devlet geleneğini ortaya çıkaranlar muhalefet tarafına geçtiklerinde kendilerinin ortaya çıkardıgi(başlattıkları yangına) sadece bakmakla yetenecekler
0 7 Şikayet Et
mleo 12 Eylül 2019 11:03
Arkadaşlar yine mülakata giriyorsunuz bir iş için malesef mülakat torpil, belediye ve özel idareler el altından binlerce kişiyi (eş dost akraba) dolduruyor sözleşmeli sonra kadrolu oluyorlar asıl buna ses çıkarılması gerek kpss ye giren milyonların hakkı yeniyor. ;Yazık günah kul hakkı
Aynı yıl bende derece yapmama rağmen mülakatla elendim. Bende olumsuz hiç bir şey yaşamadım.
ismail7435, 2 hafta önce
0 6 Şikayet Et
elbeta 12 Eylül 2019 10:48
siz bile sınav kurulunda bulunan birisi olarak çoğu torpilsiz giriyor diyorsunuz! çoğu ne demek. siz de mi torpille personel alıyorsunuz? madem böyle bir mülakat sistemi var kpssye ne gerek var! hem siz 15 dklık bir mülakatla insanların ruh hallerini nasıl çözüyorsunuz? benim fikrim mülakat sistemi başı bozukluktur ve derhal terkedilmelidir. diğer türlü insanı insan insafına bırakmış oluyoruz ki, bu da doğru değildir.
İş, ehil olmayana verildi mi kıyameti bekle!. (Hz.Muhammed). yazık insanlarımıza. Sırf yönetirim diye hak edene iş vermeyip hak etmeyene iş vermek en büyük adaletsizlik bence. O kadar insanın hakkını yemek olur.
pisburuno, 2 hafta önce
0 3 Şikayet Et
imdsnn 12 Eylül 2019 10:27
malesef mülakatlara kimse güvenmiyor. bizim gibi 3 sınıf dunya ülkeleri bu konuda çok geri
1 9 Şikayet Et
1234567891011»