Bay_C 10 Eylül 2019 20:14
İşletmelerde meslek eğitiminin yüz yüze eğitim kapsamında olabilmesi için, o alana ait yeteri kadar işletme bulunmaması nedeniyle bu alanın eğitiminin okulda ya da herhangi bir işletmenin eğitim biriminde öğretmen gözetiminde yapılması gerekir.
0 5 Şikayet Et
turistica 10 Eylül 2019 12:33
7/9/2013 tarihli ve 28758 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğindeki madde ile karşılaştırmanız lazım. o maddede " v) Yüz yüze eğitim: İşletmelerde meslek eğitimi ve staj kapsamında yapılan ders görevleri hariç olmak üzere, öğretim programlarında öngörülen teorik ve uygulamalı derslerin eğitiminin derslik, atölye, laboratuvar, işletmelerin eğitim birimi gibi eğitim ortamlarında öğretmen gözetiminde yapılan eğitimi," denilmektedir. Mahkemenin iptal ettiği 16/09/2017 deki madde ile yeni değişikliği karşılaştırırsanız herhangi bir değişiklik yokmuş gibi algılanır. 2013 de hariç 2017 ile 5 eylül 2019 yine ile kelimesi maaş karşılığına dahil edildiğini göstermektedir.
5 5 Şikayet Et
blue_010 09 Eylül 2019 22:39
her hafta yapıyoruz Allahı'ın izniyle. Acaba sen işini hakkıyla yapıyor musun
Boşuna ücret. Kim fiilen yılda kaç defa yapıyorki?
E K S E L A N S, 1 ay önce
2 15 Şikayet Et
ARABACIMUSA 09 Eylül 2019 18:47
Bu ülkenin kalkınması ve işsizlik sorunun çözülmesi mesleki eğitimin gelişmesine bağlı gel gör ki uygulama hiçte öyle değil.Teknik Mesleki Eğitimin bel kemiği eski adıyla Endüstri Meslek Liseleri ve yerinde mesleki eğitim olan eski adıyla çıraklık eğitim merkezleri malesef olması gerekenin yarısı bile değil,zaten son iki yılda öğrenci de gelmiyor,ilin birinde eski adıyla çıraklık eğitim merkezinin binası başka çözüm yokmuş gibi iki yıl önce açılan bir lisemize tahsis edilmiş vaziyette.Tahsis edilen okul da bu ülkenin okul elbet ama çözüm çıraklık eğitimin binasına mı el koymaktı.? diğer yandan öğrenci olmadığı için özellikle çıraklık eğitim merkezlerinde norm fazlası öğretmenler var ve haftada kordünatörlükten başka dersleri yok.Yani haftada 5-10 saat dersleri ancak var.Hatta kendileri ile hiç ilgisi olmayan derslere girmek zorunda kalıyorlar.Çıraklık eğitim merkezlerine en çok berber ve kuaförlük alanlarından öğrenci gelmesine rağmen hemen hemen bu alanın hiç öğretmeni yok.Yani mesleki eğitim el yordamı ile ilerliyor.
3 9 Şikayet Et
MontanaMontana 09 Eylül 2019 18:01
Bize de koordinatörlük maaş karşılığı olacak denildi. Bu haberi yaptığınız için teşekkür ederiz. Gerçekten de yanlış anlaşılmaların önüne geçtiniz. İnşallah idareciler de bu haberi okurlar da yanlış yorumlamaktan uzak dururlar
2 21 Şikayet Et
maraton27 09 Eylül 2019 17:33
Hayırlı olsun
3 4 Şikayet Et
kavvas33 09 Eylül 2019 16:36
"işletmelerde meslek eğitimi ve sataj kapsamında yapılan ders görevleri ile..." diyor. "İle" bağlacı ile diğer kısmı ayırmış. Bu maddeye göre beceri eğitimi yüzyüze eğitim kapsamına alınmış. Ancak bu yeterli değil. Ek ders ile ilgili Bakanlar Kurulu Kararında değişiklik olması lazım. Ek ders için esas olan mevzuat odur. Şu durumda 2 mevzuat arasında çelişki oluşmuş durumda. Bana göre şu an eski uygulama devam eder.
3 11 Şikayet Et
E K S E L A N S 09 Eylül 2019 16:31
Bilmez olurmuyum. Biride biziz zaten. Bekliyoruz
9 10 Şikayet Et
ugursahann 09 Eylül 2019 15:14
Her hafta o işletmelerin kontrolünü yapıyoruz merak ediyorsan birlikte dolaşalım ekselans kardeşim
15 40 Şikayet Et
E K S E L A N S 09 Eylül 2019 15:02
Boşuna ücret. Kim fiilen yılda kaç defa yapıyorki?
65 16 Şikayet Et
12