karetecidöven 11 Eylül 2019 16:05
hdp il binasıyla suudi arabistan başkonsolosluğu arasındaki 7 farkı bulun?
1 5 Şikayet Et
seher27 11 Eylül 2019 11:30
CHPKK dediğimiz zaman kızanların yorumunu bekliyoruz. Hepsini de tanıyoruz. Medyadaki trolleri de hdp trolleri gibi çalışıyorlar. Bakın onlardan hiçbirini burada bulamazsınız.
26 12 Şikayet Et
alenen 11 Eylül 2019 10:13
Bu gücü nereden alıyorlar dersiniz.Bugün İBB Tv logosunu değiştirdi alev sembolü yapmişlar alevin altına mavi konsada üstü sarı yeşil kırmızı??? çok manidar.İstanbul ateşini yaktık mı diyorlar acaba...?
31 19 Şikayet Et
erenass 11 Eylül 2019 09:46
hdp işte ne bekliyorsun kendi çocukları yanlarında özel okullarda yatlarda katlarda iş adamı fakirin fukaranın çocuğu dağda allah akıl versin
10 44 Şikayet Et
Mütekabiliyet 11 Eylül 2019 09:24
hdpli yöneticilerin çocukları kıymetli değerli, yurt dışında okur, tatil yapar, alt tabakadakilerin beş para kıymeti yok, batıl saçma ideolojiler için ölüp gidebilir nasılsa arkadan çok gelen var, bedava piyon biri gider biri gelir ... bakın tam olarak adamalrın mantığı bu görün artık.
11 61 Şikayet Et
Mütekabiliyet 11 Eylül 2019 09:21
her pkklı bir gün leş olacaktır. hdplilerin çocukalrı lüks içinde yaşasın, kandırdıkları fakir çocuklarda dağda sürünerek yaşayıp ölsün, bunu kabul ediyorlarsa bizlik bir şey yok
11 62 Şikayet Et
Sörc 11 Eylül 2019 09:12
her anne çocuğunu yanında ister. ancak ben inanmıyorum ki çocuklar pkklı olmasın. canım pahasına olsa bu ülkede terörist damgası yemek istemem. beni kaçırsalar canımı ortaya koyar yine kaçarım oradan. anneler çocuklarını hdpkk'dan boş yere istemesin. o çocuklar istemiyorsa bir şekilde kaçar zaten.
15 20 Şikayet Et
yerelmen 11 Eylül 2019 09:00
ege de antalyada ağaçları kesip yazlıklarını yapan, sonra baraj, yol, köprü, fabrika bu vatana faydalı ne varsa yapılırken aman ağaç kesiyorlar yetişin diye yaygara koparan hain kesim söz konusu insan, vatan, terör olunca sus pus... hele o duyar kasan sanatçılar yok mu.... bu ülkenin kaymağını yiyip ihanet ediyorlar.
6 76 Şikayet Et
Caro46 11 Eylül 2019 08:50
Cumartesi anneleri, cumhuriyet, hürriyet gazete yazarları, akademisyenler, sanatçılar vb. terörü her türlü destekleyenler neredesiniz? Uzayda mısınız? Yoksa Fransa' da mısınız, neredesiniz.... Yok olmuş ve olacakların sınıfına katılanlar neredesiniz. Bu annelerin yaşadığı acıyı, kederi maalesef sizinde başınıza gelmesini istemem. Haydı eksi verenler işinize devam eden.
11 96 Şikayet Et
ngy. 11 Eylül 2019 07:52
Eeee ne bekliyordunuz adamlar vampir kürt halkının çocukları ölecek ki kendi çocukları lüks hayat yaşayabilsin chpli ve iyi partili trollerden ses çıkmıyor yeterki hdpkk ile ittifak bozulmasın o anaların çocukları ölürse ölsün
9 63 Şikayet Et
12