hrzm 12 Eylül 2019 00:07
Şayet meb de bir değişiklik olursa bakanın talimatıyla okul bahçelerinde beslenmeye başlayan kedi, köpek, tavuk.. vs gibi türlü hayvanatın durumu ne olacak. okul bahçelerinde devam mı edecekler yoksa hayvan barınaklarına mı gönderilecekler!
0 2 Şikayet Et
kehkeşanli 11 Eylül 2019 23:00
Bakan değişikliği artık ihtiyaç oldu. Ancak taşrayı alt-üst eden, AK Partiyi zor duruma düşüren Vali ve Rektörlere ne zaman sıra gelecek?
1 5 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 11 Eylül 2019 22:47
Arapçı tandanslı dinci Kaplan bu iddiayı desteklemişse, bir bit yeniği vardır kesinlikle. Dikkatli olalım lütfen...
13 2 Şikayet Et
macide kalyoncu 11 Eylül 2019 15:56
Daha bugün Ankara Güvenpark'ta bir kişi borçları yüzünden kendini cayır cayır yaktı. Ecevit'e atılan bir yazarkasayı manşet yapan basından tık yok.
21 41 Şikayet Et
m.a.v.i.l.i. 11 Eylül 2019 15:34
tek adam mantığı ile istediğin kadar değiştir, ne farkeder?
23 38 Şikayet Et
kişi123 11 Eylül 2019 14:03
Sistem tek kişiye bağlı. O kişi de düşünce farklılığı mevcut değil ise, uygulayıcının değişmesi bir değişme işaret edemez.
28 41 Şikayet Et
memur rich44 11 Eylül 2019 13:36
Şu saatten sonra çokta fifi... Bakan vekil genel müdür belediye başkanı hepsi bir oyuncak sadece...
22 51 Şikayet Et
t800 11 Eylül 2019 12:58
Cok komiksin gerçekten. Islami Egitimi ornek gostereceksen Klasik Osmanli donemini ornek gostereceksin. 80 senedir senin laik bati egitimin tatbik edildi de ne oldu ? Ne kesfiniz var ? Guya Islami hakir goruyorsunuz ya bunu anliyorumda sorduklari zaman niye muslumanim diyorsunuz ona akil erdiremiyorum. Ilk önce oku ögren. Gerçi sen simdi dersinki ben Kuran Meallerini okudum hifz ettim dersin. Bunu da biliyorum.
İslami eğitim için hazır yapılmışı var merak ediyorsan: Afganistan, Yemen, Sudan, İran, Irak, Somali. Hepsi de kadın haklarında, teknolojide, eğitimde, bilimde, adalette zirvedeler. Şaka şaka. Şu anda dünya düz mü yuvarlak mı, kadın döverken nelere dikkat edilmeli, bunları tartışıyorlar.
macide kalyoncu, 4 gün önce
73 30 Şikayet Et
kırmızı göz 11 Eylül 2019 12:58
kamuoyuna kim bilir kimi hedef gösterip rahatsız etiniz sonrada peşinden def çalacaksınız mevcut sistemde bakanların bir önemi kalmadı
7 29 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 11 Eylül 2019 12:07
Memurunu birazcıkta olsa düşünen bakan gelsin. Ak Partinin uğradığı oy kaybı, bakanlar düzeyinde ele alınırsa zaten sonuç ortaya çıkacaktır.
5 37 Şikayet Et
12345