atamacikizlaryalelli 12 Eylül 2019 23:41
yetkisiz sendikaaaa... cumartesi ve pazar ya da 17.30'dan sonra grev yapın gitsin. Sizin sendikacılığınız bu kadarcık. Yazık 1 milyondan fazla üyeniz var bir de
0 1 Şikayet Et
mirc44 11 Eylül 2019 23:18
Memurlar Memur-Sene üye kalarak kendi topuğuna sıkıyor, bu sendikaya üyelik kısa vadede karlı gözükse de uzun vadede herkese zarar veriyor.
0 7 Şikayet Et
voltamper 11 Eylül 2019 18:09
Gerev;iş çıkışı yarım saat iş bırakıp cüzdan atmaya benzemez iyi düşün!
0 12 Şikayet Et
AVRASYA2007 11 Eylül 2019 17:27
ne grevi memur sen zaten yüzde kaç istiyordi ki belki hükümet daha fazla vermişti yine
0 6 Şikayet Et
maho1967 11 Eylül 2019 13:38
Memursen sen varya resmen hikayesin masalsın tiyatrosun sen bile kendine inanmıyorsun.
1 37 Şikayet Et
huseyin2281 11 Eylül 2019 11:42
Süper yorum.
Ali Bey ve yönetiminden yıllardır memuru buçuklara feda etme karşılığında kimse vekillik için söz alamadı anlaşılan. Sayın 3,5 bey; Kıyakçılığın sonu ayakçılıktır diye söylemiştik. Ama siz yıllardır memuru ayak oyunlarıyla buçuklara mahkum ettiniz. Bu saatten sonra ben devletimden zam, sosyal hak falan beklemiyorum. Yeter ki şu sendikalar kapatılsın, Milyon TL lik makam araçlarınız, tarifi olmayan maaşlarınız, lüks ve şatafattan taviz vermediğiniz sendika binalarınız elinizden alınsın, başkada bişey istemiyorum.
asew23, 4 gün önce
1 56 Şikayet Et
antipersonell21 11 Eylül 2019 11:28
Sendikalar kapatılsın. Sendikalara giden para memura aktarılsın.
0 91 Şikayet Et
asew23 11 Eylül 2019 11:04
Ali Bey ve yönetiminden yıllardır memuru buçuklara feda etme karşılığında kimse vekillik için söz alamadı anlaşılan. Sayın 3,5 bey; Kıyakçılığın sonu ayakçılıktır diye söylemiştik. Ama siz yıllardır memuru ayak oyunlarıyla buçuklara mahkum ettiniz. Bu saatten sonra ben devletimden zam, sosyal hak falan beklemiyorum. Yeter ki şu sendikalar kapatılsın, Milyon TL lik makam araçlarınız, tarifi olmayan maaşlarınız, lüks ve şatafattan taviz vermediğiniz sendika binalarınız elinizden alınsın, başkada bişey istemiyorum.
1 72 Şikayet Et
AliBegoviç 11 Eylül 2019 11:01
Günaydın !
1 20 Şikayet Et
canfor 11 Eylül 2019 10:49
Bunlarda kendilerini sendika sanıyorlar.
1 47 Şikayet Et
1234567