kaan8061 11 Eylül 2019 19:47
vergi kaçakçılığı suçları terör suçlarıyla aynı kategoriye sokulmalı. vergisini ödemeyen adam vatana ihanet etmekten yargınlanmalı..
0 14 Şikayet Et
kaan8061 11 Eylül 2019 19:44
ben bu şirketlerin bu kadar ticaret yaptığına inanmıyorum. maliye müffettişleri şirketlerin üzerine gitsin. naylon fatura yapıyor olabilirler.( kimseyi suçlamıyorum ama miktarlar çok yüksek o şüpheyi doğuruyor) bu şirketler hangi garibanların üzerine kim bilir. özellikle demir çelik ve petrokimya sektörleri incelensin.
1 2 Şikayet Et
educated 11 Eylül 2019 13:31
Ne diyorum burdan hergün defalarca? Bu devlet esnaftan gelir vergisi toplamadıkça nefes alamaz kurumlara para aktaramaz..İmkansız !! Sigara, alkol, akaryakıtı uçurmakla devlet paçasını kurtaramaz..Araç vergilerini fahiş rakamlara çıkarmakla birşey elde edilemez..Kati bir şekilde devlet ticaretçiden gelir vergisi toplamazsa çok yakında ya imf ye gidecek yada iflas bayrağını dikecek..Kurtuluş yok !! Son düzlükteyiz..Üniv. hastanelerinde iğne ilaç serum yok ordan düşünün..Son düzlükte olduğumuzu emperyalistler bildiği için de dolara falan saldırmıyorlar artık ..Kendi kendine batsın sorumlusu suçlusu biz olmayalım diyorlar..Bunu söylerken chp-pkk iktidarı başa gelsin diyenlerden değilim, hükümet acilen çözüm bulmalı diyorum.
4 23 Şikayet Et
nakre83 11 Eylül 2019 12:03
Almaz almaz alamaz devlet vergisini alamaz siler gecer silmedimi sanki
6 40 Şikayet Et
R*E*İ*S 11 Eylül 2019 11:54
Garibana Gelmeyen Af, Devleti Soyanlara Gelir Yakında, Üstüne Birde Teşvik Alırlarsa Hiç Şaşırmam :))
5 42 Şikayet Et
drhouse630 11 Eylül 2019 11:46
İlk yüz şirketin toplan borcunun 30 Milyar TL'nin üzerinde olduğunu gazete haberlerinden okumuştum. Kümesteki kazların vergi oranları geliri üzerinden artarken bunlar bir de sabit vergi oranıyla hesaplanmış halleri. Af, vergi barışı adı altında borçları silme vs hariç olanlar bunlar.
4 26 Şikayet Et
Adaletten şaşma 11 Eylül 2019 11:20
Allah devletten çalanın belasını versin. Ey memurlar net bu konuda yaptığın haberi tebrik ediyorum ama birincisi keşke listede ilk 50 de olan şirketleri de yazsaydın ve ikinci olarak da buna ilaveten cengiz holdingin, tüvtürkün, emlak konutun akbankın devlete olan vergi borçlarının nasıl silindiğini ve o silinen borçlarının miktarını da yazsaydın.
4 78 Şikayet Et
drhouse630 11 Eylül 2019 11:14
Bizim emlak vergisi, asfalt parası vs gibi nedenlerle gayrimenkul, banka hesaplarına icra, tedbir konulurken, bu şirketler nasıl ihaleye girebiliyor, nasıl ödeme alabiliyor, nasıl mal satabiliyor birisi de bunu izah etsin.
3 98 Şikayet Et
salim nizan 11 Eylül 2019 11:08
türkiyede de bir an önce avrupa ve abd de olduğu gibi vergi düzenlemeleri ve cezayi müeyyideler getirilmeli, ödemeyenin yükünü vaktinde ödeyen dürüst insanlar çekmek zorunda değil...
2 82 Şikayet Et
EL CHAPO 11 Eylül 2019 10:59
bunlar löks icinde yasiyor löks :D nerde tutuklama ???
8 74 Şikayet Et