insufferable 12 Eylül 2019 11:16
"İki zanlı" nedir ? iyice saçmalamış anadolu ajansı haber yapacağım diye .
0 1 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 11 Eylül 2019 21:15
Eğer zimmet veya rüşvet gibi ciddi olgu, iddia ve deliller yoksa, sadece bağış aldığı için gözaltı durumu normal ve hukuki değildir. Sanırım haber içeriği eksik (basına hiç inanmam, bu bağlamda eğer haber içeriği doğruysa )...
3 8 Şikayet Et
bingöl.shçek 11 Eylül 2019 20:16
Siz kendinizi profersör sayıyorsunuz. O sayılmıyor değil mi? Bu ülkede 15 saat maaş karşılığı en az 4000 maaş alınmıyor mu an fazla 5000 alınmıyor mu? 3,5 ay tatil yok mu? İdari izinler cabası değil mi? Bu ülkede kimin saat ücreti 30 tl ? Evlatlarınız gözlerinizle görmüyor musunuz? Yoksa onlar da mı milli eğitimde çalışıyorlar. Bu ülkede sizin dışınızda toplu taşımaya indirimli binen memur var mı? Elimize düşünce anlıyorsunuz kıymetimizi. Doktor dediğin bakıp gider 24 saat senin tedavini yapan kim? demek ki Allah daha düşürmemiş.
Döneri yanlış anlatma bana.2 evladım da sağlıkçı.Ben mezra ve köylerde ikamet ederek, 7 yıl çalıştım. Sadece öğretmen harici vekil imam ile muhtar gördüm.Sizler orada hiç yaşamadınız, sadece jeep le senede 2 defa aşı ziyareti yapıldı.Öğretmen olarak, SML den sizi mezun ederiz,ama 18 yaşında 2 çeşit döner ile öğretmene çifte maaş fark atarsınız.Hemde şehir merkezinde ve klimanız sırtınızda ve ücretsiz yemeğiniz önünde. Velhasıl, 10 yıldan bu yana aynı kafa değişmemiş.Forumda her zaman öğretmen aleyhinde yorum yazıyorsun.Ayrıca, Kendini de doktor sanma. Yardımcı personel ölüyü diriltemez.
M Y T H, 4 gün önce
7 4 Şikayet Et
M Y T H 11 Eylül 2019 19:24
Döneri yanlış anlatma bana.2 evladım da sağlıkçı.Ben mezra ve köylerde ikamet ederek, 7 yıl çalıştım. Sadece öğretmen harici vekil imam ile muhtar gördüm.Sizler orada hiç yaşamadınız, sadece jeep le senede 2 defa aşı ziyareti yapıldı.Öğretmen olarak, SML den sizi mezun ederiz,ama 18 yaşında 2 çeşit döner ile öğretmene çifte maaş fark atarsınız.Hemde şehir merkezinde ve klimanız sırtınızda ve ücretsiz yemeğiniz önünde. Velhasıl, 10 yıldan bu yana aynı kafa değişmemiş.Forumda her zaman öğretmen aleyhinde yorum yazıyorsun.Ayrıca, Kendini de doktor sanma. Yardımcı personel ölüyü diriltemez.
Döner sermaye dediğiniz şey tarih oldu. Her şeyimizi topla (15 saat ders karşılığı çalışan) bir Öğretmen maaşı etmiyor, hayat kurtaran sağlığınızı elinize teslim eden, gecesi, gündüzü tatili, mesaisi, karı yağmuru çamuru bayramı depremi seli olmayan bir meslek grubuyla nasıl karşılaştırıyorsun kendini? Kaç gece ailenden çocuğundan ayrı kaldın? Kaç gün sahur yapamadan oruç tuttun? Kaç kişinin hayatını kurtardın? Kaç kişinin acısını dindirdin? Öğretmek herkesin yaptığı iştir. Bilgiyi aktarabilen herkes öğretmendir. Doktoru yetiştiren doktor mühendisi yetiştiren mühendis hemşireyi yetiştiren hemşiredir. Vel hasıl "Ali ata bak" ile olmuyor bu işler.
bingöl.shçek, 4 gün önce
3 16 Şikayet Et
bingöl.shçek 11 Eylül 2019 18:54
Döner sermaye dediğiniz şey tarih oldu. Her şeyimizi topla (15 saat ders karşılığı çalışan) bir Öğretmen maaşı etmiyor, hayat kurtaran sağlığınızı elinize teslim eden, gecesi, gündüzü tatili, mesaisi, karı yağmuru çamuru bayramı depremi seli olmayan bir meslek grubuyla nasıl karşılaştırıyorsun kendini? Kaç gece ailenden çocuğundan ayrı kaldın? Kaç gün sahur yapamadan oruç tuttun? Kaç kişinin hayatını kurtardın? Kaç kişinin acısını dindirdin? Öğretmek herkesin yaptığı iştir. Bilgiyi aktarabilen herkes öğretmendir. Doktoru yetiştiren doktor mühendisi yetiştiren mühendis hemşireyi yetiştiren hemşiredir. Vel hasıl "Ali ata bak" ile olmuyor bu işler.
Döner sermaye zaten hastanenin döneri. Neden personele veriliyorki? Hasta olarak fark ödüyoruz ve personelin maaşına ekleniyor. Bizlerin reçete %20 farkları rahat karşılanır. Öğretmen yılda bir kere bin.tl alıyor.Sağlıkçı her ay 2-3bin döner alıyor. Bu paralar ile SGK kurtulur ve EYT çözüm bulur.
M Y T H, 4 gün önce
20 2 Şikayet Et
M Y T H 11 Eylül 2019 18:13
Döner sermaye zaten hastanenin döneri. Neden personele veriliyorki? Hasta olarak fark ödüyoruz ve personelin maaşına ekleniyor. Bizlerin reçete %20 farkları rahat karşılanır. Öğretmen yılda bir kere bin.tl alıyor.Sağlıkçı her ay 2-3bin döner alıyor. Bu paralar ile SGK kurtulur ve EYT çözüm bulur.
Eğitim öğretim odenegi ogretmene degil okula odenmelidir. Okul bu para ile her türlü ihtiyacini giderebilir yeter artik bu haberlerden biktik müdür ne yapsin memur ne yapsin okul hangi parayla dönecek. Tek sorumlu var o da milli eğitim populist yaklasinla odrnegi öğretmenlere vermeyi secti bu para okulun hakki
bingöl.shçek, 4 gün önce
4 8 Şikayet Et
ella_naz 11 Eylül 2019 18:09
İstemeyin velilerden para, sonra okulu fok götürsün. Boşverin veli kendi uğraşsın hastalık vs. Ondan sonra ilçede alırlar soluğu çocuklarımız okulda hasta oluyor. Sizin yaptığınız ve karşılığında makbuz aldığınız bağışların belli bir yüzdesi devlete gidiyor sayın veliler. Tavşana kaç tazıya tut diyen sistemde başkaldıracağınız yer okullar değildir. Sistemi oluşturandır. okullara ihtiyaçlarını karşılayamayacak kadar para gönderen mekanizmadır. Ama kime ne anlatıyorum? Fos, fıs.
3 24 Şikayet Et
M Y T H 11 Eylül 2019 17:22
Bizim gıkımız çıkmaz ve zaten özel aracımız okulun eşyasını taşır. Öğrencisiniz almayı unutan veliye servis çeker. Şu sıralar Okul kitabı taşırız ve onlarca tarayıcı yazıcı bilgisayar ve akıllı tahta tamir ederiz.Sınıfımızın perdelerini yıkar ve badanasını yaparız.Ama Buralara yazmaktan hicap duyarız. Boya işi sadece medya yönü.Bunları da bozkırda dağda yaparız.Bu işlerin arasında küflenmemek için bir de master ve kurslarla yenileniriz.Milli eğitim, bizlere emanet edilmiş bir millet davasıdır.
Siz ülkeyi sadece Milli Eğitimden ibaret zannediyorsunuz herhalde. Yıllardır kendi özel aracımla kurumumun yüzlerce işini yaptım, yapmaya devam ediyorum ve devam da edeceğim. Bunların hesabını bile yapmıyorum. Yeter ki kurumun işi yarım kalmasın. Becerebildiğimiz bütün işleri kurumumuz adına yapıyoruz. Temizliğinden tamirine, hamal gibi eşya taşımaktan mutemetliğe, program yazmaya kadar her türlü işi yapıyoruz. Daha bir hafta önce servisin çok fahiş bir fiyat istediği tarayıcı tamirini arkadaş ile beraber araştırıp öğrendik ve kendimiz tamir ettik. Bizden istenen hiç bir işi bu bizim görevimiz değil diyerek geri çevirmiyoruz. Bizden talep edilmediği halde dışarıya yaptırmaya gerek yok biz bu işi kendimiz yaparız diyoruz. Bizim gibi bu işleri yapan Türkiye'de binlerce çalışan var. Ama öğretmenler gibi haber olmak için gazeteci çağırıp reklam yapmadığımız ve MEBurlar.net te haber olmadığı için bu işleri sadece sizin yaptığınızı zannediyorsunuz.
BEŞİKTAŞ_111, 4 gün önce
2 6 Şikayet Et
KARAELMAS6741. 11 Eylül 2019 16:41
Daha bu sabah gönderdim çocuktan 100 lira para..Bu işe bi.çözüm bulun..Kocaeli ...izmit merkez...
22 3 Şikayet Et
BEŞİKTAŞ_111 11 Eylül 2019 15:28
Siz ülkeyi sadece Milli Eğitimden ibaret zannediyorsunuz herhalde. Yıllardır kendi özel aracımla kurumumun yüzlerce işini yaptım, yapmaya devam ediyorum ve devam da edeceğim. Bunların hesabını bile yapmıyorum. Yeter ki kurumun işi yarım kalmasın. Becerebildiğimiz bütün işleri kurumumuz adına yapıyoruz. Temizliğinden tamirine, hamal gibi eşya taşımaktan mutemetliğe, program yazmaya kadar her türlü işi yapıyoruz. Daha bir hafta önce servisin çok fahiş bir fiyat istediği tarayıcı tamirini arkadaş ile beraber araştırıp öğrendik ve kendimiz tamir ettik. Bizden istenen hiç bir işi bu bizim görevimiz değil diyerek geri çevirmiyoruz. Bizden talep edilmediği halde dışarıya yaptırmaya gerek yok biz bu işi kendimiz yaparız diyoruz. Bizim gibi bu işleri yapan Türkiye'de binlerce çalışan var. Ama öğretmenler gibi haber olmak için gazeteci çağırıp reklam yapmadığımız ve MEBurlar.net te haber olmadığı için bu işleri sadece sizin yaptığınızı zannediyorsunuz.
Hani şu haberler var ya; "Fedakar öğretmen okulunu boyadı, fedakar müdür ve öğretmenleri sıraları tamir etti."...vs. Tamam fedakarlık etmek, gayretli olmak güzel bir davranıştır. Peki siz hiç odasını boyayan nüfus müdürü, maliyeci, özel idare memuru gördünüz mü? Milli eğitim dışındaki hiç bir bakanlıkta kurumun işi yapılırken özel aracını kullanan memur yoktur. Başka hiç bir kurumda devletin aracı gelmeden kimse bir yerden bir yere gitmez. Bakanlık dağın başına öğretmen atar, ne lojmanı vardır, ne fiziki koşullar iyidir ne de okulun beş kuruşluk ödeneği vardır. Öğretmenimiz onlarca km'lik yolu kendi imkanlarıyla gider. Bu da yetmez, okulunu temizler, boyar, sobasını yakar...vs. Bu haldeki bir öğretmeni bile kendileri de öğretmenlikten gelen müfettişlerimiz, il, ilçe müdürleri her fırsatta küçük düşürmeye, onu ezmeye çalışır. "Sınıflar niye yeterince temiz değil, köşeler niye şöyle, bahçe niye çamur,...bilmem ne..." derler. Yine ilkokul ve ortaokul müdürleri toplantılarda okulun ihtiyaçlarını dile getirdiği zaman, İl yöneticileri lafı "beceremiyorsan istifa et, görevi bırak"a getirir. Ha bu arada bağış toplamak filan da yasaktır zaten. Sistemimizde istisnalar dışında üst yöneticiler işlerini yapıyormuş gibi görünmeliler, önemli olan işi kılıfa uydurmaktır. Mesela okullarda bağış toplamak yasaktır. (Politikacı vatandaşa şirin görünecek.). Ama ilkokul ve ortaokullara ödenekte gönderilmez. Onların istediği ne, işini bilen müdür olacaksın; hem bir şekilde veliyi ikna edip bağış toplayacaksın, gerekirse bir hayırsever bulup okulun işlerini halledeceksin, hem de şikayet edilmeyeceksin. Üst yöneticiler ve veliler tarafından şamar oğlanına çevrilmiş okul idarecileriyle eğitim bir yere gidemez. Eğitim hikayemizde sadece wattsapta, sosyal medyada şov amaçlı çekilmiş fotoğraflardan ibaret olarak kalır. (Mevcut düzende önemli olan gerçekten başarılı olmak değil, başarılıymış gibi görüneceksin.)