milli. yetim. 16 Eylül 2019 22:16
Kamu Denetçiliği Kurumuna, 21/01/2019 tarihli ve 2019/1238 numaralı başvurum ile ilgili KDK'nca düzenlenen 28/05/2019 tarihli ve 2019/3779-S.5512 sayılı karar verildi... Kararda; KDK'nca, farklı kişilerce yapılan, 16 adet başvurunun .........sözlü sınavına ilişkin benzer hususları içerdiğinin tespit edildiği ve tüm dosyaların 2018/16601 numaralı ilk başvuru dosyası altında birleştirilerek inceleme ve araştırmaların söz konusu dosya üzerinden yürütüldüğü bildirilmiştir. Ancak Başvurumun diğer dosyalar ile birleştirilmesi nedeniyle dilekçemde belirtiğim hususular dikkate alınmamış ve bu hususlar hakkında İdareden bilgi alınmadan, kamuoyuna yansıyan bilgilere göre itiraz edenlerin tamamına aynı cevap verilmiştir. İtiraz eden tüm hak arayanlara, aynı cevabın verilmesi akla ve mantığa aykırıdır. Kurumunuz, Anayasamızın 74 üncü maddesinde yer alan bir kurum olarak ve 6328 sayılı Kanunun 5 inci maddesi gereğince görevlendirilmiştir. Ancak söz konusu başvurumda ki tutum ve davranışları; Bireysel insan haklarının gelişmesine, hukukun üstünlüğünün sağlanmasına, hak arama kültürünün yaygınlaşması ve insan odaklı bir idarenin oluşması konularına hizmet etmemiştir. Bireylerin tüm eylem ve işlemlerinde devlete güven duyabilmesinin, devletin de yasal düzenlemelerde bu güven duygusunu zedeleyici yöntemlerden kaçınmasını gerekli kılan, Hukuk devleti tanımına aykırı işlem yapılmıştır... Bu karar elime geçene kadar bir çok arkadaşıma, idari işlemleri ile ilgili mahkeme öncesi mutlaka KDK' na başvurmalarını önermiştim. Şimdi ise zaman kaybı olduğunuzu her platformda aktarıyorum...
0 0 Şikayet Et
impossible34 12 Eylül 2019 11:54
Siz kime gideceksiniz?
0 2 Şikayet Et
sevenkalp1 11 Eylül 2019 18:13
Mahkemeler yasayı istediği gibi işine geldiği gibi uyguluyor aynı konuda bir davada on çeşit ayrı karar verilebiliyor Kamu kurumundan kasti olarak resen hiç bir evrak istenmiyor Bilhassa idare mahkemeleri hakimleri çok yetersiz
1 12 Şikayet Et
Karaoglan3307 11 Eylül 2019 17:11
zaman kaybısınız. size başvurmak tamamen hayal kırıklığı. idarenin yaptığı her türlü usulsüzlük kanun tanımaz tavırlarına destek verdiniz hiç hukuk kanun bilmiyonuz. uzman arkadaşlarınız şikayetçiyle temasa geçmiyo ilgi alaka maalesef yok. aslında hukuk kanun işlemediği yerde kdk da tırt bana göre
1 27 Şikayet Et
recepacun 11 Eylül 2019 17:10
Şu anki uygulama neticesinde aylık 820 Tl zarara uğrayacağım,bunun önlenmesi için müracaat yaptım, Emekli olmadığınızdan zararınız yok diyerek davam red edildi. Yani ben kısmet olursa 65 yaşında emekli olunca dava açacağım o zamanda vakit geçmiş,önceden bunu görmüştünüz ,çalışırken dava açmalıydınız diye bir karar verilecek, ozamanın OMBUSMANI tarafından.Ben nasıl inanacağım bu kuruma?
0 19 Şikayet Et
ö.mercankaya 11 Eylül 2019 16:55
kamuda çalışan tüm işçilere ikramiye var ama memurlara ikramiyeyi birak bir kap yemek bile haram
4 21 Şikayet Et
hassali 11 Eylül 2019 16:28
O da yalan bu da yalan gel biraz da burada oyalan demek istiyor galiba.
1 26 Şikayet Et
mavigözlüm 11 Eylül 2019 15:57
iyi de hangi sorunu çözdünüz?
7 31 Şikayet Et
ö.mercankaya 11 Eylül 2019 15:47
kamu denetçiliği başkanı hadi 3600 ek gösterge sözü verileli bir seneyi geçti sorunu çöz.biz e gelin deniyor ama çözüm yok.üniversite teknik mühendisin ek göstergesi 3600 yine üniversite mezunu genel idari personelin ek göstergesi 2200 dür.hadi çöz bakalım nasıl çözeceksin.
6 15 Şikayet Et
muratgun922 11 Eylül 2019 15:37
zerre kadar hukuktan anlamıyorsunuz ki, bir başvuru yaptım, kararınızı 30 yıllık hukuk profösürü okudu. Sadece dediği şu "ağlanacak bir hali var bu kurumun"
0 42 Şikayet Et
123