fatihfgk 12 Eylül 2019 14:19
ibb yurları bedava ensar vakfına tahsis ediyor. ama verilen yurtlarda kalan öğrencilerden milyonlarca para kazanılıyor. evet nakit yardım yooooookkk!!!!!!
Ensar vakfı başkanı, belgelerle konuştu, nakdi bir yardımın olmadığını ibb nin binası varsa buraları yurt felan yapıldığı, diyelimki istanbul geneli piknik yapılacak ibb sadece otobüs hizmeti vermiş. Nakdi yardım yooookk
mehmet-060, 3 gün önce
0 4 Şikayet Et
tantan85 12 Eylül 2019 14:02
bi tutturmuslar nakdi olmadı nakdi olmadı. kardesim bu seye benziyo kuveyturk mevduata faiz degıl de kar payı dıyo ya aynen ole :)) oraya giden otobusler su mu yakıyo? yada o binaları ibb kendı tahsıs etsın olmaz mı
Ensar vakfı başkanı, belgelerle konuştu, nakdi bir yardımın olmadığını ibb nin binası varsa buraları yurt felan yapıldığı, diyelimki istanbul geneli piknik yapılacak ibb sadece otobüs hizmeti vermiş. Nakdi yardım yooookk
mehmet-060, 3 gün önce
0 3 Şikayet Et
mehmet-060 12 Eylül 2019 11:59
Ensar vakfı başkanı, belgelerle konuştu, nakdi bir yardımın olmadığını ibb nin binası varsa buraları yurt felan yapıldığı, diyelimki istanbul geneli piknik yapılacak ibb sadece otobüs hizmeti vermiş. Nakdi yardım yooookk
İBB den Ensar Vakfına yada Türgev gibi yerlere Milyarlar aktarılırken neden sesin çıkmadı diye sormazlar mı adama???
fatihfgk, 3 gün önce
5 1 Şikayet Et
fatihfgk 12 Eylül 2019 09:02
İBB den Ensar Vakfına yada Türgev gibi yerlere Milyarlar aktarılırken neden sesin çıkmadı diye sormazlar mı adama???
2 11 Şikayet Et
hedef2024 11 Eylül 2019 19:48
Adamlar belediyede bile yiyor bide es kaza iktidar olsalar ülkeyi yerler 5 yılda
32 27 Şikayet Et
romeo657 11 Eylül 2019 17:14
Somut belge olmadan konuşuluyor. Somut belge sunulur sonra Başkandan da hesap sorulur. Hesap veremezse millet tarafından kovulur. Yorumlara bakıyorum herkes bir siyasi partinin başkanı gibi. Ama kimse bilmiyor ki çalan kim olursa olsun bizim cebimizden çalıyor.
12 69 Şikayet Et
tirabzn 11 Eylül 2019 17:10
ne de güzel bi vakıf izmir tanıtımı :))bari öğrenci yurdu vakfına aktarsaydınız tamam yiyecenizde birazda öğrenciler yerdi tanıtım vakfında hep kendiniz yiyeceniz :)
28 32 Şikayet Et
halkın sesisi 11 Eylül 2019 16:59
izmiri fok götürürken bile yüzde 70 oy alan bir adama söylenebilecek tek söz var yi goçum yii :)
36 55 Şikayet Et
Kemal Yücel 11 Eylül 2019 16:53
Memurlar.net in ''haber'' anlayışı çok garip. Haber başlığında. ''8 milyon aktardı '' diye bir kesin durum ifade ediyor. Haberin detayına bakıyorsun ..aktarma girişimi diyor. Eyyyy memurlar .net. AHLAKLI olmaya davet ediyorum. Tabi eğer o şeyden sizde varsa. Eminim bunu yayınlamayacaksınız , ama olsun. Amacım size ayna tutmak.
15 75 Şikayet Et
Derdiya 11 Eylül 2019 16:51
iki kör dolma yerlerken birisi dolmaları çift çift yemekle itham ediyor diğerini. o da, ya arkadaş sen kör değilsinde benimle dalgamı geçiyorsun velevki ben çift çift yiyeyim dolmayı da sen nerden bileceksin benim çift çift yediğimi diye çıkıştığında ithamda bulunan kör derki yok arkadaş gerçekten görmüyorum körüm ama ben çift çift yiyorum senin de aynı yapacağını düşündüğüm için öyle söyledim der. birileri İstanbul da 850 milyon küsür lira vakıflara yardım edildiğini açıklıyor biriside reklam için 8 milyon para aktarmaya çalışıyor diye suçlama yöneltiyor. birisi bol keseden yardım ediyor gerçi nakdi yardım yapmadık diye kelime oyunu yapılıyor diğer doğru veya yanlış bir iş karşılığı para aktarma çabasında olunmakla suçlanılıyor. sayın Alpay 100 km 63 litre yakıt harcayan clio nun hesabını verin Sayıştay öyle diyor, gerçi Sayıştay dediğine de diyeceğine de pişman oldu daire başkanı görevden alındı.
13 37 Şikayet Et
123