matrakmatrakcimbomlu 12 Eylül 2019 08:33
Ah bu millet işi bilmiyor.bak seçimler kötü olunca nasıl çift dikiş düzelmeye başlıyor.eğer bu millet aklını kullanıp biat etmeyi bıraksa bunlar senede yüzde 10 zam doğalgaza ancak yapabilirler. elinde ki bu gücü milletimiz bilmiyor.
2 6 Şikayet Et
varolhasan 11 Eylül 2019 22:57
işte sorunu tespit etmiş bi arkadaş. haklısın aynı yaştaki kişilerden 98 de işe başlayan 45 yaşında emekli olacak 2000 de işe başlayan 60 yaşı bekleyecek çok büyük adaletsizlik olmuyormu bu
1999 dan sonra emeklilik kademeli 60 65 e çıkarıldı bu yaşa takılanlar nolacak.eytliler magdurda sonrakiler olmuyormu
sosial, 4 gün önce
4 8 Şikayet Et
beyhan yılmaz 11 Eylül 2019 22:44
Yaşa takıldığını iddia eden arkadaşlarım, bu hak size verilirse; sizinle aynı prim günü ve aynı yaşta herkes emekli olabilecek mi? Cevabınız evet ise ben de destekliyorum. Aksi halde ben 5 yıl geç doğdum diye neden 25 yıl geç emekli oluyorsam sizde ondan bekleyeceksiniz. (Nokta)
12 7 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 11 Eylül 2019 22:02
Erken emeklilik diye makul bir sorunsal-olgu olmadığından, çözüm diye de bir sorun yoktur... Çocuklarımız ve torunlarımızın geleceği için özveri ile çalışma vaktidir.
Kim getirmişti bubelayi ize ve son 6 yildir çözecek kler
ilkdefa, 4 gün önce
3 4 Şikayet Et
ilkdefa 11 Eylül 2019 20:54
Kim getirmişti bubelayi ize ve son 6 yildir çözecek kler
3 0 Şikayet Et
kitkanun 11 Eylül 2019 20:19
Bosuna beklemeyin. Son 2 seçimdir var bu vaadler. Hepsi fıs çıktı
3 19 Şikayet Et
sosial 11 Eylül 2019 20:08
1999 dan sonra emeklilik kademeli 60 65 e çıkarıldı bu yaşa takılanlar nolacak.eytliler magdurda sonrakiler olmuyormu
11 14 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 11 Eylül 2019 19:56
Eyvallah, bu arada senin de fikrini biliyordur sanırım :) Kal sağlıcakla.
reis senin fikrini bekliyordu zaten karar vermek icin. inanılmaz fikirlerinin ışıgında sn. cumhurbaşkanı kararını verecektir artık
eses-havagücü26, 4 gün önce
4 6 Şikayet Et
eses-havagücü26 11 Eylül 2019 19:48
reis senin fikrini bekliyordu zaten karar vermek icin. inanılmaz fikirlerinin ışıgında sn. cumhurbaşkanı kararını verecektir artık
Böyle bir mağduriyet yoktur. Tam tersine, bunlara erken emeklilik hakkı verilirse, milli ekonomik mağduriyet doğabilir kanısındayım Reis.
DoksanıncıKöyden, 4 gün önce
5 14 Şikayet Et
hedef2024 11 Eylül 2019 19:47