tirabzn 12 Eylül 2019 09:23
diğeri canan kaftancıoğlu :)
tek kişilik koltuğa iki kişi oturursa kırılır tabi. (bir gösterilen kendisi bir gerçek kendisi)
karetecidöven, 1 ay önce
16 4 Şikayet Et
Mehmet1995 12 Eylül 2019 09:22
galiba cumhurbaşkanımızın duruşundan kıskançlığa girdin. :DD
Buna denk geldi mi diyelim? Akp içinde hala sıkıntılı, üretkenlik yerine pis işler çevirenler var...bunu edince ne oldu şimdi? Tabi tabi inandık denk geldi
kişi123, 1 ay önce
14 2 Şikayet Et
karetecidöven 12 Eylül 2019 07:57
tek kişilik koltuğa iki kişi oturursa kırılır tabi. (bir gösterilen kendisi bir gerçek kendisi)
34 10 Şikayet Et
kişi123 12 Eylül 2019 01:35
Buna denk geldi mi diyelim? Akp içinde hala sıkıntılı, üretkenlik yerine pis işler çevirenler var...bunu edince ne oldu şimdi? Tabi tabi inandık denk geldi
15 29 Şikayet Et
Referai 12 Eylül 2019 00:56
sayın cumhurbaşkanımız doğru adım atmıştır. ancak sayın soylunun negatif algı oluşturan demeçleri zarar veriyor.
11 34 Şikayet Et
debug 11 Eylül 2019 23:01
Eee beğenmiyorsan parti kur ülkede demokrasi var... iktidarın hep söylediği cümle bu değil mi? İşte ülkenin en büyük sıkıntısı da bu. Kuvvetler ayrılığı olmadığı zaman böyle olur sen hukuk devletini iktidar olan bir siyasi partinin boyunduruğu altına verirsen herkes kafasına göre takılır böyle. Çünkü bilir ki "ben iktidar sahibiyim bana bir şey olmaz" İktidarı aldım diye herşeyi yapmanın mübah olduğunu zanneden zihniyetin eseridir bu.
Neden duymazlıktan geliyor herkes? Başta belediyeler ve üniversiteler olmak üzere her kurum kafasına göre alım yapmaya başladı. Mülakat ve torpillerle herkes kendi adamını almaya çalışıyor. Bu davranış güzel Türkiye'mize hiç yakışmıyor. Tüm kpss adayları yüksek puanlarla beklemekte ve buna son verilmesini istemektedir. Eskiden olduğu gibi tüm kurumlar Kpss Merkezi Alıma geçip puana göre alım yapmalıdır. Acilen çözüm istiyoruz.
gulizarkantar, 1 ay önce
6 74 Şikayet Et
Yusuf22 11 Eylül 2019 22:55
Tamamen katılıyorum. Ülkede milyonlarca genç KPSS sınavına giriyor, ama birçok kurum kafasına göre alım yapıyor. Tüm kurumlar memurlarını belli bir takvim açıklayarak, KPSS'ye göre almalıdır. Aslında bu başta iktidar partisi olmak üzere tüm siyasilere olan güveni de artıracak, ülkeyi normalleştirecektir.
Neden duymazlıktan geliyor herkes? Başta belediyeler ve üniversiteler olmak üzere her kurum kafasına göre alım yapmaya başladı. Mülakat ve torpillerle herkes kendi adamını almaya çalışıyor. Bu davranış güzel Türkiye'mize hiç yakışmıyor. Tüm kpss adayları yüksek puanlarla beklemekte ve buna son verilmesini istemektedir. Eskiden olduğu gibi tüm kurumlar Kpss Merkezi Alıma geçip puana göre alım yapmalıdır. Acilen çözüm istiyoruz.
gulizarkantar, 1 ay önce
0 76 Şikayet Et
Veefa 11 Eylül 2019 22:55
Yeni Başkanlık sisteminin uygulaması; "Seçimi kazanan her şeyi alır, her şeyi yapar, ne yaparsa yapsın, ne kadar adaletsiz olunursa olunsun, adalet, hakkaniyet teferrüattır" şeklinde uygulandığı için aynı şeyi şeçim öncesi tersini söylese bile CHP'liler de yapıyor. yanlışı yapan benim yandaşım ise ortada yanlış yoktur yozlaşması mevcut. Halbuki Yanlışı yapan benim yandaşım ise de yanlış yanlıştır, gerekli müeyyide, hukuk uygulanmalıdır. "Sonuca ulaşmak için her yol mübahtır" yozlaşık erdemsizliğini herkes terketmeli, yoksa Türkiyemizin çatısını kendi üzerimize kendimiz uçuracağız ve bunda hiç kimse kabahatsiz olmayacak.
Neden duymazlıktan geliyor herkes? Başta belediyeler ve üniversiteler olmak üzere her kurum kafasına göre alım yapmaya başladı. Mülakat ve torpillerle herkes kendi adamını almaya çalışıyor. Bu davranış güzel Türkiye'mize hiç yakışmıyor. Tüm kpss adayları yüksek puanlarla beklemekte ve buna son verilmesini istemektedir. Eskiden olduğu gibi tüm kurumlar Kpss Merkezi Alıma geçip puana göre alım yapmalıdır. Acilen çözüm istiyoruz.
gulizarkantar, 1 ay önce
6 56 Şikayet Et
brkrsln 11 Eylül 2019 22:43
devlet başkanlarının ağırlandığı,koskoca milyar dolarlık sarayda sandalye kırık oluyor ve ne tesadüf o da ekrem imamoğluna denk geliyor,diyecek hiçbir şey bulamıyorum ,yazık.
48 113 Şikayet Et
gulizarkantar 11 Eylül 2019 22:19
Neden duymazlıktan geliyor herkes? Başta belediyeler ve üniversiteler olmak üzere her kurum kafasına göre alım yapmaya başladı. Mülakat ve torpillerle herkes kendi adamını almaya çalışıyor. Bu davranış güzel Türkiye'mize hiç yakışmıyor. Tüm kpss adayları yüksek puanlarla beklemekte ve buna son verilmesini istemektedir. Eskiden olduğu gibi tüm kurumlar Kpss Merkezi Alıma geçip puana göre alım yapmalıdır. Acilen çözüm istiyoruz.
7 160 Şikayet Et