crazyysf 13 Eylül 2019 23:49
Kin tutmamak ve affetmek güzel bir davranış ama o eylemci hapis cezasını mecbur çekecek. Biz insanlar kanunları bilemeyiz. Bazı yaptığımız davranışlar bizim başımıza dert olabilir. O yüzden çok dikkatli olmak lazım. O eylemci bu yaptığı davranışın suç olduğunu bilmiyordur büyük ihtimal. Yoksa yapmazdı.
0 0 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 11:33
7 tane sivil katledildi bugün. müsaaden varsa vatandaş önce bunları katledenleri destekleyen partiye ve onları destekleyen onlarla ittifak yapan diğer partiye ders versin önce.gübreden daha önemli değil mi?
Vatandaş gübreci partiye gerekli dersi verseydi bir daha böyle pislikler yapılmazdı.
hassali, 1 ay önce
20 7 Şikayet Et
muratkurna 13 Eylül 2019 11:33
Hımm bu haberde manda tezeği kokusu var. Acaba??? tehdit mi? Cukka mı? yoksa bir teklif mi? vs vs sorular akla gelmekte. Düzcelileri tanıdığım kadarıyla yaptıkları iş için özür dilemezler. Geçenlerde de böyle bir haber sunulmuştu. Yok eski belediye başkanı Keleş k mal dan özür dilemiş miş miş de bence bu haber asparagastır.
13 2 Şikayet Et
hassali 13 Eylül 2019 10:49
Vatandaş gübreci partiye gerekli dersi verseydi bir daha böyle pislikler yapılmazdı.
13 11 Şikayet Et
yagotrumu 13 Eylül 2019 10:41
Doğrusunu söylüyor. Suriye politikamız bir komşu olarak baştan beri yanlıştı. Suriye bir komşu olarak sınırımızda hep kalacak ama Türkiye tarafından kendisine yapılanları herhalde bin yıllar boyunca unutmayacaktır. Suriye gibi unutulan Libya ya ne demeli? Onların da savrulmasına ve Kaddafinin gönderilmesine destek olduk. Bunlar bu ülkeler tarafından gelecekte hep masaya konulacaktır.
daha geçenlerde çıkmış bayım, 'akp başkanı senin suriyede ne işin var, seni oraya kim soktu, bunun cevabını ver bana'diyor, demiyorki binlerce km uzaktan abd senin neişin var suriyede, sınırın yok ilintin yok ey avrupa rusya sizin ne işiniz var suriyede, türkiyenin suriyede ne işi var diyor, evet eleştirininde bir sınırı olmalı dimi...
salim nizan, 1 ay önce
6 17 Şikayet Et
kişi123 13 Eylül 2019 10:24
Devleti yöneten ve yönetme adayı kişiler, affedici olmalıdır. Evet fazla saçma tepkiler de gelebiliyor ama fiziki şiddet ve toplumda da büyük sıkıntı çıkartmayan eylemleri siyasilerin affetmesi erdemli adımlar olacaktır. Sn başkana bu tutumu için teşekkürler.
0 34 Şikayet Et
salim nizan 13 Eylül 2019 10:07
daha geçenlerde çıkmış bayım, 'akp başkanı senin suriyede ne işin var, seni oraya kim soktu, bunun cevabını ver bana'diyor, demiyorki binlerce km uzaktan abd senin neişin var suriyede, sınırın yok ilintin yok ey avrupa rusya sizin ne işiniz var suriyede, türkiyenin suriyede ne işi var diyor, evet eleştirininde bir sınırı olmalı dimi...
23 3 Şikayet Et
macide kalyoncu 13 Eylül 2019 10:06
Farklı isimler altında yorumlar yapan trol çok burada. Dikkat edin.İktidar aparatı gibiler hemen anlarsınız.
3 16 Şikayet Et
hassali 13 Eylül 2019 10:04
Birileri ineğe taparlar ya! Bunlar da inek hırsızına tapmaya başladılar.
Yumruğu bile savunur hale gelmişsin yazık sana partizanlık gözünü kör etmiş
zelimz, 1 ay önce
2 14 Şikayet Et
trifaly 13 Eylül 2019 10:00
Troll bu ciddiye almayın lütfen
huzur şart haklısın kemal beyin şeref sözünü tutmasıda şart, ama şehit yakınının osman dayının anlık refklesini çok abartıyorsunuz, adamın canı yanmış, yiğeni şehit olmuş, hdpye ypygye olan tavır tutumlarından dolayı düşünmeden bir hareketle yumruk atmış olay bu.
Mütekabiliyet, 1 ay önce
7 56 Şikayet Et
123