melekasya 07 Ekim 2019 14:45
2018 yılı sonu itibariyle Türkiye'de Emeklilikte Yaşa Takılanların sayısı 5.954.225 kişi olarak belirlendi. Bu rakam her ay 50 bin kişinin emekli olduğu düşünülürse 1 Eylül 2019 itibariyle 5.404.924 kişidir ve bu kişilerin emeklilik maliyeti de ortalama 1600 TL emekli maaşı üzerinden hesaplandığında 8.647.878 TL olacaktır. Yıllık EYT Maliyeti ise 8.647.878.400 X 12= 103 milyar 774 milyon TL'dir. bunlar açıklanan rakamlar erken emeklilik büyük bir külfet
1 0 Şikayet Et
AYDINMENDERES 20 Eylül 2019 09:51
Recep Tayyip Erdoğanın söz verdiğini ispat edebilirmisiniz? Devlet Bahçeli söz vermedi demedim zaten. Karıştırmayın. Ak parti söz vermedi dedim.
AK Partisi hiç söz vermedi mi? Bizzat Recep Tayyip ERDOĞAN'ın kendisi söz verdi. Devret Bahçeli söz verdi. Yetmez mi!?
hassali, 1 ay önce
1 0 Şikayet Et
hayatixxx 14 Eylül 2019 03:40
"düzenleme falan olmayacak" cümlesinin millete söylenme şekli. akp eskiden icraat partisiydi şimdi vaat partisi oldu
0 4 Şikayet Et
bingöl.shçek 13 Eylül 2019 20:06
Taşeronların kadroya geçmesi tam bir adaletsiz uygulama oldu şuan ada kpss de derece yapsa bu kadar kolay kadro alamıyor.
Bir seçim hesabı yüzünden ülke neler kaybetti, kaybedecek? Bkz. 1.Taseronlarin kadroya gecirilmesi 2. EYT
egiteknolog, 1 ay önce
0 6 Şikayet Et
sarperener 13 Eylül 2019 19:13
EYT için çözüm; gönüllü olanları üç yıllık ayda 2 bin şartıyla emekli edilsin.Yerlerine 3 yıl aynı şartlarda gençler atansın.:)
8 2 Şikayet Et
sarperener 13 Eylül 2019 19:06
Emeklilik kulağa hoş gelse de, çalışan ve emekli maaşlarının arasındaki makas daralmadıkça, çoğu emekli olmaz.Neden yılda 25 bin az alasınız ki? :)
0 10 Şikayet Et
egiteknolog 13 Eylül 2019 16:59
Bir seçim hesabı yüzünden ülke neler kaybetti, kaybedecek? Bkz. 1.Taseronlarin kadroya gecirilmesi 2. EYT
3 7 Şikayet Et
kerem6428 13 Eylül 2019 16:24
Uzun soluklu mu? Yani seçim 2023 e kadar:))))
2 17 Şikayet Et
hassali 13 Eylül 2019 15:01
AK Partisi hiç söz vermedi mi? Bizzat Recep Tayyip ERDOĞAN'ın kendisi söz verdi. Devret Bahçeli söz verdi. Yetmez mi!?
ak parti bu konuda hiç söz vermedi.
AYDINMENDERES, 1 ay önce
2 19 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 13 Eylül 2019 14:19
Birçok ciddi sorunumuz varken, kendimize olmadık yeni yapay sorunlar çıkarmak hususunda da mahiriz maalesef. EYT diye bir sorun yoktur. Yasada ne yazıyorsa, o koşullara göre emekli olunur. Bu arada, emeklilik hakkı elde edilmeden, kazanılmış hak da olmaz. Zaten yasa çıktığında, emekliliğine az kalmış kişilere yönelik lehe düzenlemeler de yapılmıştır. İşinizi en iyi şekilde yapın, gerisi gelir. Bu ülkeyi hep birlikte ve özveri ile çalışarak kalkındıracağız, ağlayıp sızlayarak değil. Gelecekte çocuklarımıza ve torunlarımıza daha müreffeh ve kalkınmış bir ülke bırakmak istiyorsak, yakınmadan ve yapay sorunlar-mağduriyetler çıkartmadan çalışalım lütfen. Kalın sağlıcakla
52 14 Şikayet Et
123456