kişi123 13 Eylül 2019 18:06
akp de dün iyi şeyler etmişti, kötü şeyler de etmişti.. başımıza bomba atan komutanlara kim o bombaları teslim etti? onlara da gitmiyor mu sözünüz..
cami logosunu kim kaldırdıysa ona ve ortaklarına söylüyorum. baş örtüsü yasağını hangi parti desteklemişse ona ve ortaklarına söylüyorum. askerleri sivilleri şehit edenlerle hangi partinin ilişiği varsa ona ve ortaklarına söylüyorum. bu kadar kafi sanırım.
karetecidöven, 1 ay önce
0 1 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 17:38
cami logosunu kim kaldırdıysa ona ve ortaklarına söylüyorum. baş örtüsü yasağını hangi parti desteklemişse ona ve ortaklarına söylüyorum. askerleri sivilleri şehit edenlerle hangi partinin ilişiği varsa ona ve ortaklarına söylüyorum. bu kadar kafi sanırım.
tam akp e söylenmesi gereken cümle... Esin kaynağı olabilirsiniz...
kişi123, 1 ay önce
1 1 Şikayet Et
kişi123 13 Eylül 2019 15:12
tam akp e söylenmesi gereken cümle... Esin kaynağı olabilirsiniz...
dün iyi şeyler yapmış olmanız, bugün size kötü şeyler yapma hakkı vermez. dün yaptıklarınıza da fazla güvenmeyin. son nefese kadar kimin ne olacağı belli olmaz.
karetecidöven, 1 ay önce
1 1 Şikayet Et
kişi123 13 Eylül 2019 14:44
liderin işi toparlamaya çalışıyor sen balta vuruyorsun! Şimdi hangi yerdesin? yandaş anketlere güven bari de az sessiz kal:) dipsiz kuyudasınız konuştukça batıyorsunuz. Bırakın da lideriniz işleri toparlasın.. Sırt vurmaları cümlelere az ara verin?
karamolla oğlu acaba, ismekte kapatılan bazı kuran kurslarının arapca kursalarının kapatıolması hakkında ne düşünüyor, ayrıca logodan caminin çıkarılması konusunda ne düşünüyor? gerçi camlı cami hakkında ne düşündüğünü biliyoruz
Mütekabiliyet, 1 ay önce
0 1 Şikayet Et
Er-kişi 13 Eylül 2019 14:26
Bugüne kadar Milli Görüş teşkilatının hangi konuda yanıldığına şahit oldunuz merak ediyorum, bugün idrak etmekte zorlandığımız hususları çok açık bir şekilde açıklayan ve bizlerin idrak etme sıkıntımız yüzünden anlamadığımız ve eleştirdikten en az 2 yıl sonra evet milli görüşçüler haklı imiş dediğimiz bir teşkilattan bahsediyoruz. Kaldı ki sayın karamollaoğlu cami karşıtı değildir, sayın karamollaoğlu sadece ülkemizdeki şatafat ve israfa dikkat çekmek istemiştir. Eğer bugün israf konusunu, cami karşıtı diye algılıyorsanız sorunun başkasında değil sizde olduğunu anlamanız için çamlıca camiinin inşaat maliyetine ve günlük maliyetine bakınız, o zaman ne demek istenildiğini anlarsınız tabi ki bu maliyeti, en az 20 kişinin çalıştığı orta ölçekli bir işletme ile karşılaştırınız o maliyetle kaç işletme kurulur, o işletmeler de kaç kişi çalışır, o çalışan kişiler kaç kişiye ekmek sağlar, o kişiler devlete ne kadar vergi verir, o işletmelerin karlarının yüzde kaçı ile çamlıca camii büyüklüğünde ne kadar camii yaptırılır ve o işletmeler böyle hayırlı işlerde kullanılabilir. Vel hasılı devlete ne kadar katma değer sağlanır ve bu katma değer devamlı hale getirilebilir onu anlayabilirsiniz. Yeter ki düşünebilelim....
dün iyi şeyler yapmış olmanız, bugün size kötü şeyler yapma hakkı vermez. dün yaptıklarınıza da fazla güvenmeyin. son nefese kadar kimin ne olacağı belli olmaz.
karetecidöven, 1 ay önce
2 3 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 11:56
dün iyi şeyler yapmış olmanız, bugün size kötü şeyler yapma hakkı vermez. dün yaptıklarınıza da fazla güvenmeyin. son nefese kadar kimin ne olacağı belli olmaz.
Sen hayatında belki cami nedir bilmez iken, cami için cezaevinde yatan bir kişi hakkında konuşabiliyor olmak için düşünmeye gerek duymamak ne kadar trajik bir durum. Birde bu kuran kursları hangi kurslar ise esenler belediye başkanına söyleyiniz nasıl olsa ibb grup başkanvekili ibb meclisinde konuyu gündeme taşısınlar, herşeyi getiriyorlar gündeme logo ve kuran kurslarını da gündeme getirsinler olmaz mı?
Er-kişi, 1 ay önce
7 7 Şikayet Et
Er-kişi 13 Eylül 2019 09:41
Sen hayatında belki cami nedir bilmez iken, cami için cezaevinde yatan bir kişi hakkında konuşabiliyor olmak için düşünmeye gerek duymamak ne kadar trajik bir durum. Birde bu kuran kursları hangi kurslar ise esenler belediye başkanına söyleyiniz nasıl olsa ibb grup başkanvekili ibb meclisinde konuyu gündeme taşısınlar, herşeyi getiriyorlar gündeme logo ve kuran kurslarını da gündeme getirsinler olmaz mı?
karamolla oğlu acaba, ismekte kapatılan bazı kuran kurslarının arapca kursalarının kapatıolması hakkında ne düşünüyor, ayrıca logodan caminin çıkarılması konusunda ne düşünüyor? gerçi camlı cami hakkında ne düşündüğünü biliyoruz
Mütekabiliyet, 1 ay önce
8 37 Şikayet Et
uye452 13 Eylül 2019 09:37
ittifak ruhlarına yansıdı. Allah islah etsin diyeceğim de yaşları başları almış gitmiş
karamolla oğlu acaba, ismekte kapatılan bazı kuran kurslarının arapca kursalarının kapatıolması hakkında ne düşünüyor, ayrıca logodan caminin çıkarılması konusunda ne düşünüyor? gerçi camlı cami hakkında ne düşündüğünü biliyoruz
Mütekabiliyet, 1 ay önce
23 8 Şikayet Et