ARABACIMUSA 13 Eylül 2019 14:24
Türkiye'de Hanefi-Maturidi(sünni islam) ekseninde bir islam anlayışının zemin bulmasını istemeyen derin güçler var bu güçlerin esas merkezi batıda ancak,içeride de taşaronları var.Osmanlının Viyana bozgunundan sonra devreye giren bu güç merkezi Tanzimatla birlikte işini hızlandırdı.1923-1950 arasında tam kadro çalıştılar.1950 den sonra bir rahatlama oldu.Bu güçler,Adnan Menders'i idam ettirdiler,Bir Zamanlar Demirel'e demedik laf bırakmadılar,Özal'lı nerdeyse hain ilan ettiler,Erbakan'a küfretmeyeni kalmadı şimdi hepsine yapılanın toplamını sayın Erdoğan'a yapmak istiyorlar çünkü Sayın Erdoğan yukarıda ifade ettiğim eksende bir politikacı ve ülkede bu eksen doğrultusunda islam anlayışının gelişmesini istiyor.Bu islam anlayışının neşvü nema bulmasını istemeyen güçler Sayın Erdoğanı yıkmak için herkesle her zeminde anlaşabilirler bunu da zaten günlük yaşıyoruz.
4 4 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 12:30
dürüst olun kardeşim deyin ki; biz iktidar olmak istiyoruz bunun için pkk nın siyasi uzantısıyla da ittifak yaparız. onu bunu suçlamayın. hadi eywallah
9 7 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 12:28
yapılanlara çok karşıysan, pkk ya çok karşıysan çözüm sürecinde hdp pkk nın derdinin kürt halkı olmadığı özerklik ve ayrı devlet istediği herkes tarafından açık ve net anlaşılmışken ifşa olmuşken neden bugün chp-hdp tarafındasın.
hikaye anlatma hdp nedir onu söyle dürüst biçimde. hdp-pkk ilişkisi nedir onu söyle?chp-hdp yan yana mı onu söyle. chp-hdp el ele kol kola omuz omuza seçimi kazanırsa nolur onu söyle.
karetecidöven, 1 ay önce
4 6 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 12:22
geçmişi yalan yanlış çarpıtıp cambaza bak cambaza diyerek, özerklik isteyen ayrı devlet isteyen hdp yle yaptıkları ittifakı ört bas etmeye çalışıyorlar.
6 5 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 12:15
hikaye anlatma hdp nedir onu söyle dürüst biçimde. hdp-pkk ilişkisi nedir onu söyle?chp-hdp yan yana mı onu söyle. chp-hdp el ele kol kola omuz omuza seçimi kazanırsa nolur onu söyle.
3-5 aydır pkk eylem yapıp katliam yaptıkça bir grup güruh pkk yanında hdp ve de cehepaye de saldırmaktadır. deneme yanılma dediğiniz hendek düzeltmelerinde 765 asker-sivil şehit verilmiş ve maalesef o dönemle ilgili hükumet askere , teröriste dokunma talimatı verdiğinde suçlu ise 2002 de sıfır terör ile siyasi hükumet olan akepe suçludur. haburu unutalım mı ? kobaniye giden sözde kürt savaşçıları unutalımmı ? 10 kasım 2009 da başlanan açılımın fiyaskosunu unutalım mı ? diyarbakırda topladığınız sözde kürt savaşçıları ve siyasilerin meğri meğri saini unutalım mı ? 20-22 haziran arasında tv ye çıkartılan bebek katili kardeşi teröristbaşı osmanı unutalım mı ? sırf kürt oyları için imralı canisinden mektup getirtenleri unutalım mı ?
veyselakman, 1 ay önce
8 8 Şikayet Et
veyselakman 13 Eylül 2019 11:33
3-5 aydır pkk eylem yapıp katliam yaptıkça bir grup güruh pkk yanında hdp ve de cehepaye de saldırmaktadır. deneme yanılma dediğiniz hendek düzeltmelerinde 765 asker-sivil şehit verilmiş ve maalesef o dönemle ilgili hükumet askere , teröriste dokunma talimatı verdiğinde suçlu ise 2002 de sıfır terör ile siyasi hükumet olan akepe suçludur. haburu unutalım mı ? kobaniye giden sözde kürt savaşçıları unutalımmı ? 10 kasım 2009 da başlanan açılımın fiyaskosunu unutalım mı ? diyarbakırda topladığınız sözde kürt savaşçıları ve siyasilerin meğri meğri saini unutalım mı ? 20-22 haziran arasında tv ye çıkartılan bebek katili kardeşi teröristbaşı osmanı unutalım mı ? sırf kürt oyları için imralı canisinden mektup getirtenleri unutalım mı ?
17 9 Şikayet Et
edebiyat60 13 Eylül 2019 11:30
Yorumunun altına imzami atıyorum arkadaşım düşüncelerime tercüman olmuşsun ve yorumunun altında beş eksi var demek ki devletin memurlar nete de el atıp buradaki cöplükleri de bulup çıkarması lazım eksi verenleri tespit edip araştırmak devlet için zor degil
Devlet , Sadece fetö ile iltisakı olanı eğil pkk , dhkpc, diğer illegal terör örgütü grupları, yurtdışı bağlantılı ajanlara çalışan kişileri de tespit edip devletten sınır dışı etmelidir. Terörist sadece dağda yaşayan ya da eli silahlı gruplar değildir.Spiker muhabir yorumcu devlet memuru bankacı sanatçı tiyatrocu her türlü kılığa bürünmüş vatan haini olabilir.
zugo32, 1 ay önce
3 8 Şikayet Et
hsnsylk 13 Eylül 2019 11:29
Lice ve Kulp ilçelerini kapatacaksın , oralarda yerleşim olmayacak, askeri gizli bölge olacak.
4 5 Şikayet Et
ALİYAS 13 Eylül 2019 11:10
Doğru sözler aynen katılıyorum. FETÖ den önce PKK vardı. Pkk hala var. Fetöcü diye ihraç edilme olduysa PKK lı olan memurlarda ihraç edilmelidir. Doğuda devlet insan öldürüyor diyen ve bu konuda eylem, basın açıklaması yapanlar ne kadar vatan sevdalısı bayrak aşığı istiklal marşı delisi olabilir mi? Kusacası fetöcülere yapılan herşey pkk sevici memur ve her kesime yapılmalıdır...
Devlet , Sadece fetö ile iltisakı olanı eğil pkk , dhkpc, diğer illegal terör örgütü grupları, yurtdışı bağlantılı ajanlara çalışan kişileri de tespit edip devletten sınır dışı etmelidir. Terörist sadece dağda yaşayan ya da eli silahlı gruplar değildir.Spiker muhabir yorumcu devlet memuru bankacı sanatçı tiyatrocu her türlü kılığa bürünmüş vatan haini olabilir.
zugo32, 1 ay önce
2 18 Şikayet Et
salim nizan 13 Eylül 2019 10:26
bu saldırı düzenlenen vatandaşlar, kulp'un seçmeni değilmiydi acaba, yada hdp ye oy vermeyen(naslı tespit ettilerse artık) seçmenlermiydi de bu saldırıyı hakettiler?. seçilmişler o belde halkını yönetmek için, o halkın sorunlarını gidermek ve hizmet için seçilirler, eğer siz sırtınızı bi yerlere dayayıp, halktan aldığınız yetkiyle halk yerine başka yerlere hizmet ediyorsanız, görevinizi kötüye kullanmış sayılırsınız, o zamn da gereği neyse o yapılır...
3 29 Şikayet Et
12