Katre-i Adalet 13 Eylül 2019 22:27
En doğru değerlendirmelerden biri olmuş.
Hoca bunun altında kalmaz illaki kalmasına da, yönetimi esnasında fazla emir askeri gibi davrandı hatası budur. Suriye ile stratejik derinlik meselesini musallat etmesi başı çekerken, öte yanda işçi, memur ve halkın ekonomik refahı yerine ne yaptı? tuttu maaş zammı ve iyileştirmeleri hakim savcı ve akademisyen bünyesine yağdırdı. Yoksa bugün hatalarına rağmen büyük kitleyi çekme potansiyeli yok denemez. Destek olmak icap eder.
poyraz.0.6, 1 ay önce
4 1 Şikayet Et
dagsisi66 13 Eylül 2019 19:21
bu adam gördüğüm kadarıyla çok kibirli ve koltuk derdinde hala,milletvekili olmadığı halde cumhurbaşkanı buna dış işleri bakanlığını verdi sonrasında başbakanlık verdi ,hala doymamış demekki kadro dışı kalınca futbolcu misali şimdi kendince partiyi şikayet ediyor,ihraç kararını niye bekledin o zaman demezlermi sana,kim inanır böylelerine,bence şık olmadı partiye ihanet gibi birşey,bu arada allah şahittirki kimseyede oy moy vermiyorum,kendi penceremden baktığım kadarıyla nacizane yorumumdur.
17 13 Şikayet Et
iyimser_27 13 Eylül 2019 18:46
Bir proje partiniz iyi parti mhpyi bölmek için kuruldu, şimdi battı. Zamana oynuyor. Sırada akpartiyi bölmek için kurulacak davut-gül(babacan)da onlar da biraz gündemi meşgul edecek o kadar. Cumhurbaşkanlığı seçiminde gül buhar oldu. Babacana partiyi kurdurur, başarısız olacağını anladığında babacanı yüzüstü bırakıp, yine buhar olacak.
17 12 Şikayet Et
iyimser_27 13 Eylül 2019 17:44
İstifa etmedi, kovuldu. Yeni partiyi akparti genel merkezinde kuracaktı. İzin verilmedi. İstifadan sonra ne dolar arttı, ne borsa düştü. Verilen makamı çalmaya çalıştı, önce makam alındı, sonra vır vır edip durdu, kovuldu.
37 20 Şikayet Et
kişi123 13 Eylül 2019 17:40
ikinci olarak Osman Öcalan'ın TRT'ye çıkması yargıya taşınmıştı. Yargı, 'İfade özgürlüğü kapsamındadır' demiş. oraya da bir izah getir. Böyle geriye doğru gidelim sırası geldiğinde o dediğin konularda da ben elbette sözümü yazacağım... Alıştınız keser gibi sürekli kendinize yontmaya. Vur ortaya doğru yontacak şekilde de bak nasıl millet devamını getiriyor...
Nasıl yazmışsın? CHP'ye hiç dokunmadan, PKK'cıları ziyaret eden Ekrem'in ziyaretini hiç konu edinmeden. Hakikati gizlemenin en aşağılık tarafı hakikatin bir kısmını gizlemektir.
seher27, 1 ay önce
6 13 Şikayet Et
mewluth 13 Eylül 2019 17:30
Valla ben dün ne diyorsam yine aynısını diyorum. Davutoğlu başbakanlıktan alınınca istifa etse o zaman bir saygı hak ederdi.
dün övenler bugün ne diyor? Yazdığınızın tersini düşündünüz mü:) yok işte birbirinizden farkınız! ne zorluyorsunuz anlamıyorum
kişi123, 1 ay önce
6 15 Şikayet Et
mewluth 13 Eylül 2019 17:26
Erdoğan iktidardan düşsün Mütekabiliyet senden benden daha çok küfür edecek ona. Bunlar böyledir güce taparlar.
Önceden çok savunuyordunuz suriye politikasını ne oldu, şimdi kötümü oldu. İşinize gelince iyi şeyleri Reisiniz yapıyor, kötüleri yükleyecek birisi hep var. Biraz dürüst olsun Dürüst. Gerçi dürüst olsanız trol olmazdınız.
Bilisimciyik, 1 ay önce
3 17 Şikayet Et
kişi123 13 Eylül 2019 17:22
önce parti partiler konusunda yanlış anlamana izah getir? orada bana ithamından özür dileyerek gerçekleri konuşmaya ne dersin daha 1 saat olmadı?
Nasıl yazmışsın? CHP'ye hiç dokunmadan, PKK'cıları ziyaret eden Ekrem'in ziyaretini hiç konu edinmeden. Hakikati gizlemenin en aşağılık tarafı hakikatin bir kısmını gizlemektir.
seher27, 1 ay önce
6 3 Şikayet Et
seher27 13 Eylül 2019 17:04
Nasıl yazmışsın? CHP'ye hiç dokunmadan, PKK'cıları ziyaret eden Ekrem'in ziyaretini hiç konu edinmeden. Hakikati gizlemenin en aşağılık tarafı hakikatin bir kısmını gizlemektir.
hdp önündeki analar konusunda yazdıklarımı görmüyorsan o senin algıda seçiciliğinin sorunsalı. Daha RTE nin haber konusu içeriğine yazalı 1 kaç saat olmadı?
kişi123, 1 ay önce
10 6 Şikayet Et
kişi123 13 Eylül 2019 17:01