erzurum sehri 14 Eylül 2019 09:44
Bu yazdıklarına bir kaç,kelimede ben ekleyeyim.2015 Yılında kaçırılan Askerlerimiz için senden yardım talep eden Asker annelerine yapabileceğim bir şey yok malesef diyen sen değilmiydin sn Erdoğan ne olduda dağa kaçırılan çocukların annelerine sahip çıkmaya başladın,şimdiye kadar neredeydin,tabi nerden oy gelecek,onun peşindesin sen dağda pkk köpeklerinin elinde 10 larca asker var esir durumda onlar için neden bir şey yapmıyorsun onların anneleri anne değilmi.?
başbakan olduktan sonra senin izninle incirlige gelen abd ucaklari ve askeri ırakta katliam yapti peki onlarin annesinin de yaninda misin libya bombalanirken komuta merkezi izmir cigli anajet ussu oldu libyalilarinda yaninda misin çözum sureci sacmaligindan sonra bircok asker sehit oldu onlarinda yaninda misin ihrac olan masumlarinda yaninda misin bu kadar kan sizi bogar timsah goz yasi bunlar
Tunant, 1 ay önce
0 3 Şikayet Et
Tunant 13 Eylül 2019 17:50
başbakan olduktan sonra senin izninle incirlige gelen abd ucaklari ve askeri ırakta katliam yapti peki onlarin annesinin de yaninda misin libya bombalanirken komuta merkezi izmir cigli anajet ussu oldu libyalilarinda yaninda misin çözum sureci sacmaligindan sonra bircok asker sehit oldu onlarinda yaninda misin ihrac olan masumlarinda yaninda misin bu kadar kan sizi bogar timsah goz yasi bunlar
5 17 Şikayet Et
hedef2024 13 Eylül 2019 17:48
AKP yi zamanında teröristlerle pazarlık ettiği hatta çözüm sürecinde ortak olduğu için eleştiriyorlar ancak AKP hatasının farkına vardı ve geri döndü şimdi karada dağda bayırda yurt içinde gördüğü PKK lıyı avlıyor siyasi uzantısı HDP li belediyelere kayyum atıyor teröre açıkca destek veren milletvekilleri cezaevinde diyelimki ilk seçimde Millet ittifakı seçimi kazandı onlarmı mücadele edecek PKK ile hemde siyasi kanadı HDP oylarıyla seçimi kazanmışken güldürmeyin adamı.
14 4 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 17:42
ha bir taktik daha var? alfa kuşağı taktiği? onuda sonra söylerim hadi eywallah.
6 0 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 17:27
önce inkar ettiler hdp yle ortaklığı, baktılar yol uzun olmaz nereye kadar inkar. artı hdp baskı yapıyor ittifakı neden gizliyorsun diye. bu kez ittifakkı gizlemek yerine kabul edip suçlama aşamasına geçildi. geçmişte sizde şunu yaptınız bunu yaptınız diyerek ittifakı meşrulaştırmak ve örtbas etmek için. baktılar bu da olmuyor. ne yapalım? pkk ya terör örgütü diyelim hdp ye ses çıkarmayalım taktiğine geçtiler. pkk yla yeterince neden mücadele edilmiyor diye suçlayalım üste çıkalım, öbür taraftan hdp yi de demokrasi adalet hukuk diyerek koruma altına alalım ittifakımızı koruyalım hdp oylarını alalım. soruyorum yer mi anadolu insanı bu numaraları?
14 2 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 17:17
dinime söven müslüman olsa diye bir söz var. hangi partilisin? partinin ittifak içinde olduğu partileri say?
Bakın kendi tabanınız dahil insanlar size 10 yıllardır ne diyor: "anaların yanındayız vs gibi literatürü bir yana bırakın, samimiyetle terörün karşısında yer alın. Terör odağı ve iltisakı içerisinde bir parti örneği - esamesi dünya üzerinde vaki değil. peki neden sizde var?!" sorusu ve sorununa açıklık getirebildiğiniz gün akp'nin çöküşü durdurulabilir. B planı olaraksa ekonomi ve üretimi yeniden tesis etmekle yokoluşunuzun üstesinden gelebilirsiniz. Damada yol vermekle en azından. Peki saygılarımla...
Katre-i Adalet, 1 ay önce
14 1 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 17:14
chp-hdp ittifakına ne diyorsun? dağlarda terörist sayısı 600 ün altına düştü ne diyorsun? bunlara da içiniz yanıyor mu? hdp il binasının önündeki annelerin çocuklarını teröristler kaçırdı? içiniz yanıyor mu? anneler hdp lilere neler diyor neler? söyledikleri içinizi yakıyor mu? hdp nin gerçek yüzü ortaya çıkıyor. içiniz yanıyor mu? halk bilinçleniyor hdp halk desteğini yitiriyor. içiniz yanıyor mu? hdp yle ittikanız bozulursa seçimi kazanmanız tehlikeye girerse, hdp nin oy oranı düşerse seçim kazanmanız riske girerse içiniz yanar mı?
Yüzyıllık devlet geleneğimiz çökertiliyor!!! Terör ile mücadele edilir, müzakere bile edilmez diyorduk... Ama maalesef gelinen noktada terör örgütüne yalvarılıyor:( İçimiz yanıyor bu acziyet karşısında!!!
strix varia, 1 ay önce
13 2 Şikayet Et
karetecidöven 13 Eylül 2019 16:43
chp limisin? siyasi ortağınız hdp yimi koruyorsun? yoksa hdp limisin? neden rahatsız oluyorsun? çocukları hdp kaçırmıyor mu? savcılığa gitmediğini devletin ilgili kurumlarının mücadele etmediğini nerden biliyorsun. binlerce çocuk kaçırıldı. hdp nin dokunulmazlığı mı var. kimse ses çıkarmasın tepki göstermesin hesap sormasın binlercesi daha mı kaçırılsın? nedense senin de haktan hukuktan bahsedip hdp ye hiç birşey söylememen çok ilginç.
Herkesin hak araması en doğal hakkı tabi ama bunun yeri mahkemelerdir. Kapı önünde beklemekle bir şey çözülmez. Bu anneler de, kayyum atandıktan sonra ortaya çıktılar. Çok ilginç?
kerem6428, 1 ay önce
12 5 Şikayet Et
kerem6428 13 Eylül 2019 16:23
Herkesin hak araması en doğal hakkı tabi ama bunun yeri mahkemelerdir. Kapı önünde beklemekle bir şey çözülmez. Bu anneler de, kayyum atandıktan sonra ortaya çıktılar. Çok ilginç?
5 17 Şikayet Et
strix varia 13 Eylül 2019 16:08
Yüzyıllık devlet geleneğimiz çökertiliyor!!! Terör ile mücadele edilir, müzakere bile edilmez diyorduk... Ama maalesef gelinen noktada terör örgütüne yalvarılıyor:( İçimiz yanıyor bu acziyet karşısında!!!
Aynen öyle ! Ne yazık ki Türkiye terör siyasilerine verdiği taviz ile günden-güne kendini rezil ediyor. Sınır boyuna PEJAK'ı gömen bir İran kadar olamadı. Olamadığı şöyle dursun kendi insanımızı terör odaklarına yalvartmak suretiyle nemalanarak maduriyet algısı ve oy devşirme hesaplarını tanımlayacak bir kelime bulmakta güçlük yaşıyorum.
Eagle-suvari, 1 ay önce
3 23 Şikayet Et
123