drms05 14 Eylül 2019 15:14
ne 100 yılı 500 yıl daha gelmez
Liderim, Cumhurbaşkanım, arkandayım kim ne derse desin destekleyeceğim sayın Cumhurbaşkanım. Hep algı operasyonu hep algı ben böyle şeylere kulak asmayacağım. Senin gibi bir babayiğit bir 100 yıl daha gelmez bu ülkeye.
crazyysf, 1 ay önce
3 0 Şikayet Et
crazyysf 14 Eylül 2019 00:10
Liderim, Cumhurbaşkanım, arkandayım kim ne derse desin destekleyeceğim sayın Cumhurbaşkanım. Hep algı operasyonu hep algı ben böyle şeylere kulak asmayacağım. Senin gibi bir babayiğit bir 100 yıl daha gelmez bu ülkeye.
15 3 Şikayet Et
sumrademir 13 Eylül 2019 23:55
Bizleri dinleyin. Puanlarımıza dukunmayın! Başta belediyeler ve üniversiteler olmak üzere her kurum kafasına göre alım yapmaya başladı. Mülakat ve torpillerle herkes kendi adamını almaya çalışıyor. Bu davranış güzel Türkiye'mize hiç yakışmıyor. Tüm kpss adayları yüksek puanlarla beklemekte ve buna son verilmesini istemektedir. Eskiden olduğu gibi tüm kurumlar Kpss Merkezi Alıma geçip puana göre alım yapmalıdır. Acilen çözüm istiyoruz.
0 20 Şikayet Et
ygritte1 13 Eylül 2019 23:45
Siparişi halk verdi yalnız. Önce Bahçeli şimdi Erdoğan aynı açıklamayı yapıyorsa kabine değişikliği olmayacak artık bu kesinleşti. Halkla inatlaşmaya devam ediliyor.
2 18 Şikayet Et
Yusuf22 13 Eylül 2019 23:23
Milletle inatlaşmaya devam. Ekrem İmamoğlu gibi şovmenler değil de, adam gibi bir alternatif olsaydı Ak Parti 5-6 yıl önce giderdi. Hani milletin dediği olacaktı? Millet iradesi her şeyin üzerindeydi. Acaba Ak Parti'ye oy verenler içinde Berat Albayrak'ı bakan olarak görmek isteyen %5 çıkar mı? Şu Zehra Zümrüt'ü, Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli'yi, Ak Partiye oy verenler içinde isteyen %5 çıkar mı? Bu inatlaşma yüzünden Ak Parti'nin oyu %30'larda görünüyor. Ben dahil geçmiş tüm seçimlerde (belediye seçimlerinde iki defa oy vermedim.) Ak Parti'ye oy vermiş onlarca insanın tamamı sizin bu inatlaşma tutumunuza çok kızıyor. Neymiş gazeteciler dedi, diye bakanlar değişmezmiş. Sanki inanılmaz büyük başarı hikayeleri yazdılar da millet bakanların değişmesini istiyor. Ha bu arada sadece mesele bakan meselesi değil. Asıl sizin ne yapacağınız önemli. Mesela daha daha büyük köprüler, daha daha büyük yollar yaparak, işin suyunu çıkarmaya devam edip, tüm parayı müteahhit lobisine aktarmaya devam edecek misiniz? Denize dolgu yapıp, 50 bin nüfuslu illere hava alanı yapmaya devam edecek misiniz? Her gittiğiniz ile fabrika, sanayi tesisleri kurma müjdesi yerine; yine metro, yol, hızlı tren sözü vermeye devam edecek misiniz? Her yere üniversite açıp dört işlemi bilmeyen çocuklarımızı mühendis yapmaya çalışarak 7-8 yılını heba eden politikalara devam edecek misiniz? Japonya'da ve bir çok gelişmiş ülkede zorunlu olmayan lise eğitiminin zorunluluğunu kaldırmayacak mısınız? Mesela kamuda tasarruf yapma gibi bir düşünceniz var mı? ...vs..vs.
4 26 Şikayet Et
kişi123 13 Eylül 2019 22:09
demek ortada sıkıntı yok sn cb....
2 26 Şikayet Et