yunusum85 17 Eylül 2019 10:14
Yaşa Rektör Mustapa Paşa, yaşa. Seydişehir Üniversitesi için normal bir uygulama
0 5 Şikayet Et
bingöl.shçek 17 Eylül 2019 09:21
Bu ilanlar üniversitede calisan taseron elemanlara özel ilanlar, ayrica katilim belgesi degil tüm ozel nitelikler adamina gore belirlenmis Allah sizi bildiği gibi yapsın memleketi mahvettiniz
1 12 Şikayet Et
cvt4258 17 Eylül 2019 09:15
ALLAH, "karşıma kul hakkıyla gelmeyin" diyor. Dinleyen var mı bu ülkede sorarım size? Peki O Yüce Yaratıcı ve her şeyin mutlak Hakimi olan bunların hesabını sormayacak mı sanıyorsunuz? Allah'ın gazabı bu ve benzeri alın teri hırsızlarının, kul hakkı arsızlarının üzerine olsun inşallah.
0 11 Şikayet Et
forvetkf 17 Eylül 2019 00:50
Boşuna nefes tüketmeyin. Bu sertifikalar belgeler bir profun odasına 2 dk girip 600 lira verilip imza ile sahip olunuyor ve bu insanlar haram yediğini inkar ediyor. Tek savunmaları herkes torpille giriyor oluyor. Konya'nın en rezil hastanesi olma özelliğini de taşıyor.
0 13 Şikayet Et
breze06 16 Eylül 2019 23:27
Her millet hakettiği gibi yönetilir az bile kamu kurumlarına torpille girip hic is yapmadan maas alan dunya kadar malukat var. Torpille girip calisan insanlarda var ama buda onlari temize çıkarmıyor baskasinun hakkını calarak girdiği icin onu ise aldiran kiside kendisininde aldigi maas haramdır ama onlar buna torpil demiyir referans diyir haram demiyor hakkim diyor.
0 18 Şikayet Et
ariftaf 16 Eylül 2019 22:59
butun kurumlarmi yolsuzluk yapar bie ulkede yolsuzluk rusvet adam kayirma osmanli boyle gitti tuekiyede boyle gidecek bu gidisle
0 20 Şikayet Et
halimeyarginci 16 Eylül 2019 22:15
Lütfen Bizleri Dinleyin! Puanlarımıza dokunmayın! Garibanın tek şansı olan memuriyete müdahale etmeyin. Milyonlarca kpss adayının kul hakkını yemeyin. Buradan Allah'tan gerçekten korkan tüm insanlara ve kurumlara sesleniyorum. Lütfen kpss puan esasına göre atama yapıp merkezi alıma geçin. Her başvuru için şehir şehir gezecek imkanımız yok. Bizleri mağdur etmeyi bırakın artık. Üç beş adamınızı işe koyacaksınız diye kendinizi ve ahiretinizi yakmayın. İşe koyduğunuz eşiniz dostunuz sizi ahirette kurtarmayacak. Allah'tan korkmanızı tavsiye ediyoruz! Allah'tan sakının. Çünkü Allah yaptıklarınızdan haberdardır. Başta belediyeler ve üniversiteler olmak üzere her kurum kafasına göre alım yapmaya başladı. Mülakat ve torpillerle herkes kendi adamını almaya çalışıyor. Tüm kpss adayları yüksek puanlarla beklemekte ve buna son verilmesini istemektedir. Eskiden olduğu gibi tüm kurumlar Kpss Merkezi Alıma geçip puana göre alım yapmalıdır. Acilen çözüm istiyoruz. ACİL! ACİL! ACİL!
0 73 Şikayet Et
Zir.muh.dgn 16 Eylül 2019 20:24
2 defa listede birinci olmama rağmen 5 defa öğretim görevlisi mülakatında elendim. Hakkımı helal etmiyorum.
1 46 Şikayet Et
sesimiziduyun 16 Eylül 2019 19:55
Yine selçuk bu kpss kopya sanığını kadınhanı myo ya alan üniversite
0 31 Şikayet Et