Matt.Monro 22 Eylül 2019 09:23
Sayın Tarım ve Orman Bakanımız, iklime ve toprağına göre özellikle köylü vatandaşlara veya şehirde fidan dikecek yeri olanlara; badem, ceviz, asma, kiraz vb. fidan dağıtsanız (ve bu dağıtımı 5 TL cüzzi bir gibi katılımla yapın ki herkes diktiği ağaca sahip çıksın) fena mı olur? Siz mevcut ormanları koruyun ki daha fazla yanıp kül olmasın. Orman ağaçlandırması da fena olmaz, ama siz büyüklerimiz daha iyi bilir, biz vatandaşlar iyisini bilmeyiz öyle değil mi Sayın Bakanımız?
1 6 Şikayet Et
markopasha1 22 Eylül 2019 05:10
tarımı bitirdiniz sadece hayal kaldı. herkes hayal eder akp içine eder.
4 14 Şikayet Et
levent2853 22 Eylül 2019 01:20
10 ay adam gibi çalıştım atandım 90 puan la.
1 6 Şikayet Et
centur 22 Eylül 2019 01:20
Hep hayal hep hayal Neyse bişey yapamadığını itiraf edipte hayalindekileri söylemek. De erdem Ayıp olmasın ama bişey yapmaya da zorla kendini bak kaç yıl oldu ama
1 6 Şikayet Et
Covanni Do Santos 22 Eylül 2019 00:25
Keşke en büyük hayaliniz mülakatı(torpili) kaldırmak olsaydı.
0 10 Şikayet Et
vethek2500 21 Eylül 2019 23:59
28 ay önce hayal kurdurttular hala bekliyoruz atama olacak diye bakanımız birazda tarımla alakalı bir hayal kursa keşke.ne bir proje var ne bir hareketlilik taziye ziyaret kutlama bakanlığı gibi sürekli aynı şeyler.
3 25 Şikayet Et
poyraz.0.6 21 Eylül 2019 23:59
Peki sn bakan, milletçe oturur et, balık, tavuk yerine gerekirse fidan yeyiveririz ...
5 40 Şikayet Et
gulizarkantar 21 Eylül 2019 23:58
Lütfen Bizleri Dinleyin! Puanlarımıza dokunmayın! Garibanın tek şansı olan memuriyete müdahale etmeyin. Milyonlarca kpss adayının kul hakkını yemeyin. Buradan Allah'tan gerçekten korkan tüm insanlara ve kurumlara sesleniyorum. Lütfen kpss puan esasına göre atama yapıp merkezi alıma geçin. Her başvuru için şehir şehir gezecek imkanımız yok. Bizleri mağdur etmeyi bırakın artık. Üç beş adamınızı işe koyacaksınız diye kendinizi ve ahiretinizi yakmayın. İşe koyduğunuz eşiniz dostunuz sizi ahirette kurtarmayacak. Allah'tan korkmanızı tavsiye ediyoruz! Allah'tan sakının. Çünkü Allah yaptıklarınızdan haberdardır. Başta belediyeler ve üniversiteler olmak üzere her kurum kafasına göre alım yapmaya başladı. Mülakat ve torpillerle herkes kendi adamını almaya çalışıyor. Tüm kpss adayları yüksek puanlarla beklemekte ve buna son verilmesini istemektedir. Eskiden olduğu gibi tüm kurumlar Kpss Merkezi Alıma geçip puana göre alım yapmalıdır. Acilen çözüm istiyoruz. ACİL!
3 59 Şikayet Et
muratfaçalı 21 Eylül 2019 23:48
Benim hayalimde atanmak. Değer görerek 8 senelik emeğimin karşılığını almak.
5 21 Şikayet Et
okkalı söz 21 Eylül 2019 23:44
Bu adamın bakan olması Türkiye'de herkesin umudunu kaybetmemesi için bir vesile, babasının soyadı dışında neyi var bilen var mı?
3 33 Şikayet Et
12